Gå til innhold

Naboen ba meg kle på meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i et lite nabolag med eneboliger i rekke, og jeg er veldig glad i å jobbe i hagen. I det siste har det vært fint vær, og jeg har derfor vært ute i shorts og singlet. I dag sto jeg på alle fire og gravde for å få opp en gjenstridig rot, og så dukket plutselig naboen opp ved gjerdet og ba meg om å ta på meg mer klær. Jeg må ha sett rimelig idiotisk ut, jeg fikk ikke til å si noe som helst og så gikk han bare. WTF? Jeg er i midten av førtiåra og ikke akkurat en sylfide, men helt normal med former. Men beskjed om å kle på meg I MIN EGEN HAGE? Det er vel ikke innafor, er det? Nå er dette naboen som en gang kjeftet på meg fordi jeg kostet feil vei under en dugnad, jeg kostet nemlig FRA meg, mens han mente at det støvet sånn at jeg måtte koste MOT meg i stedet. Og han var illsint den gangen jeg plantet en ripsbusk inntil gjerdet, fordi den kom til å bli så stor at den ville skygge for HANS hage. (Never mind at vi dro bort en helg, og da vi kom tilbake hadde "noen" gravd opp ripsbusken og satt den ned et annet sted...)

Jeg må ta en liten realitetsorientering på mine egne følelser nå, er det jeg som er på jordet eller har jeg en nabo fra H******?

Anonymkode: 81187...54e

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet

Shorts og singlet? Drit i han. Jeg går i undertøy på balkongen, nåde den nabo som klager til meg på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har en nabo fra H.... er helt greit å bruke shorts og singlet i sin helgen hage. Du kunne også sprade rundt i bikini uten at han burde ha brydd seg!

Anonymkode: 93436...272

• Liker 30
Skrevet

Ingen har rett til å be folk kle på seg i sin egen hage .

• Liker 9
Skrevet

Herrefred for en nabo. Han kan ikke være riktig frisk i hodet. Dessverre er det lite en kan gjøre med slike naboer. Du får gjøre som min mor, bare jatte med, mens du gjør som du vil i din egen hage.

• Liker 9
Skrevet

Denne naboen har ikke bedre å gjøre. Det er ikke deg det er noe galt med. Han bør ikke blande seg. Dessuten har han ikke lov til å gå på din eiendom og flytte ripsbusken.

• Liker 8
Skrevet

Bare det at han tror at en ripsbusk kommer til å skape mye skygge i hans hage sier en god del om intelligensnivået hans, så jeg ville sannsynligvis bare ha bedt ham holde kjeft og passe sine egne saker. 

• Liker 22
Skrevet

Det, kan du si til nabo'n, skal du bare drite i.  :fnise:

• Liker 3
Skrevet

For en nabo! Til neste årsmøte i nabolaget kan du jo be styreleder ta opp om dere skal stemme for ny vedtekt angående påkledning i nabolaget siden noen/en nabo er misfornøyd med påkledningen til andre. Da er det nok alle mot en når det skal stemmes :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Ojojoj! GJETT om jeg hadde spradet rundt i bikini de neste dagene!!

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! En slik nabo har jeg også! Jeg sprader rundt i MIN egen hage og koser meg en søndags formiddag. Så kommer den kjerringa og ber meg dekke til snurrebassen pga ungene hennes kan se. Kropp er naturlig, og det er min hage som jeg har betalt for. Jeg går da kledd/ikke kledd som jeg vil.

Anonymkode: 7b16c...b51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud! En slik nabo har jeg også! Jeg sprader rundt i MIN egen hage og koser meg en søndags formiddag. Så kommer den kjerringa og ber meg dekke til snurrebassen pga ungene hennes kan se. Kropp er naturlig, og det er min hage som jeg har betalt for. Jeg går da kledd/ikke kledd som jeg vil.

Du mindre oppegående mann: forskjell på vanlig sommerbekledning og blanke messingen. Skjønner naboen din godt.

Anonymkode: fd6fa...d12

• Liker 24
Gjest Ingenting2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? 

IMG_2064.JPG

Gjest Sonic
Skrevet

Hadde tatt på meg bikinien og fortsatt arbeidet i hagen. Kommenterer han noe mer da kan du ta han for trakkassering

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mindre oppegående mann: forskjell på vanlig sommerbekledning og blanke messingen. Skjønner naboen din godt.

Forskjellen på virkelighet og humor sliter du med å forstå ser jeg... 

• Liker 5
Skrevet

Uff. Jeg har en slik nabo jeg også, men jeg tør ikke å fortelle de rare tingene han har sagt og gjort - i fare for å bli gjenkjent ;-). Har nemlig vært nødt til å dele historiene med venner og arb. kollegaer for å kunne le av det - istenden for å bli irritert. (Ikke helt pent av meg, men vi må ta det med et smil).

Anbefaler deg å gå enda mer lettkledd i morgen. Kommer han og klager, så si du må ha misforstått hva han mente med din påkledning og spill helt uskyldig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde glatt iført meg bikini etter dette og fortsatt med hagearbeidet. For en idiot!

Anonymkode: adf35...dae

• Liker 4
Gjest JanHelge
Skrevet

Hadde ikke klaget på lettkledde representanter av det motsatte kjønn som naboer jeg altså, har bosatt meg feil sted jeg tror jeg for her ser man aldri slik... :( 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen på virkelighet og humor sliter du med å forstå ser jeg... 

Nope, og sliter heller ikke med å forstå forskjellen på dårlig humor og god humor, slik som du ser jeg............

• Liker 5
Skrevet

Narvestad fra helvete ;)

maxresdefault.jpg

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...