Xania Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Håper det er noen som kan hjelpe meg med å finne navnet på kjolen min. Det er denne kjolen fra Maggie Sottero. Der jeg kjøpte den hadde de bare et nummer på kjolen, ikke navn. Har kikket på Maggie Sottero-sidene, men jeg finner den ikke igjen der... Hjelp!
Xina Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Hvis det er http://www.brudeshop.com/images/joanna.jpg så heter den Joanna
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Det er i hvertfall en Maggie Sottero kjole!
Gjest TeddyToria - ikke innlogg Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Enten er det Johanna, eller så er det Kirby... Du kan se etter bilder på maggie Sottero Link på www.brudeshop.com - eller du kan se på "kjoler til salgs" på Ditt Bryllup - det ligger i allefall en Kirby til salgs der, helt ny!
Xania Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2005 Tusen takk, jenter! Det er definitivt en Joanna. Kirby er veldig lik, har samme innslag av chiffon i skjørtet, men den har mindre pynt på toppen. Utrolig hva dere finner ut av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå