Gå til innhold

I 2017 har vi en helt absurd problemstilling:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Kvinner lurer menn til å bli fedre ved å si at de har tatt p-piller, når de i realiteten ikke har tatt p-piller".

Hvor absurd er ikke det? At noen i det hele tatt kaller det å la seg lure, er i seg selv absurd. Når du har sex, kan du bli forelder - så enkelt er det :) Ingen lurer noen. Det er ditt valg.

Sex med p-pille - du kan bli forelder.

Sex uten p-pille - du kan bli forelder.

Sex med kondom - du kan bli forelder.

Sex uten kondom - du kan bli forelder.

 

Det er helt absurd at noen klager på det:mrgreen:

Anonymkode: 9739c...f1f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er menneskelig å prøve å legge skylden over på andre.

Dessuten det med at sex kan føre til barn gjelder alle andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at det er flere som ser absurditeten i sånne utsagn. Men syns det underligste er at de faktisk finner støtte i selv kvinner for sånt pisspreik.

Det er kjipt å føre andre bak lyset. Ja. 

Men som regel er det jo ikke engang sant at kvinner har "lurt" menn på noe som helst plan, men at menn finner det på for å lage en rimelig vaklende unnskyldning for at de snur ryggen til kvinner som er gravide med deres barn, ikke tar ansvar for egne handlinger og på toppen av alt henger ut kvinnen som en ondsinnet heks som forgrep seg på dem.

Anonymkode: 9d1b4...538

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dersom en kvinne bruker p-piller, så behøver ikke mannen å bruke kondom. 

 Dersom en mann bruker kondom, så behøver ikke kvinnen å bruke p-piller. 

 Men da burde jo begge parter  faktisk være ærlige med hverandre om de bruker tingene, eller ikke... 

Anonymkode: 85a91...252

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det lureri.

Like mye lureri som når mannen sniker av kondomet under akten med visshet at kvinnen ikke går på p-piller.

Begge deler er så ufyselig oppførsel at det er til å bli kvalm av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Dersom en kvinne bruker p-piller, så behøver ikke mannen å bruke kondom. 

 Dersom en mann bruker kondom, så behøver ikke kvinnen å bruke p-piller. 

 Men da burde jo begge parter  faktisk være ærlige med hverandre om de bruker tingene, eller ikke... 

Anonymkode: 85a91...252

Nei, vil du ikke bli foreldre så bruker du begge deler.

Anonymkode: a4022...bea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Kvinner lurer menn til å bli fedre ved å si at de har tatt p-piller, når de i realiteten ikke har tatt p-piller".

Hvor absurd er ikke det? At noen i det hele tatt kaller det å la seg lure, er i seg selv absurd. Når du har sex, kan du bli forelder - så enkelt er det :) Ingen lurer noen. Det er ditt valg.

Sex med p-pille - du kan bli forelder.

Sex uten p-pille - du kan bli forelder.

Sex med kondom - du kan bli forelder.

Sex uten kondom - du kan bli forelder.

 

Det er helt absurd at noen klager på det:mrgreen:

Anonymkode: 9739c...f1f

Det er per definisjon lureri da motparten har blitt servert en løgn som ikke stemmer overens med realiteten.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en dame lurer meg til å bli far på den måten, og aldri gir meg et valg hvorvidt abort/ikke abort så kommer jeg aldri til å være en far for den ungen. En unge er det siste i verden jeg ønsker, og jeg vet jeg ikke ville vært noe bra far, og synes ikke ansvaret bør være på meg hvis dama lurer meg. JEg kan ikke fordra kondomer og har ofte sex med damer som er på pillen..så må bare stole på dem liksom. OG stole på at hvis de blir på tjukken at de sier ifra og gir meg et valg.

Anonymkode: 719c1...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tillion skrev:

Selvfølgelig er det lureri.

Like mye lureri som når mannen sniker av kondomet under akten med visshet at kvinnen ikke går på p-piller.

Begge deler er så ufyselig oppførsel at det er til å bli kvalm av.

Det er nok mye enklere for kvinner å drive med dette lureriet. Dersom en mann forsøker å snike av seg kondomet, så risikerer man at kvinnen  legger merke til det. 

Men en kvinne tar vel sannsynligvis ikke p-pillen akkuratder og da, og kan komme seg unna med løgn om at man viss nok har tatt den kommer til å ta den...    

Anonymkode: 85a91...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter igjen med følelsen av, etter å ha lest tråden hittil:

- menn prøver å skyve skylden over på kvinner for graviditeten, jamen hun sa jo... hun lurte meg.
- kvinner mener at prevensjon er mannens ansvar og at det er hans skyld om hun blir gravid.

Byråkratisering og ansvarsfraskrivelse over hele linja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en dame lurer meg til å bli far på den måten, og aldri gir meg et valg hvorvidt abort/ikke abort så kommer jeg aldri til å være en far for den ungen. En unge er det siste i verden jeg ønsker, og jeg vet jeg ikke ville vært noe bra far, og synes ikke ansvaret bør være på meg hvis dama lurer meg. JEg kan ikke fordra kondomer og har ofte sex med damer som er på pillen..så må bare stole på dem liksom. OG stole på at hvis de blir på tjukken at de sier ifra og gir meg et valg.

Anonymkode: 719c1...9d3

Du vet at p-pillene kan svikte hos selv den mest pliktoppfyllende p-pille-brukeren? Faktisk skjer det relativt ofte selv med korrekt bruk. Du vet også at du ikke har noe å skulle ha sagt om abort eller ikke hvis kvinnen blir gravid?

Hvis ikke du liker kondom burde du sterilisere deg siden du ikke ønsker barn. 

Anonymkode: ea8d4...55e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at p-pillene kan svikte hos selv den mest pliktoppfyllende p-pille-brukeren? Faktisk skjer det relativt ofte selv med korrekt bruk. Du vet også at du ikke har noe å skulle ha sagt om abort eller ikke hvis kvinnen blir gravid?

Hvis ikke du liker kondom burde du sterilisere deg siden du ikke ønsker barn.

Du vet at kondomen kan sprekke? Det er ikke uflaks som diskuteres i denne tråden, men bevisst lureri.

Anonymkode: 5f807...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.7.2017 den 14.53, AnonymBruker skrev:

"Kvinner lurer menn til å bli fedre ved å si at de har tatt p-piller, når de i realiteten ikke har tatt p-piller".

Hvor absurd er ikke det? At noen i det hele tatt kaller det å la seg lure, er i seg selv absurd. Når du har sex, kan du bli forelder - så enkelt er det :) Ingen lurer noen. Det er ditt valg.

Sex med p-pille - du kan bli forelder.

Sex uten p-pille - du kan bli forelder.

Sex med kondom - du kan bli forelder.

Sex uten kondom - du kan bli forelder.

 

Det er helt absurd at noen klager på det:mrgreen:

Anonymkode: 9739c...f1f

Ja, prevensjon kan feile, men det er likevel langt fra at man blir gravid som tilfelle av et faktisk uhell enn å bevisst lyve på seg prevensjon uten å ha tatt p-pille eller annen form for prevensjon. Det ene er et uhell, det andre er bevisst løgn. 

Anonymkode: fb568...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, July 30, 2017 den 14.53, AnonymBruker skrev:

"Kvinner lurer menn til å bli fedre ved å si at de har tatt p-piller, når de i realiteten ikke har tatt p-piller".

Hvor absurd er ikke det? At noen i det hele tatt kaller det å la seg lure, er i seg selv absurd. Når du har sex, kan du bli forelder - så enkelt er det :) Ingen lurer noen. Det er ditt valg.

Sex med p-pille - du kan bli forelder.

Sex uten p-pille - du kan bli forelder.

Sex med kondom - du kan bli forelder.

Sex uten kondom - du kan bli forelder.

 

Det er helt absurd at noen klager på det:mrgreen:

Anonymkode: 9739c...f1f

Hva er egentlig  poenget med å opprette en helt ny tråd om dette? 

Kunne du ikke ha fortsatt  denne diskusjonen i den tråden som allerede eksisterer, om nøyaktig samme tema? 

Anonymkode: 85a91...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Hvis en dame lurer meg til å bli far på den måten, og aldri gir meg et valg hvorvidt abort/ikke abort så kommer jeg aldri til å være en far for den ungen. En unge er det siste i verden jeg ønsker, og jeg vet jeg ikke ville vært noe bra far, og synes ikke ansvaret bør være på meg hvis dama lurer meg. JEg kan ikke fordra kondomer og har ofte sex med damer som er på pillen..så må bare stole på dem liksom. OG stole på at hvis de blir på tjukken at de sier ifra og gir meg et valg.

Anonymkode: 719c1...9d3

Du velger selv om du ikke vil være far, men du velger ikke om du vil betale barnebidrag heldigvis :)

Anonymkode: 4377c...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Test mennesker for å se om prinsipper gjelder eller følelsene deres. I 99% av tilfellene responderer mennesker med emosjoner, altså deres kortsiktige gevinst fremfor en helhet. Det gjør det vanskelig å respektere mennesker. Er som å snakke med noen som er full, eller fjern. Eller i lala-land. Det er vanskelig å respektere at noen har det gøy og samtidig må legge det som standarden. Går det an å legge frem en tydeligere 'jeg er bedre enn deg?'-holdning? Definisjonene mine gjelder, altså min realitet, min virkelighet gjelder er mantraet. Det du tok som en selvfølge, er det en selvfølge? Hvordan kan det være en selvfølge hvis man tar med alle variablene og variasjonene? Hvorfor setter folk seg selv som det øverste og dermed forhindrer andre å gå forbi nivået deres? Er ikke det nettopp utviklingsfiendtlig? Hvis man ikke liker utvikling, hva skulle man da egentlig si av verdi ...? Hvorfor må menneskers sårbare ego beskyttes fremfor alt? Tåler vi ingenting? Hvorfor eksisterer det da mennesker i det hele tatt? 

Hvorfor jager vi etter symptomer, men ikke essens? Hvorfor er essensen skummel? Er det fordi at da må vi deale med hva vi virkelig er? Vi er kanskje ødelagte, men hvorfor skal vi gi barna våre videre av denne driten? Kanskje vi kunne hatt den første generasjonen som genuint ikke hadde noe behov for å tråkke på andre, og som oozer inspirasjon, samtidig råkule i evnen til å forsvare seg selv og har ingen moralske kvaler med å forsvare seg selv. Kult. Mennesker som forakter følelser som, sjalusi, hat, etc. Som får opplæring i hvordan det ikke skal feste seg. Men vi har ikke slike folk i Norge. I norge er det kult å være ukul. Deilig med folk det ikke er noe tull med. De ser deg inn i øynene og er klar. Slipper å se alle de smålige prosessene hvor de evaluerer. Evaluerer hva? :P gjerne selvsentrert og hva det umiddelbart får dem til å føle seg. Det er helt greit, kunne bare ønske folk skjulte det så jeg kunne latet som at vi genuint er fordomsfrie. Jeg har også lyst til å leve i en illusjon. Gi meg en deilig illusjon så jeg kan nyte orgasmene mine. Gjerne en pompøs en, hvor jeg redder andre mennesker fra fattigdom, den hadde gitt bensin på mitt indre bål som igjen gir næring til libidoen. (Høyt sukk inni meg). Libidoen styrer altså alt. Viktig å lytte til libidoen. Kribling i magen, spenning, ååååhh, bare måå ha. Gi meg, please. Så, ja, hva annet er vi enn dyr som stikker rumpa i været og vil at andre skal sniffe på oss. 'Sniff sniff, jeg liker lukten din, bli med meg hjem'. 

Min oppfattelse av samfunnet er kjønnsdrifter som har gått bananas. Kjønnsdriften er utgangspunktet for verdenen vi lever i. Synes den drivkraften er kjip, men andre liker den ... så da må vi ha den. Hadde vært gøyere om drivkraften var kunnskap. Men den er vondere og tyngre og gir ikke instant feedback. Sjekker heller fb jeg. 

Anonymkode: 4f5b0...0d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...