AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Lurer på har dere noen gang blitt lei av å ha sex med kona eller dama? isåfall hvorfor? Og kom lysten tilbake? hva gjorde dere da dere ble lei? Anonymkode: db15c...bcf
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Aldri lei, det kommer helt an på lysten generelt. I perioder er lysten lavere enn andre og da har man jo ikke så mye lyst, uten at det betyr at man er lei. I perioder med lav lyst gjør jeg andre ting enn å ha sex. Har nok å drive på med annet enn sex. Anonymkode: b1d5e...66a
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Ikke lei, men jo lengre vi er sammen, jo mer prestasjonsangst får jeg. Jeg har fått bedre tid til å bearbeide det faktum at jeg er mye mindre erfaren, og har prøvd færre ting. Jeg synes det virker som om hun har sex fordi "det er noe man har" som par, men ikke har spesielt stor glede av det. Jeg våger ikke å komme med noen forslag, fordi alt er prøvd. Jeg tror hun også ser at det ikke er noen mening i å skulle dra meg i gang på kinky sex, for det blir som å skulle lære opp en guttunge, og de færreste gidder det. Men jeg er ordentlig, pliktoppfyllende, jobber, drar minst halve lasset i hus og hjem, og oppfører meg ordentlig mot de rundt meg. Når man har bikket 40, må man vel ta et valg og stå for det 😕 Så hun lever med ynkelige forsøk på sex fra meg, og slipper en som bruker all tid og penger på hobby/kompiser/festing/utroskap osv. Jeg lever med det, fordi hun oppfører seg ordentlig mot meg, og kaller meg ikke stygge ting. Anonymkode: 10eaa...3bc
Mippi Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke lei, men jo lengre vi er sammen, jo mer prestasjonsangst får jeg. Jeg har fått bedre tid til å bearbeide det faktum at jeg er mye mindre erfaren, og har prøvd færre ting. Jeg synes det virker som om hun har sex fordi "det er noe man har" som par, men ikke har spesielt stor glede av det. Jeg våger ikke å komme med noen forslag, fordi alt er prøvd. Jeg tror hun også ser at det ikke er noen mening i å skulle dra meg i gang på kinky sex, for det blir som å skulle lære opp en guttunge, og de færreste gidder det. Men jeg er ordentlig, pliktoppfyllende, jobber, drar minst halve lasset i hus og hjem, og oppfører meg ordentlig mot de rundt meg. Når man har bikket 40, må man vel ta et valg og stå for det 😕 Så hun lever med ynkelige forsøk på sex fra meg, og slipper en som bruker all tid og penger på hobby/kompiser/festing/utroskap osv. Jeg lever med det, fordi hun oppfører seg ordentlig mot meg, og kaller meg ikke stygge ting. Anonymkode: 10eaa...3bc Håper du får det bedre en dag <3 Bare fordi hun er mer erfaren, betyr ikke at hun ikke vil sette pris på at du prøver deg på ting hun kanskje har prøvd med andre tidligere. Hadde jeg vært henne hadde jeg gledet meg over at du ville leke med meg og utforske sammen. Det er ikke sånn at når noe ikke har fungert tidligere, så vil det aldri fungere med noen. Ofte er det veldig kjemi og personavhengig hva som fungerer. Dere vil kunne få mange gode opplevelser og aha-øyeblikk om dere hadde utforsket sexlivet sammen, det er jeg sikker på! Hilsen kvinne som er sammen med en som ikke tør å prøve nye ting fordi jeg er mer erfaren. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke lei, men jo lengre vi er sammen, jo mer prestasjonsangst får jeg. Jeg har fått bedre tid til å bearbeide det faktum at jeg er mye mindre erfaren, og har prøvd færre ting. Jeg synes det virker som om hun har sex fordi "det er noe man har" som par, men ikke har spesielt stor glede av det. Jeg våger ikke å komme med noen forslag, fordi alt er prøvd. Jeg tror hun også ser at det ikke er noen mening i å skulle dra meg i gang på kinky sex, for det blir som å skulle lære opp en guttunge, og de færreste gidder det. Men jeg er ordentlig, pliktoppfyllende, jobber, drar minst halve lasset i hus og hjem, og oppfører meg ordentlig mot de rundt meg. Når man har bikket 40, må man vel ta et valg og stå for det 😕 Så hun lever med ynkelige forsøk på sex fra meg, og slipper en som bruker all tid og penger på hobby/kompiser/festing/utroskap osv. Jeg lever med det, fordi hun oppfører seg ordentlig mot meg, og kaller meg ikke stygge ting. Anonymkode: 10eaa...3bc Hvorfor tar du ikke initativ til å prøve andre typer sex? Du skriver at du er mindre erfaren og du burde vel da være gira på å utforske og lære?! Det blir ikke sånn at hun må lære opp en guttunge, men at du viser kreativitet og utforskningslyst Det høres utrolig kjedelig ut med ynkelig forsøk på sex, ta initativ til å sprit opp sexlivet deres, både for din egen og hennes del! Anonymkode: 55e5f...bf1 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke lei, men jo lengre vi er sammen, jo mer prestasjonsangst får jeg. Jeg har fått bedre tid til å bearbeide det faktum at jeg er mye mindre erfaren, og har prøvd færre ting. Jeg synes det virker som om hun har sex fordi "det er noe man har" som par, men ikke har spesielt stor glede av det. Jeg våger ikke å komme med noen forslag, fordi alt er prøvd. Jeg tror hun også ser at det ikke er noen mening i å skulle dra meg i gang på kinky sex, for det blir som å skulle lære opp en guttunge, og de færreste gidder det. Men jeg er ordentlig, pliktoppfyllende, jobber, drar minst halve lasset i hus og hjem, og oppfører meg ordentlig mot de rundt meg. Når man har bikket 40, må man vel ta et valg og stå for det 😕 Så hun lever med ynkelige forsøk på sex fra meg, og slipper en som bruker all tid og penger på hobby/kompiser/festing/utroskap osv. Jeg lever med det, fordi hun oppfører seg ordentlig mot meg, og kaller meg ikke stygge ting. Anonymkode: 10eaa...3bc Høres veldig trist ut... Anonymkode: d593e...58a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå