Harry's kvinne Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Har inntrykk av at mange av mine innlegg inneholder ordet "hjelp"... :oops: Glem alt jeg har sagt, vist bilder av tidligere. Etter å ha grublet natt og dag har jeg kommet til at jeg ikke har funnet drømmekjolen... da hadde jeg vært mer sikker. Det er flere her, spesielt under innlegget "hva koster kjolen?" (eller noe lignende), som legger vekt på at det viktigste er å være 100 % fornøyd, koste hva det koste vil (nesten)... skal være tilbøyelig til å si meg enig. Så nå starter jeg fra begynnelsen igjen. Ett problem er at jeg tror jeg vil ha ermer, noe som nesten ikke er å oppdrive. Jeg vil ikke ha 3/4 ermer eller t-skjorte-ermer, men lange ermer i tynt gjennomsiktig stoff... Tror jeg blir sprø av dette, ante ikke at det var så vanskelig, eller er det jeg som er vanskelig...??? :o Gifter oss 10. sept... har jo litt tid, men tenkte å bestemme meg før fødselsperm er over. Det blir travelt nok da...
ragsan Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Lange ermer i chiffon kan du få montert på de fleste kjoler med stropper - i hvert fall fikk jeg tilbud om det hos Unik i Akersgaten.
Huldra:) Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Se på denne kjolen: www.marylise.be Kjoen heter Dreamer og er aldeles skjønn... Hva synes du?
Kristin S Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 På www.bodabrud.no er det noen kjoler med ermer. Jeg synes denne er veldig fin da. www.steviesgowns.co.uk/catalogue/moreinfo_n.asp?pcode=9301_03
Harry's kvinne Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2005 Begge kjolene var flotte, de har jo personlighet Hvordan får jeg tak i detaljer? Jeg er så klønete med internett at jeg vet ikke hvordan jeg skal finne disse kjolene. Ser at flere av dere har kjøpt kjoler i utlandet og kanskje over nettet, hvor kjøper dere fra da? Og hva må jeg tenke på for å gjøre det?
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 Har selv letet lenge.....fant denne til slutt som jeg skal bruke http://www.carinabrudesalong.no/forhenne.a...Sub=Brudekjoler (Demetrios 2635) Men det finnes mange fine med chiffonarmer. Vil du bare ha på armene eller chiffon på kjolen oxo?
Cathie Skrevet 10. januar 2005 #7 Skrevet 10. januar 2005 Her har du i alle fall en del kjoler med lange armer.. Og her er kjolene ganske billige også i forhold til Norge, også etter toll og frakt... Verdt en titt.. Du kan jo også finne en kjole du liker, prøve den i en brudesalong i Norge så du finner rett str. osv også bestiller du herfra, eller noen andre sider
TeddyToria Skrevet 10. januar 2005 #8 Skrevet 10. januar 2005 Hva med kjoler som disse: Style 7011 Style G1018 Style H004 Style 7008 Style 8014 Style 8005
Harry's kvinne Skrevet 11. januar 2005 Forfatter #9 Skrevet 11. januar 2005 Jepp, nå begynner vi å snakke drømmekjoler! Jeg vil difinitivt ha ermer. Har også forstått nå at enkelte kjoler kan man sy ermer på, så det har åpnet seg en helt ny verden for meg, takk ! Sitter fremdeles i Trondheim, hvor det er lite kjoler med ermer, hadde ikke tenkt å reise fra byen, burde jo finne noe her... Har funnet noen kjoler på nettet, men jeg klarer jo ikke å legge inn adressene her, irriterende med slike vesentlige hull i kunnskapene :-x !
Kristin S Skrevet 11. januar 2005 #10 Skrevet 11. januar 2005 Du kan bare kopiere adressa på de sidene du har funnet, og lime de inn her. Er det jeg gjør i allefall...Hehe..Er ikke så dreven jeg heller! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå