AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Hei. Her sitter jeg og er fortvilet og lei meg, vet ikke hva jeg skal gjøre. Går på loette p-piller, hoppet over mensen sist måned, har tatt hele neste brett og er nå på min andre "hvite" sukkerpille. Ingen blødning enda. Er så hysterisk redd for å være gravid.. Har søkt litt rundt på nettet og funnet ut av at en kan kjenne på magen med fingrene, og dermed vite at en er gravid (i hvertfall anta). Kjente på selve området ved livmoren, og nå kjenner jeg en ganske hard kul ved siden av venstre eggstokk (?). Noen som har opplevd det før? Har vært flink og tatt pillene, så muligheten for graviditet er vel egentlig ganske liten Hilsen ung jente. Anonymkode: c38c5...01f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Hos meg tar det 3-4 dager før mensen kommer. Slapp Helt av. Vent noen dager til før du får panikk Anonymkode: cd8d2...516
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #3 Skrevet 30. juli 2017 Skader vel ikke å ta en graviditetstest? Men vanlig å få mensen 3-4 dag som vedkommende over meg skriver. Anonymkode: fcfad...d4f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #4 Skrevet 30. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skader vel ikke å ta en graviditetstest? Men vanlig å få mensen 3-4 dag som vedkommende over meg skriver. Anonymkode: fcfad...d4f Har bare tatt tester hos helsestasjonen, så vet ikke helt hvordan test jeg burde kjøpe. På apoteket sine nettsider står det at enkelte av testene skal brukes maks 4dager før mens? Jeg kan vel ikke benytte meg av dette siden jeg går på p-piller? Anonymkode: c38c5...01f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 6 minutter siden, Silfen skrev: Den harde kulen er sikkert avføring... Må nevne at jeg har og har hatt forstoppelse i evigheter. Sliter vedlig med det i perioder når jeg stresser. Kan en virkelig kjenne avføring av å klemme på magen? Anonymkode: c38c5...01f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Du er sannsynligvis ikke gravid, men ta en test. Kjøp denne, den er lett å tolke. Anonymkode: 08d9a...055
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Tusen hjertelig takk for svar, skal kjøpe test i morgen. Krysser fingrene for at jeg ikke er gravidAnonymkode: c38c5...01f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå