dillyduzit Skrevet 30. juli 2017 #1 Skrevet 30. juli 2017 Et sinnsykt dumt spørsmål, men for å roe noen nerver håper jeg noen kan svare meg på et lite spørsmål; Jeg ble plutselig litt i tvil, og etter å ha søkt nettet opp og ned (og med planer om å ta en telefon i morgen til flyselskapet) finner jeg ikke så mye svar. Vi flyr med Thai airways OSL-BKK-PER (Oslo - Bangkok -Perth) i starten av november med 1 (60min)t med layover i Bangkok, sjekket inn hele veien fra Oslo til Perth, så med andre ord; det skal kun byttes fra en 777-300 til en Dreamliner. Spørsmålet følger; Er det noen som har noen erfaringer med en såpass kort mellomlanding, men dog flydd og sjekket inn med samme selskap hele veien, uavhenging hvor man skal? Er det noen som har vært innom Suvarnabhumi lufthavn og kjenner noe til prosedyrene av et flybytte? Mannen mener dette skal gå fint etter å ha erfart en 1t 15min layover iQatar, men nå flyr vi jo ikke akkurat med Qatar.
gard Skrevet 30. juli 2017 #2 Skrevet 30. juli 2017 Nei, det er ikke et dumt spørsmål. 1 time burde være nok på Suvarnabhumi selv om flyplassen er stor og det kan ta en del tid og gå fra den ene enden til den andre. Men når du har en gjennomgående billett og flyr med et selskap så har de ganske god kontroll på hvor du er og de vil vanligvis vente dersom du er litt forsinket. Dersom du blir veldig forsinket vil de ordne opp i det med å sette deg på et annet fly til din destinasjon. God tur :-) 2
dillyduzit Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2017 1 time siden, gard skrev: Nei, det er ikke et dumt spørsmål. 1 time burde være nok på Suvarnabhumi selv om flyplassen er stor og det kan ta en del tid og gå fra den ene enden til den andre. Men når du har en gjennomgående billett og flyr med et selskap så har de ganske god kontroll på hvor du er og de vil vanligvis vente dersom du er litt forsinket. Dersom du blir veldig forsinket vil de ordne opp i det med å sette deg på et annet fly til din destinasjon. God tur :-) Så bra! Plutselig tok skrekken meg litt i overhånd. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå