Gå til innhold

Forlovet i alder av 17

Fremhevede innlegg

Skrevet
19 minutter siden, BeautyBox skrev:

Hva er morsomt?

Du.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Du.

Javel, forklar? 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som eier av dette temaet vil jeg bare si at jeg liker å lese alle innleggene, selv de kritiske :) 

det som er for min del er; jeg har hatt en oppvekst som har vært rik og på samme tid utfordrene der jeg har blitt nødt til å herdes litt ekstra som person. Selvfølgelig vet jeg at det kanskje ikke varer for evig, med kjæresten min, men det er noen som lyser opp dagen min når jeg tenker på det og han. Jeg tror virkelig at man ikke skal hive seg borti noe uten å tenke godt igjennom hva det innebærer. Så det har vi gjort ilag.

hvorvidt det med samboerskap er; jeg og typen min endte opp å bo sammen fordi vi trengte hverandres støtte gjennom vgs så langt. Vi begge har hatt et ganske heftig (psykisk og på familiefronten) så vi har hjulpet hverandre med motivasjon, skole og vennskap gjennom det som har vært vanskelig. 

Men igjen, takk for alle svarene :)

Anonymkode: 44d0c...d07

Så godt at dere støtter hverandre! Og så fint å lese at du omtaler at dere har slitt som et tilbakelagt stadium. Jeg håper det er sånn det er! Hvis ikke håper jeg du får god hjelp og støtte, både fra forloveden (!) og andre rundt deg. Traumer og at man sliter som ungdom og barn kan følge med langt opp i voksenåra, og jeg blir glad av å lese at dere virkelig tar tak i det nå når dere er så unge! Jeg skulle ønske jeg fikk hjelp litt tidligere så kanskje jeg ikke hadde slitt nå fremdeles (25 år). 

Kos dere sammen, for ingen vet hva morgendagen bringer, det kan være og det kan ikke være, men hvorfor forvente det verste? Liker sangen "Like I'm gonna lose you". We're not promised tomorrow. Du har ham NÅ, og nå er alt vi har. Det er verdifullt for det det er her og nå, uavhengig av hva det måtte bli av det i morgen. 

:hjerte: 

Anonymkode: b26f1...a7e

Skrevet
57 minutter siden, BeautyBox skrev:

Javel, forklar? 

Niks, denne diskusjonen er jeg ferdig med.

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Niks, denne diskusjonen er jeg ferdig med.

Tråden, altså? Kan ikke se at jeg og du har hatt noe særlig til diskusjon her... 

Skrevet
På 30.7.2017 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg og typen min ble faktisk nylig forlovet, men vi skal vente en stund før vi tenker å gjøre det neste steget (til vi begge er ferdige på vgs og jeg er ferdig i førstegangstjenesten). Han er ett år eldre enn meg og vi har bodd litt sammen allerede og frieriet bare skjedde. Vi lå i senga og snakka sammen en kveld og så bare spurte han. Vi er ikke veldig klissete romantikere noen av oss, så det var en utrolig koselig måte å bli forlovet på. Vet jeg er ganske ung, men vi begge har utgangspunkt som gjør oss ganske modne for alderen. Egne jobber, bor sammen, skole og ansvar for eget liv kort sagt. Hva er meninger rundt dette og evt. tips? :)

Anonymkode: 44d0c...d07

Fysj så ufornuftig 

Anonymkode: b0cfe...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...