Gå til innhold

Tre utlendinger siktet for gruppevoldtekt

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende!! Kan man ikke ta seg en fjelltur lenger? Skrekk og gru

Anonymkode: ec907...19c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende at menn ikke tar avstand fra alle disse voldtektene som foregår om dagen. Hvor er demonstrasjonstogene? :vetikke:

Anonymkode: 0c363...aae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Øst europeere blir uansett ikke utestengt av et innvandringsforbud , så å gjøre dette til en politisk rasistisk sak blir litt feil.

Jeg syntes sånne menn er av røkla og skal straffes , og jeg tror et innvandringsforbud hadde på lang sikt fått ned overfallsvoldtektsstatestikken, men så har vi fremdeles en avlende aksept blandt helnorske ungdommer om å foregripe seg på sovende venninder eller dope jenter og begå festvoldtekter og skylder på damen som ble med på nach.

Anonymkode: 4bf44...9bd

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende at menn ikke tar avstand fra alle disse voldtektene som foregår om dagen. Hvor er demonstrasjonstogene? :vetikke:

Ja hva faen ? Menn burde seriøst demonstrere mot sine brødre for å vise at de ikke støtter eller finner seg i dette! Men neida, de er passive fordi det ikke gjelder dem selv og igjen ser man kvinneundertrykkelsen regjere. I stedet så sitter de her på KG og spyr ut at kvinner ønsker å bli voldtatt fordi man stemmer ved valg og at det er menns rett å få sex, og feilpropaganda om at voldtekstanmeldelser er falske for å bagatellisere det store samfunnsproblemet  de selv har ansvar for. Ikke eneste området menn bedriver annsvarsfraskrivelse, men et av de aller mest skammelige og sjokkerende at de gjør det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor demonstrerer ikke du da?

Anonymkode: 3891f...b88

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ville følt meg latterlig om jeg demonstrerte for at noe som er ulovlig skulle bli - enda mer ulovlig? Logisk brist.

Endret av Hurepoix
  • Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva faen ? Menn burde seriøst demonstrere mot sine brødre for å vise at de ikke støtter eller finner seg i dette! Men neida, de er passive fordi det ikke gjelder dem selv og igjen ser man kvinneundertrykkelsen regjere. I stedet så sitter de her på KG og spyr ut at kvinner ønsker å bli voldtatt fordi man stemmer ved valg og at det er menns rett å få sex, og feilpropaganda om at voldtekstanmeldelser er falske for å bagatellisere det store samfunnsproblemet  de selv har ansvar for. Ikke eneste området menn bedriver annsvarsfraskrivelse, men et av de aller mest skammelige og sjokkerende at de gjør det.

Jeg har ikke noe ansvar for voldtektene som blir begått, ei heller annen kriminalitet. Hvorfor skulle jeg det?

Endret av KvinneMannen
AnonymBruker
Skrevet

Helt grusomt! Noen som vet hvor det skjedde? Uff. Går så mye i fjellet alene selv. Har lyst til å fortsette med det, og føle meg trygg. Håper at hun som ble voldtatt får det bedre i tiden som kommer. Mannfolk som voldtar kvinner, burde få pikken sin avkappa!!

Anonymkode: 30aa6...3f7

• Liker 2
Skrevet

Fy f... kan ikke gå i skogen engang uten  å vaere trygg lenger. Best å anskaffe seg en diger hund.

Overfallsvoldtekt er så hinsides avskyelig. Husker da jeg var yngre og noen av guttene i klassen kom over en filmet voldtekt. Dette har brent seg fast i minnet og jeg blir direkte kvalm når jeg ser slike nyheter.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...