AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #1 Skrevet 29. juli 2017 3 utenlandske svin er siktet for gruppevoldtekt av 30 år gammel kvinne på fjelltur. Alle er varetektsfengslet i 4 uker. Svina er øst-europeiske, og vi ser nok "berikelsesaksjon" her til lands. Tragisk. http://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-styrket-i-troen-pa-at-kvinne-ble-gruppevoldtatt-pa-fjelltur---hun-har-det-ekstremt-vanskelig/68548447 Anonymkode: 2a9c5...9fb 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #2 Skrevet 29. juli 2017 Skremmende!! Kan man ikke ta seg en fjelltur lenger? Skrekk og gru Anonymkode: ec907...19c 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Skremmende at menn ikke tar avstand fra alle disse voldtektene som foregår om dagen. Hvor er demonstrasjonstogene? Anonymkode: 0c363...aae 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Øst europeere blir uansett ikke utestengt av et innvandringsforbud , så å gjøre dette til en politisk rasistisk sak blir litt feil. Jeg syntes sånne menn er av røkla og skal straffes , og jeg tror et innvandringsforbud hadde på lang sikt fått ned overfallsvoldtektsstatestikken, men så har vi fremdeles en avlende aksept blandt helnorske ungdommer om å foregripe seg på sovende venninder eller dope jenter og begå festvoldtekter og skylder på damen som ble med på nach. Anonymkode: 4bf44...9bd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skremmende at menn ikke tar avstand fra alle disse voldtektene som foregår om dagen. Hvor er demonstrasjonstogene? Anonymkode: 0c363...aae Ja hva faen ? Menn burde seriøst demonstrere mot sine brødre for å vise at de ikke støtter eller finner seg i dette! Men neida, de er passive fordi det ikke gjelder dem selv og igjen ser man kvinneundertrykkelsen regjere. I stedet så sitter de her på KG og spyr ut at kvinner ønsker å bli voldtatt fordi man stemmer ved valg og at det er menns rett å få sex, og feilpropaganda om at voldtekstanmeldelser er falske for å bagatellisere det store samfunnsproblemet de selv har ansvar for. Ikke eneste området menn bedriver annsvarsfraskrivelse, men et av de aller mest skammelige og sjokkerende at de gjør det. Anonymkode: 4bf44...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skremmende at menn ikke tar avstand fra alle disse voldtektene som foregår om dagen. Hvor er demonstrasjonstogene? Anonymkode: 0c363...aae Hvorfor demonstrerer ikke du da? Anonymkode: 3891f...b88 2
Hurepoix Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 (endret) Ville følt meg latterlig om jeg demonstrerte for at noe som er ulovlig skulle bli - enda mer ulovlig? Logisk brist. Endret 29. juli 2017 av Hurepoix 3
KvinneMannen Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja hva faen ? Menn burde seriøst demonstrere mot sine brødre for å vise at de ikke støtter eller finner seg i dette! Men neida, de er passive fordi det ikke gjelder dem selv og igjen ser man kvinneundertrykkelsen regjere. I stedet så sitter de her på KG og spyr ut at kvinner ønsker å bli voldtatt fordi man stemmer ved valg og at det er menns rett å få sex, og feilpropaganda om at voldtekstanmeldelser er falske for å bagatellisere det store samfunnsproblemet de selv har ansvar for. Ikke eneste området menn bedriver annsvarsfraskrivelse, men et av de aller mest skammelige og sjokkerende at de gjør det. Anonymkode: 4bf44...9bd Jeg har ikke noe ansvar for voldtektene som blir begått, ei heller annen kriminalitet. Hvorfor skulle jeg det? Endret 29. juli 2017 av KvinneMannen
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Helt grusomt! Noen som vet hvor det skjedde? Uff. Går så mye i fjellet alene selv. Har lyst til å fortsette med det, og føle meg trygg. Håper at hun som ble voldtatt får det bedre i tiden som kommer. Mannfolk som voldtar kvinner, burde få pikken sin avkappa!! Anonymkode: 30aa6...3f7 2
Shimogamo Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 Fy f... kan ikke gå i skogen engang uten å vaere trygg lenger. Best å anskaffe seg en diger hund. Overfallsvoldtekt er så hinsides avskyelig. Husker da jeg var yngre og noen av guttene i klassen kom over en filmet voldtekt. Dette har brent seg fast i minnet og jeg blir direkte kvalm når jeg ser slike nyheter. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå