Gå til innhold

Sex !! Hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Han er kanskje homo i skapet og spør bare for å være høflig, opprettholde skuespillet?

Endret av Hurepoix
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hurepoix skrev:

Han er kanskje homo og spør bare for å være høflig?

HAHAHAHEHEA, homser og sånn!!!11

Anonymkode: 64840...781

Gjest JesusElskerAlle
Skrevet
47 minutter siden, PeachZero skrev:

Fyfaen er ren utnyttelse fra din side at du fortsatt er sammen med han uten å gi han noe

Du er virkelig på jordet. Gjensidig respekt er noe av det viktigste i et hvert forhold. Om en person ikke vil ha sex, så har den ikke sex, og basta! Den andre partneren må respektere dette. TS, ikke la deg presse. Vær så snill. Si nei om du ikke vil. 

AnonymBruker
Skrevet

Den mentale biten er viktig. Og det skal jo være kjekt for begge parter, En skal jo ha lyst for egen del, Det er klart mas kan virke negativt også for begge.

Det at det kommer til å gjøre vondt det kan du gjøre noe med. Kjøp en dildo og glid på kondomeriet og prøv selv først. Selv par som er erfarne opplever at det noen ganger gjør vondt, men en kan da si au det gjorde eller gjør vondt. Så prøver noe litt anderledes. Det gjør alle sammen hele tiden. Det er faktisk litt tricky og få det riktig godt for begge, så en må liksom bare prøve litt forsiktig. For eksempel vis du sier at du vil sitte over han først så kan du selv bestemme og prøve litt mot pikken hans. 

Eller dere kan sitte mot hverandre og komme nærmere og nærmere og bare ta den litt inn og kjenne på følelsen, varmen, kysse og ta på hverandre, bare sitte slik en stund og kjenne på hverandre. Det er ganske fint for begge. Da holder han gjerne ut bitte litt, mest sansynlig holder han ut 1 eller 2 minutt. Men kos er det. Og det er det viktigste, 

ikke tenk at det skal bli en perfekt aften, men vær i dialog hele tiden, og vær enig om Stopp dette vil jeg ikke gå videre med nå, kansje vi kan prøve litt senere. Elle lignende.

Det sies at jenter kniper igjen helt ubevist om de ikke har hele segselv med på leken. Det blir vondt for begge. Test litt ut med dildo for deg selv, så er du tryggere på det praktiske.

Anonymkode: f68b3...7d4

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har gjort alt sammen, berøring, kyssing og my sånnt. borsett fra sex. 

Anonymkode: 73c37...709

Har dere utforsket hele kroppen til hverandre? Kost med hverandres kjønnsorganer? Slikket og fingret hverandre? Sex er mer enn å pule. Hvis dere blir trygge på hverandres kropper så er det kanskje mindre skummelt å ha samleie også? Hvis dere utforsker deg sammen, feks med en dildo, så blir du kanskje mindre usikker og mindre redd for at det skal gjøre vondt. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, petterm skrev:

Har dere utforsket hele kroppen til hverandre? Kost med hverandres kjønnsorganer? Slikket og fingret hverandre? Sex er mer enn å pule. Hvis dere blir trygge på hverandres kropper så er det kanskje mindre skummelt å ha samleie også? Hvis dere utforsker deg sammen, feks med en dildo, så blir du kanskje mindre usikker og mindre redd for at det skal gjøre vondt. 

Dette! 

Gjest Alterego666
Skrevet

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Samtidig gir jeg ikke dette forholdet en stor sjanse, dessverre.

Skrevet

Jeg tror at tråder som denne skremmer meg litt. Det er helt korrekt at en ikke skal gjøre noe en ikke har lyst til, og spesielt når det er snakk om imtimsværen. Så er det de svarene som jeg forsøker å prøve å overse at jeg har lest: Negative, seksualiserte holdninger, forventninger om at sex er påkrevd bare fordi man er i et forhold... og annet.

Samtidig er det et menneske her som spør om råd, der manglende lyst,  utryggheten og frykten for det ukjente og kanskje det smertefulle er høyst reell. Å leke seg med dildo kan slik sett være et godt råd. Men det handler for meg om at TS finner sin egen lyst og tenning, og det kan hende at dildoer aldri får stort å gjøre med den saken. Variasjonen i sexdrive, lyster og hva som oppleves som givende er svært varierende. TS og kjæresten er enda unge, og de vet kanskje ikke enda nok om seg selv, men det jeg sier er: Par bør også være kompatible når det gjenlder erotikken, sexhyppigheten og tida de har lyst til å bruke på forskjellige former for nærhet. Prat sammen, let etter hva som tenner dere hver for dere og sammens, samtale igjen, hva er det dere fantaserer om, eller kan finne glede i å fantasere om? Hvordan kan dere nærme dere samleie, ikke som samleie, men som en del av felles gleder? Er samleie poenget for henne? Er samleie poenget for han? Hva får hun orgasme av?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...