Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg har vel lagt opp tonen allerede i innledningen....Saken er, jeg skal snart stikke avsted til trening, og vurderer å teste Corepuls, som en avveksling til det andre jeg gjør. Men er det vits? Er det kjedelig? Vil jeg, som pleier å trene HARDT til vanlig, bli sliten nok? Eller skal jeg heller løpe en time på mølla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg synes du skal teste ut timen og se selv. Jeg har vært på den noen ganger, og dette er utrolig bra trening for mage og rygg + at man bruker muskler man ellers ikke får trent ved vanlig trening. Men likevel fortrekker jeg andre timer fremfor denne, da jeg foretrekker trening hvor jeg kan trene med en høy puls gjennom hele treningsøkten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Hmm, jeg ble i tvil nå (typisk). Jeg liker generelt trening der jeg tar meg skikkelig ut, så jeg er redd dette skal bli for kjedelig, rett og slett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Du kan jo jogge litt på mølla etterpå hvis du har mer energi til overs da, så har du hvertfall prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. januar 2005 #5 Del Skrevet 10. januar 2005 De gangene jeg har vært på Corepuls har jeg kombinert treningen med en spinningtime for en skikkelig treningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #6 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg stod i kø for å skrive meg opp, men ombestemte meg...Folk så rart på meg, det var kø i lange baner. I stedet ble det noen kilometer på tredemølle, en omgang på stepmaskin og endel styrketrening. Resultatet: stygg strekk i låret som jeg måtte få hjelp med å tøye ut...:-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #7 Del Skrevet 10. januar 2005 Det var straffen for ikke å prøve noe nytt! :fy: Neida. Huff :trøste: Jeg hadde selv en muskelstrekk for ikke så lenge siden, det er IKKE noe gøy... Håper den går fort over! Jeg fikk tips om magnesiumtabeletter og muskelsalve sist, funka hvertfall litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #8 Del Skrevet 10. januar 2005 Magnesium, ja....Jeg pælma akkurat ut noen brusetabletter med magnesium, fordi jeg ikke likte smaken (er litt pysete slik). Straffen min blir nok at jeg ikke kan delta på hardhausen i morgen, men jeg fikk jo akkurat yoga-dvd i posten ikke delta på noe nytt, du liksom. Jeg synes hele tiden jeg gjør forskjellige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #9 Del Skrevet 10. januar 2005 Skulle visst hatt det berømmelige ironiflagget der i forrige innlegg ja Du får satse på yoga i morgen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #10 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg SKJØNNER ironi, da Nå har min kjære sambo massert låret mitt med tigerbalsam, mens jeg hylte og skrek så hele byen hørte det. Merkelig nok føles det mye bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #11 Del Skrevet 10. januar 2005 Great Noen ganger er de gode og ha de der samboene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rethe Skrevet 11. januar 2005 #12 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes corepuls er en morsom time,godt med litt avveksling..De første gangene var jeg nok litt mye konsentrert om å bli trygg på brettet,men etter det synes jeg timen blir mer og mer effektiv.Du får kjenne noen muskelgrupper du ikke anta du hadde dagen derpå.. Det kommer jo også litt an på hvor god instruktøren er hvor effektivt det blir. God bedring da! :-? Så får du hive deg på og prøve litt corepuls når du blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #13 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva går det ut på, helt konkret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #14 Del Skrevet 11. januar 2005 Sakset fra sats.no: "CorePuls Tøff kondisjon- og styrketrening. CorePuls foregår på et ustabilt bett som kan vippe og rotere slik at alle bevegelser utfordrer stabilitet." Det fine er at du får trent stabiliseringsmuskulaturen og korsettmuskulaturen i overkroppen, og det er vel der man lærer å kjenne nye muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #15 Del Skrevet 11. januar 2005 Sakset fra sats.no: "CorePuls Tøff kondisjon- og styrketrening. CorePuls foregår på et ustabilt bett som kan vippe og rotere slik at alle bevegelser utfordrer stabilitet." Det fine er at du får trent stabiliseringsmuskulaturen og korsettmuskulaturen i overkroppen, og det er vel der man lærer å kjenne nye muskler. Den har jeg lest..var ute etter personlige erfaringer/mer utfyllende opplysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2005 #16 Del Skrevet 11. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #17 Del Skrevet 11. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå