Gå til innhold

Plutselig mye utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I kanskje litt over to uker nå har jeg hatt veldig mye utflod. Lukten synes jeg er akkurat den samme som normalt, men kanskje ørlite grann sterkere (noe som kan ha å gjøre med at det bare er så mye mer). Jeg tenkte kanskje at det hadde noe å gjøre med at jeg da var på flyttefot (flyttet tilbake til Norge fra utlandet), men jeg aner ikke. Sist gang jeg hadde sex har i februar (beskyttet), så om det er på grunn av graviditet så må jeg være rimelig blind. ;) Jeg går på p-piller, og pleier å hoppe over. Jeg tar normalt to brett på rad, men jeg tenkte å prøve tre brett på rad denne gangen og se om det gikk, og jeg har 8 piller igjen på det siste av tre brett. Kanskje det har noe å gjøre med det? Det klør ikke i seg selv - den eneste gangen det har klødd er da jeg har vært litt for ivrig med dopapiret. Jeg går ikke på noen spesielle medisiner utenom det, men jeg tar d-vitaminer, magnesium, vitamin K2 og fiskeolje.

Mengden er såpass stor at når jeg våkner om morgenen, og går den korte veien fra soverommet til badet, så ser jeg at det er kommet ut i trusen. Det er slik jeg ser det hverken tykkere eller tynnere enn vanlig utflod - det er bare så mye mer. Det går ikke gjennom buksen, men jeg ender jo opp med å gå rundt hele dagen og føle at jeg er våt. 

Kunne sikkert ha slengt i en tampong, men jeg vet det ikke er bra, og det må være noe som ikke stemmer helt her.

Anonymkode: a1fde...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør inne på DOL, der er det en gynekolog som svarer:)

Anonymkode: fc252...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig fått det samme, og gynekologen sa det var helt normalt og at jeg var frisk som en fisk. Det varierer visst litt i løpet av livet. Men jeg ville sjekket uansett!

Anonymkode: dc91d...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har du hatt det sånn? Kan ikke bare være eggløsning da? (mye utflod i noen dager)

Siden du hadde ubeskyttet sex så ville jeg fort som fy ta en helsjekk for seksuelt overførbare sykdommer.
Dette kan være både klamydia og gonore!

Kan også være noe så enkelt som at du har begynt å bruke anderledes (syntetisk i stedet for ren bomull) undertøy og underlivet prøver å støte vekk det den gjør med ph balansen der nede.

Anonymkode: 18bf9...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...