Gjest 1111222 Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Hei, j25 her! Jeg har nylig fått ny kjæreste. Har datet en stund og hatt sex osv. Han er veldig god(les: amazing) og vet hvordan han liker det, sier fra hvordan og hva osv. Jeg tørr ikke si fra, og blir superklein. Jeg blir faktisk så stressa at jeg sliter med å få orgasme. Har prøvd å snakke med han om det men jeg er elendig på å snakke om alt som har med følelser osv. Å gjøre, og jeg blir veldig flau når det er snakk om sex. Han gjør meg helt vilt kåt, men med en gang klærne kommer av så tørr ikke jeg gjøre noe. Har sugd noen før, men ganske lite erfaring på det området. Jeg har veldig lyst å suge han, men pga størrelsen så vet jeg rett og slett ikke hvordan!! Jeg tør ikke spørre han heller, jeg er tross alt 25 år.. Hvordan kan jeg bli mer komfortabel? Tørre si fra når jeg liker noe og ikke liker noe? Har prøvd å fake orgasme et pr ganger for at han ikke skal tro at han er helt mislykket, men han skjønner det med en gang og sier "du kom vel ikke?"
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Sett dere ned, del en flaske vin og prat om det Anonymkode: cc462...3e5 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sett dere ned, del en flaske vin og prat om det Anonymkode: cc462...3e5 Og ta en super slow morsom og hyggelig kveld. Du lager de forskjellige momentene dere har sammen 10 ganger vanskeligere enn dem er. Det er kjempe sensuelt og koselig med kjæreste. Ta en ting om gangen helt sakte. Ta frem pikken til typen din. Sitt der begge to og ta på den, snakk om den, mens dere studerer den sammen. Klem litt her og der og finn ut av ting sammen. Gi den ett enkelt slikk bare, og bruk øyene og kyss han og snakk, bekymringene i fille biter. Hvordan du enn gjør er det ikke noe krise. Si at du vil teste ut litt små ting og at han må si hva som er bra og ikke bra. Og au vis det er direkte vondt. Så biter du og slikker og sger litt her og der så lærer dere begge hva som er bra og gøy for begge. Knus ting med ord. Prøvig og feiling. Det værste er om en sier au, så får dere finne en annen måte. Det er kos, prøving, mer kos som blir bare bedre og bedre. Anonymkode: b6a7b...280 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Livet er altfor kort til å ha dårlig sex! Si i fra som om det skulle være den mest naturlige ting! For det ER det jo Anonymkode: 9fe95...00a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå