Gå til innhold

Alle menn se her!!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har et kjempeproblem.  Jeg har fått veldig tørr hud på penis så om jeg runker for mye får jeg små sår på tuppen av penis. Sprekker altså.

Så for å løse dette må jeg la såret gro helt 100 prosent. Eneste problemet er at dette har jeg ikke klart. Jeg klarte max 5 dager uten runking og det var ordentlig vanskelig. Sårene vokste 90 prosent igjen men åpnet da jeg begynte å runke igjen. Jeg har høy sexlyst så er vanskelig å gå lengre enn en dag uten

Så her er spm mitt

Hva kan jeg gjøre for å hindre å masturbere?

Jeg har tenkt på å kanskje ta plaster over sårene og penis slik at sårene kan gro og at jeg heller ikke kan runke. En annen ting er å gå å legge seg kort tid etter jobb slik at jeg ikke får tid til å runke eller glemmer det. Hva gjør jeg? 

Dette er en seriøs tråd. Trenger hvirkelig hjelp

Anonymkode: 7d707...3cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg hadde tilsvarende for maaaaange år siden, egentlig så mange år at jeg nesten hadde glemt det.

Gjør 3 ting:

1) Smør med noe fuktighetskrem og ev sårsalve

2) Prøv å avstå så mye som mulig. Tips til dette har jeg ikke egentlig, her er det vel individuelt hva som virker.

Hold deg ute av huset, ta deg en løpetur, slit deg ut slik at du ikke har lyst. Belønn deg selv for å ikke gjøre noe. Inngå et veddemål med noen om å være avholdende.

3) Når du først må, gjør deg ferdig så fort du kan.

Anonymkode: e516a...32f

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp hvit vaselin på apoteket. Smør jevnlig gjennom dagen. Problem løst. 

Anonymkode: e8e65...7cb

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp hvit vaselin på apoteket. Smør jevnlig gjennom dagen. Problem løst. 

Hva hjelper det såret? Det vil ikke gro fortere. Er redd jeg må vente nesten 2 uker for at ddt skal gro. 2 uker uten sex eller runking er jevlig heavy

AnonymBruker
Skrevet

Finn frem alt du har av bilder av bestemor og bestefar og sett de fram. Når lysten tar deg tenker du iherdig på at de også sikkert koser seg akkurat nå.

Anonymkode: 019b4...61d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hjelper det såret? Det vil ikke gro fortere. Er redd jeg må vente nesten 2 uker for at ddt skal gro. 2 uker uten sex eller runking er jevlig heavy

Litt runking går sikkert bra om du smører med hvit vaselin, den er såpass dryg at du trolig ikke blir særlig sår.    

Skrevet

Slutt å tørr-runke. Bruk glidemiddel eller noe. Spenol fungerer ypperlig. Da er det ingen fare for tørr kuk :alice:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn salve man får til såre brystvorter under amming, er fin på penishode :)

Anonymkode: b8d53...c03

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, ekkel tråd.

Anonymkode: a75b5...606

• Liker 1
Skrevet

Bruk godt med glidemiddel når du runker, og smør deg med barrieresalve når du er ferdig, skulle egentlig tro det var nok men jeg har ingen penis 😜

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare nekte å runke. Jo sjeldenere du gjør det jo mindre behov får du etterhvert også. Gir deg stor fordel å legge runkinga på hylla, sex med damer blir mye bedre da også !

Anonymkode: 54beb...968

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, ekkel tråd.

Anonymkode: a75b5...606

"Oh no people masturbate." Holdning din er ekkel.

Anonymkode: 59a3b...f4c

AnonymBruker
Skrevet

Bruk sinksalve, da gror det fortere. Kjøpes på matbutikk i bebyhylla. 

Anonymkode: 107c2...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...