AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 I ekte kg-stil vet jeg at kanskje noen vil få dette til å virke som at jeg er innbilsk. Men vit at jeg spør dette fordi det plager meg virkelig. Ok, i alle år har jeg hørt fra fremmede og nære at jeg er vakker. I noen tilfeller har flere sagt at jeg har sexy væremåte og kropp. Jeg har aldri sett på meg selv som pen og ihvertfall ikke sexy. Tar alle de så forferdelig feil eller sliter jeg med dårlig selvtillit? Jeg ser helt ærlig ikke mye spesielt med meg. Nå la jeg nettopp ut min første bilde på Facebook veggen på så lenge og etter 2 timer er det 34 fine og rosende ord og masse wow, vakker blabla. Som sagt, ikke innbilsk i det hele tatt men veldig usikker. Derfor anonym Anonymkode: 24772...08d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Jeg har fler på min venneliste som ikke er veldig pene som får mange kommetarer og 150 likes. Anonymkode: 1b5a4...92d 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Folk skryter av det de tror vil føre best frem. At de skryter av utseende betyr enten at de, personlig, verdsetter looks over personlighet eller at de tror du gjør det. Jeg ville nok helst foretrukket å få ros for faktiske bragder enn type "å så pen du er"-kommentarer, som (la oss være ærlige) stort sett er creepy. På fb skryter folk av alt. Ukritisk. Anonymkode: 136e9...7c3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 Kommer nok også an på hvor mye du kommenterer selv på andres bilder Anonymkode: 1b5a4...92d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fler på min venneliste som ikke er veldig pene som får mange kommetarer og 150 likes. Anonymkode: 1b5a4...92d Det der er dessverre innmari riktig 😳 Anonymkode: e0b71...d05
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fler på min venneliste som ikke er veldig pene som får mange kommetarer og 150 likes. Anonymkode: 1b5a4...92d Jeg og. Blir helt matt over hvor mye man kan skryte av utseendet til noen som er overvektig og direkte mindre pen. Allikevel så trenger det ikke å bety at TS er en av disse. Jeg har mange pene på vennelista som også får masse skryt. Ts: Du kan jo rett og slett bare ikke være din egen type? Anonymkode: 380da...d21 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 Og imens går jorden sin gang... Anonymkode: c919e...d67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå