AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Jeg skal bestille time og gå til legen, men i påvente av time, vil jeg for nysgjerrighetens skyld spørre her inne om hva dette kan være? jeg våkner stiv i kroppen og morgenen og er øm i hendene. Går stivt og har vansker med å bøye meg, men det går over i løpet av relativt kort tid (halvtime). Jeg er nok noe hoven i hendene, men de fungerer fint i løpet av dagen (men er veldig slapp og svak i hendene når jeg våkner om morgenen). jeg har ganske vondt i beina hele dagen. Minner om voksesmerter fra barndommen. Det gjelder hele beina, og er altså ikke avgrenset til ledd. Jeg føler generelt ikke at smerten er lokalisert til leddene, noe som gjør at jeg ikke tror det er begynnende leddgikt. Men der kan jeg ta feil. Det er ikke invalidiserende smerter og jeg fungerer helt normalt. Ingen feber. Kanskje noe sliten og trett, men det kan vel så gjerne handle om livssituasjon. Det er kanskje ikke tett å kalle det "smerter", men jeg er øm og verkende i beina. Stivheten er tilstede kun om morgenen. Leddgikt er en hypotese, men kjenner meg ikke helt igjen i beskrivelsene. Er normalvektig og 30 år. Ingen røyk. Normalt aktivitetsnivå. Boen umiddelbare tanker anyone? Anonymkode: 73e63...168
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå