Gå til innhold

Den verste jobben du har hatt?


Fisefin123

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist

Jeg er så glad i å bruke penger, at som tenåring plantet jeg grantær for hardingen. Klegg, fluer, mygg - og gjerne regn og ulendt terreng - hat, hat, hat. 

Som småvoksen arbeidet jeg som lærer på skolen - i tillegg til SFO. Arbeidsdagene begynte 06:45 og sluttet 16:45. Jeg er glad i barn, men akkurat det året der var jeg særdeles nøye med prevensjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uhumskheter

Seterjente. Artig å sitte på et fjell i to måneder når man er 15 og alle venninnene er på stranda og fester og er sosiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobba på en kebabsjappe som 16 åring. Dårlig betalt og sjefen var en mann fra Irak. Skikkelig creepy og kom med ekle kommentarer til meg. Sånn typ "hei sexy" "fin rumpe du får i den buksa" osv, pluss han kunne stirre på meg. Så var han ofte frekk med kunder.

Jobbet på en bar en sommer. Aldri mer. Kunder som for fulle kunne bli forbanna når de ble nektet mer alkohol. Ble kjeftet på og slått etter. Vaske toaletter var det verste! Brukt Ob slengt rundt, glasskår, spy, avføring osv. Grøss. I helgene på kvelden var det full rulle og fikk ikke pause. Sjekket opp av eldre menn var ikke uvanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...