Slfs Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 (endret) (Lang tekst, men håper noen kan lese, og gi meg noen svar) 😊 Jeg har aldri hatt noe problem eller endringer i min utflod eller lukt nedentil, men for en stund siden begynte det å klø veldig nedentil, jeg fikk klumpete utflod som kunne minne om cottage cheese så jeg regnet med det var sopp der. Dro på apoteket og fikk behandling med piller der + melkesyretabletter å ta etterpå. Dette funket bra men like etterpå begynte utfloden min å forandre seg. Det ble mer utflod som så ganske vanlig ut, men det var mer enn vanlig og den luktet annerledes spesielt etter sex. Som råtten fisk (eller hvis noen har vært borti det, som om en mann ikke har vasket seg nedentil). merket også en gang like etter dette at jeg ble veldig hoven på di indre kjønnsleppene etter sex og det kjentes nesten som om jeg hadde sår langs kanten og på innsiden av dem. Lukten var ikke så ille etterhvert og jeg ble litt vant til denne utfloden så jeg tenkte ikke så mye over det lenger. Men nå har nye problemer kommet. utfloden har blitt mer vannete på en måte og om jeg spesielt går eller står mye oppreist så kommer denne flytende utfloden som gjør trusen våt og det kan innimellom gå helt gjennom buksa mi. Den har ikke luktet vondt hele tiden, men jeg ble gravid og tok abort i uke 11. Mens jeg var gravid ble det mer utflod (som er vanlig når man er gravid, så jeg tenkte ikke noe over der) og mer illeluktende (som råtten fisk igjen) og etter å ha blitt ferdig med blødningene har nå utfloden min forandret seg igjen. Det er fortsatt mye som kan gå gjennom buksa, den er både vannete og tykk om hverandre og nå lukter det nesten som amoniakk eller rett og slett en kattedo. Denne lukten kan til og med komme rett etter jeg har dusjet og utfloden har begynt å komme igjen. Den er så sterk at man lukter det gjennom bukser og alt som er. Har noen opplevd noe sånt eller vet hva det kan være? Endret 28. juli 2017 av Slfs
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 Jeg har også rennendr utflod. Noen ganger kjennes det ut som om jeg tisser på meg. Anonymkode: 3b242...c51
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Jeg har rosa og lysebrun utflod om hverandre. Har pågått over en uke etter menstruasjon nå. Litt frustrert. Anonymkode: da6fd...88f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 Legetime. Sjekke for bakteriell vaginose. Problem trolig løst. Anonymkode: 6a32a...b32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå