AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #1 Skrevet 28. juli 2017 Jeg er alene og har ikke barn. Har søsken, de har flere barn og begge foreldrene mine lever.. vi har i år alle sammen hatt tre uker sommerferie på likt, men ingen av de har tatt kontakt med meg en eneste gang og jeg synes det er så sårt 😭 jeg er den usynlige datteren, søsteren, svigerinna, tanta.. nå er det fredag og fra mandag er det jobb igjen for alle. Flere som har hatt en ensom ferie og er usynlig i familien sin? Anonymkode: df22a...c7e
AnonymSjiraff Skrevet 28. juli 2017 #2 Skrevet 28. juli 2017 (endret) Utrolig trist og veldig spesiell familie du har. Endret 28. juli 2017 av AnonymSjiraff 3
Veslefrikk Skrevet 28. juli 2017 #3 Skrevet 28. juli 2017 Men tar du initiativ da? Kanskje de tror at du lever singlelivets glade dager og ikke orker tanken på unger, tjas og mas. 8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #4 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Utrolig trist og veldig spesiell familie du har. Takk for klem 🙂 Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #5 Skrevet 28. juli 2017 3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Utrolig trist og veldig spesiell familie du har. Og ja de er veldig spesielle.. Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #6 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, Veslefrikk skrev: Men tar du initiativ da? Kanskje de tror at du lever singlelivets glade dager og ikke orker tanken på unger, tjas og mas. Jeg tok initiativet til noe før ferien begynte, rundt sankthanstider så følte at de kunne vise noe tilbake da.. men, nei jeg har ikke tatt noe initiativ i ferien. Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #7 Skrevet 28. juli 2017 Ta initiativ! De blir sikkert glad for å høre fra deg Anonymkode: 0d671...0cd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #8 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta initiativ! De blir sikkert glad for å høre fra deg Anonymkode: 0d671...0cd Takk for svar🙂 Kan jeg spørre hvorfor du tror de blir glade for å høre fra meg når jeg nå ikke har hørt fra de på ca 5-6 uker? Hvis de hadde blitt glade for at jeg tok kontakt, hvorfor tar de ikke kontakt med meg? Det har ikke vært en SMS fra dem en gang i løpet av alle disse ukene.. Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #9 Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar🙂 Kan jeg spørre hvorfor du tror de blir glade for å høre fra meg når jeg nå ikke har hørt fra de på ca 5-6 uker? Hvis de hadde blitt glade for at jeg tok kontakt, hvorfor tar de ikke kontakt med meg? Det har ikke vært en SMS fra dem en gang i løpet av alle disse ukene.. Anonymkode: df22a...c7e Ville du blitt glad for å høre fra de selv om de ikke har hørt fra deg siden st. hans? Om du ikke ville blitt glad for å høre fra de, hvorfor tar du ikke kontakt med de? Når jeg ikke har hørt fra min mor på en stund så ringer jeg henne selv for å høre hvordan det går. Enkelt og greit. Om jeg ønsker kontakt så tar jeg kontakt. Vet at hun kan være opptatt med sitt så da sier jeg fra om at jeg ønsker litt oppmerksomhet Det er nærmeste familie så slikt har man lov til å si fra om. Letteste løsning for min del Anonymkode: 0d671...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #10 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville du blitt glad for å høre fra de selv om de ikke har hørt fra deg siden st. hans? Om du ikke ville blitt glad for å høre fra de, hvorfor tar du ikke kontakt med de? Når jeg ikke har hørt fra min mor på en stund så ringer jeg henne selv for å høre hvordan det går. Enkelt og greit. Om jeg ønsker kontakt så tar jeg kontakt. Vet at hun kan være opptatt med sitt så da sier jeg fra om at jeg ønsker litt oppmerksomhet Det er nærmeste familie så slikt har man lov til å si fra om. Letteste løsning for min del Anonymkode: 0d671...0cd Takk 🙂 Da ser vi bare forskjellig på det. Jeg mener det skal være toveis og ikke enveis kommunikasjon i et forhold. Jeg synes det begynner å bli sårt å være den som tar initiativ.. det blir litt til at man tenker: ute av syne, ute av sinn.. Anonymkode: df22a...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #11 Skrevet 28. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk 🙂 Da ser vi bare forskjellig på det. Jeg mener det skal være toveis og ikke enveis kommunikasjon i et forhold. Jeg synes det begynner å bli sårt å være den som tar initiativ.. det blir litt til at man tenker: ute av syne, ute av sinn.. Anonymkode: df22a...c7e Det skal jo være toveis men det må ikke være annehver gang Noen ganger tar den ene mest kontakt, andre ganger gjør den andre det Om de aldri tar kontakt med deg og det alltid er du som tar initiativ hver gang blir det så klart noe annet. Anonymkode: 0d671...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #12 Skrevet 28. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det skal jo være toveis men det må ikke være annehver gang Noen ganger tar den ene mest kontakt, andre ganger gjør den andre det Om de aldri tar kontakt med deg og det alltid er du som tar initiativ hver gang blir det så klart noe annet. Anonymkode: 0d671...0cd Det er sikkert 99% jeg som tar kontakt. Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #13 Skrevet 28. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert 99% jeg som tar kontakt. Anonymkode: df22a...c7e Da blir jo situasjonen helt annerledes Har du prøvd å snakke med de om det? Anonymkode: 0d671...0cd
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #14 Skrevet 28. juli 2017 Kanskje begynne å tenke på å få dine egne unger ts? Det er dessverre litt i tidens ånd at folk har nok med seg og sitt, og driter i resten.. Selv om du er søster og tante. Anonymkode: 509a2...680 1
AnonymSjiraff Skrevet 28. juli 2017 #15 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje begynne å tenke på å få dine egne unger ts? Det er dessverre litt i tidens ånd at folk har nok med seg og sitt, og driter i resten.. Selv om du er søster og tante. Anonymkode: 509a2...680 Er det virkelig i tidens ånd å ikke sette pris på kontakt med egne barn etter de har blitt voksne? 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #16 Skrevet 28. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir jo situasjonen helt annerledes Har du prøvd å snakke med de om det? Anonymkode: 0d671...0cd Ja prøvd mange ganger, ikke noe konfronterende for er konfliktsky, men sånn at jwg har håpet de har tatt det til seg, men viser seg at det har tydeligvis ikke gått hjem. Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #17 Skrevet 28. juli 2017 Livet blir lettere dersom du slutter å sutre og å gjøre deg selv til offer, og ta tak i ting du ikke er fornøyd med selv. Anonymkode: 049b4...0e4 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #18 Skrevet 28. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje begynne å tenke på å få dine egne unger ts? Det er dessverre litt i tidens ånd at folk har nok med seg og sitt, og driter i resten.. Selv om du er søster og tante. Anonymkode: 509a2...680 Ja det er dessverre blitt sånn.. me myself and i.. driter i andre enn seg selv og egoismen lenge leve.. kan dessverre ikke få barn og hadde jeg kunnet har jwg ikke noe mann å få de med heller. Anonymkode: df22a...c7e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #19 Skrevet 28. juli 2017 2 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Er det virkelig i tidens ånd å ikke sette pris på kontakt med egne barn etter de har blitt voksne? Jeg nevnte søster og tante. Ikke datter. De fleste foreldre bryr seg vel litt mer om barna sine. Voksne eller ei. Men søster og tante...blir ofte litt glemt i disse tider. Anonymkode: 509a2...680
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #20 Skrevet 28. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja prøvd mange ganger, ikke noe konfronterende for er konfliktsky, men sånn at jwg har håpet de har tatt det til seg, men viser seg at det har tydeligvis ikke gått hjem. Anonymkode: df22a...c7e Det var dumt. Vet ikke helt hvilken råd jeg kan komme med da. Anonymkode: 0d671...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå