Gå til innhold

Useriøse innlegg!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Seriøs!

Skal vi ikke bli enige om èn ting:

Hvis dette forumet skal kunne framstå som et seriøst forum - så får vi/dere slutte med disse tulle-innleggene.

Og ikke spør meg hva jeg mener med tulle-innlegg......... det vet DU/VI veldig godt.

Og jada - alle har lov å spørre om "dumme" ting.........

Men det blir liksom for teit mange ganger altså :-? Og hvis vi bruker ignoreringsknappen litt oftere også - så ble det litt mer seriøsitet her inne.

Men humor er lov - gøy må man ha.

Dere skjønner nok hva jeg mener med dette innlegget :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøs skrev:

Men humor er lov - gøy må man ha.  

Seriøs humor da? :o Ærlig talt, hvem har gitt deg retten til å bestemme hva som er lov eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mentale (som jo er den eneste som finnes her) .. tja :klø: er ikke alltid like lett å finne .. så av og må man bare svare selv om det er helt idiotisk... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Seriøs skrev:

Seriøs humor da? :o Ærlig talt, hvem har gitt deg retten til å bestemme hva som er lov eller ikke?

ikke så streng nå :fy:

Dette tror jeg mer var ment som en generell oppfordring.

Det er utrolig mange useriøse innlegg her men det har det altid vært og så lenge det er lov for gjester og skriver her tror jeg det vil forsette.

Vi faste brukere kan også være litt useriøse innimellom :wink:

Men det er da ikke noe galt med og oppfordre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at det er de samme personene (gjestene) som legger ut tulleinnlegg,... Men,..jeg vet jo ikke, kan aldri være 100% sikker, derfor velger jeg å svare seriøst, eller ignorere tråden,....

Hvem bestemmer forresten hva som er "for teit" å spørre om?? Kanskje noen seriøst lurer på noe som du anser som en såkalt "teit" ting?,... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd å bli beskyldt for tulleinnlegg når det IKKE var tull.

Utrolig kjedelig å sitte å forsvare seg, når det er sant :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle Alex skrev:

Angelica skrev:

Seriøs skrev:

Sitat:

Men humor er lov - gøy må man ha.

Seriøs humor da? Ærlig talt, hvem har gitt deg retten til å bestemme hva som er lov eller ikke?

ikke så streng nå

Dette tror jeg mer var ment som en generell oppfordring.

Det er utrolig mange useriøse innlegg her men det har det altid vært og så lenge det er lov for gjester og skriver her tror jeg det vil forsette.

Vi faste brukere kan også være litt useriøse innimellom

Men det er da ikke noe galt med og oppfordre

Mulig det var ment som en generell oppfordring, synes bare trådstarter tok ting litt vel seriøst. Tror ikke det hjelper å oppfordre folk til ikke å skrive tulleinnlegg heller, da blir de bare provosert og skriver enda fler.

Er bare å ignorere mange innlegg, virker som noen er skrevet kun for å provosere.

Men uansett mener jeg at man ikke behøver å være så seriøs hele tiden.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har opplevd å bli beskyldt for tulleinnlegg når det IKKE var tull.

Utrolig kjedelig å sitte å forsvare seg, når det er sant :evil:

Dette er jo hva som er tragisk når det er så mye

tull her inne.. At folk med reele problemer ikke får

skikkelig svar. Blir som "ulv ulv" man er så vant til

at det er mye tull her, så man tror og tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke kult at en ukjent trådstarter forsøker å sjefe og sette agendaen for hva som er lov her.

Det hørtes ikke ut som en oppfordring eller spørsmål men snarere som en befaling eller kommando, som en annen general.

Jeg tar det kun seriøst dersom moderatoren Hege eller andre sjefsmoderatorer sier ifra.

Inntil det eventuelt skjer ser jeg ingen grunn til at man ikke skal få si det en ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har opplevd å bli beskyldt for tulleinnlegg når det IKKE var tull.

Utrolig kjedelig å sitte å forsvare seg, når det er sant :evil:

Og omvendt...

Det noen skriver, og mener som en morsom kommentar, oppfatter andre som seriøst (og blir sint av den grunn).

Ikke enkelt, nei.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter......

Jeg er registrert bruker til vanlig..........men klok av skade så "orker" jeg ikke å bruket nicket mitt bestandig.

Hetsing av gjester synes jeg faktisk er unødvendig. Les heller innholdet i hva som blir skrevet - istedenfor å konsentrere dere om HVEM som skriver. Det burde nemlig være likegyldig.....

Jeg er absolutt for at vi skal ha humor og skøy her inne........ dere må ikke tro noe annet. Jeg tror også at de fleste av oss skjønner hva jeg mener med useriøse innlegg.

Selvfølgelig skal også folk få si det de ønsker og mener. Skulle bare mangle. :roll:

Jeg liker KG jeg - og vil ikke at KG skal dø. Har hentet masse nyttig informasjon og synspunkter her inne. Men noen ganger så skulle man nesten tro at det var barnehage her og det synes jeg er veldig trist. Synes noen oppfører seg utrolig barnslig av og til.

HUMOR er viktig i hverdagen - ALVOR er nødvendig av og til - RESPEKT for hverandre er utrolig viktig.

Stå på alle brukere av KG - gjester som registrerte brukere. Jeg tror alle har noe å bidra med her inne :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...