AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Hei, jeg er 16 år og har diabetes. Jeg har siden jeg fikk diabetes gått hver tredje måned til kontroll på sykehuset. Jeg lurte på hvor ofte man går til kontroll når man blir 18. Når man ikke lenger går på barnepolikliniklen altså. Hvis du har diabetes, hvor ofte er du til kontroll, og hva pleier dere å gjøre på kontrollene. Føler det ikke skjer så mye på kontrollene. Anonymkode: aab19...9b6
Byjenta! Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 16 år og har diabetes. Jeg har siden jeg fikk diabetes gått hver tredje måned til kontroll på sykehuset. Jeg lurte på hvor ofte man går til kontroll når man blir 18. Når man ikke lenger går på barnepolikliniklen altså. Hvis du har diabetes, hvor ofte er du til kontroll, og hva pleier dere å gjøre på kontrollene. Føler det ikke skjer så mye på kontrollene. Anonymkode: aab19...9b6 Går like ofte fremdeles, hver 3 mnd. Snakker med deg, skjekker langtidsblodsukker og du kan eventuelt spørre om det er noe du lurer på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå