AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #41 Skrevet 7. august 2017 Akkurat nå, Perle skrev: brannmenn, og politimenn og piloter og sjøkapteiner er nok på topplista. Liker også godt leger, ambulansemenn og militær og veterinær. Barske håntverkere er ogdå hot! Spioner, juveltjuver hemmelige agenter er jo også sexy, men har desverre aldri truffet noen. Tja, hva vet du? Anonymkode: b36f7...1df
Aquaman Skrevet 7. august 2017 #42 Skrevet 7. august 2017 35 minutter siden, Perle skrev: Spioner, juveltjuver hemmelige agenter er jo også sexy, men har desverre aldri truffet noen. Jeg lo.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2017 #44 Skrevet 7. august 2017 Menn i omsorgsyrker generelt, men klisjeen lege stiller nok i særklasse 😳 Og korpsdirigenter 😁😆 Anonymkode: d0fac...30d
Arabella Skrevet 7. august 2017 #45 Skrevet 7. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde det bare var kvinner som satte pris på trafikklærere. Det å redde liv og å være en trygg sjåfør trodde jeg det oftere var kvinner som satt pris på. Anonymkode: e93f4...196 Trafikklæreres oppgaver er vel ikke primært å redde liv. 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #46 Skrevet 8. august 2017 Rockestjerner! Eller musikere generelt. Japp! Uten tvil! 😁 Anonymkode: bd373...670
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #47 Skrevet 8. august 2017 På 28.7.2017 den 5.04, AnonymBruker skrev: Hvordan henger dette sammen med at høyere utdanning også vanligvis henger høyt...? Anonymkode: 9d85b...433 Henger ikke så høyt hos meg.. Mannen er elektriker, og jeg truves besre med han enn ensom jobber mye helg, kveld og overtid. Anonymkode: 22674...924
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #48 Skrevet 8. august 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: denne var litt uvanlig! Synes omsorgsfulle yrker er sexy da f.eks dyrlege, sykepleier. Dyrlege spesielt, mann som redder små søte kattepuser = smelt. Smådyrslege da, bildet av en kjekk mann med en hanskekledd arm opp til albuen i slufsa til en ku er ikke helt det samme. Politi som flere liker synes jeg er noe av det mest usexy, ser for at de er en gjeng med maktsyke regelryttere Anonymkode: ad494...e6e Hva med fiskedoktor? 😉 Anonymkode: 0bb63...f83
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #49 Skrevet 8. august 2017 Holder en knapp på håndverkere, vaktmestere (unge, veltrente) og fotballspillere - men øverst troner nok musikere, som nevnt ovenfor. Så at psykolog ble nevnt som fraværende. Er psykolog selv og har jobbet mye sammen med leger. Synes virkelig ikke psykolog er et sexy yrke.... og leger har heller ikke blitt min greie, for å si det sånn. Spesielt ikke psykiatere . Selv om jeg er akademiker selv føler jeg ikke at menn må være akademikere eller ha autoritet i stillingen sin for å være sexy. Anonymkode: 20bf7...cee
Gjest Coolaid Skrevet 8. august 2017 #50 Skrevet 8. august 2017 På 27.7.2017 den 19.44, Norre skrev: Altså ikke "sexyrker"! Jeg liker klisjeene sykepleierske, bibliotekar, flyvertinne osv.. For damer er vel klisjeene brannmann, skogsarbeider eller gammel, steinrik gubbe. 😁 Hva liker dere? Det finnes ikke "sexy yrker", bare sexy mennesker. Det er stor forskjell der.
Peter T Skrevet 8. august 2017 #51 Skrevet 8. august 2017 På 7/27/2017 den 19.57, AnonymBruker skrev: Mann såklart Anonymkode: 6b45f...bca Ingenting er som en trafikk-konstabel? Eller er det makten og dominansen som pirrer mer enn en søt flyvert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå