Gå til innhold

Dashcam


rosahelikopter

Anbefalte innlegg

Skal nå skaffe meg et slikt etter nok et møte med en idiot. Allerede vært i bilulykke i år, men der var det nok av vitner. Sist nå var det en som bare ville bråbremse i ei 80 sone, kun for gøy. Har det bekreftet svart på hvitt etter at jeg fant ut hvem sjåføren var. Han gjorde det med feil mamma! 

Hvilket kamera er bra? Trenger ikke å koste flere tusen. Eller holder det kun med app på mobil (har et veldig godt kamera, full HD ) og feste mobil i eregnet feste? 

Kriterier er: må være lett å ta og ut og inn av bil (en del innbrudd her jeg bor), lett å bruke og grei nok kvalitet. Pris kan vurderes. 

Takk for svar 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gopro kanskje? Koster litt men finnes eldre modeller som er billigere kanskje. 🤔

Anonymkode: 840f0...a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, rosahelikopter skrev:

Skal nå skaffe meg et slikt etter nok et møte med en idiot. Allerede vært i bilulykke i år, men der var det nok av vitner. Sist nå var det en som bare ville bråbremse i ei 80 sone, kun for gøy. Har det bekreftet svart på hvitt etter at jeg fant ut hvem sjåføren var. Han gjorde det med feil mamma! 

Hvilket kamera er bra? Trenger ikke å koste flere tusen. Eller holder det kun med app på mobil (har et veldig godt kamera, full HD ) og feste mobil i eregnet feste? 

Kriterier er: må være lett å ta og ut og inn av bil (en del innbrudd her jeg bor), lett å bruke og grei nok kvalitet. Pris kan vurderes. 

Takk for svar 🙂

Her er en youtubevideo som bekrefter akkuratt det samme, bråbrems ut av ingenting. Men sjåføren bak lå også for tett opptil bilen etter min mening. Men dette kameraet har hvertfall bra kvalitet på filmen

 

Anonymkode: 8883d...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket kamera er dette? 

liker å holde god avstand til biler foran, du vet aldri hva de foran finner på! I min situasjon var han bak meg og ville forbi, men på den strekningen var det svinger overalt og ikke noen mulighet for å kjøre til siden. Jeg kjørte i 80/85. Han drev og kjørte rett oppi baken på bilen min hele tiden også lang bak, skyldte på cruiserkontrollen sin. Når han endelig kom forbi så kjørte han rett inn foran meg og bråbremset, deretter kjøre bånn gass videre. Jeg slepper biler forbi som vil forbi så fort det er mulighet, men her var det ikke mulighet. Uoversiktlig, svingete, møtende biler og heller ikke sidelommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er en youtubevideo som bekrefter akkuratt det samme, bråbrems ut av ingenting. Men sjåføren bak lå også for tett opptil bilen etter min mening. Men dette kameraet har hvertfall bra kvalitet på filmen

 

Anonymkode: 8883d...79c

Var det for lenge siden du hadde vist frem videoen din, nå? 

Anonymkode: 57edc...2fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er en youtubevideo som bekrefter akkuratt det samme, bråbrems ut av ingenting. Men sjåføren bak lå også for tett opptil bilen etter min mening. Men dette kameraet har hvertfall bra kvalitet på filmen

 

Anonymkode: 8883d...79

Endret av Tørrfisk
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Var det for lenge siden du hadde vist frem videoen din, nå? 

Anonymkode: 57edc...2fe

Hva mener du? Det er ikke jeg som filmet det hvis det er det du tror, så den tilfeldigvis få YouTube her om dagen.

Anonymkode: 8883d...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster den i norske kroner?

Anonymkode: 8883d...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...