Gå til innhold

Sex etter barn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvir fort etter fødsel hadde dere sex?

Og var det som før?

Anonymkode: d51ef...bf4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex hadde vi et par dager etter hjemkomst fra sykehus, men samleie skjedde ikke før etter kontroll ved 6 uker. 

Det var absolutt ikke som før, men vi har jo litt sånn....tja. Ikke sakte misjonær til vanlig liksom, og det var vel igrunnen det eneste som var gjennomførbart etter de 6 ukene. Så nei; det var ikke som før. 

Tror det tok et par måneder før de arret etter sting ikke var merkbare innvendig for min del. Kanskje tilogmed et halvt år når jeg tenker meg om, men det gikk gradvis over til jeg ikke kjente noe mer av det.

Anonymkode: 0aef0...521

AnonymBruker
Skrevet

Ventet 6 uker, var som før etter ca 8 uker. 

Anonymkode: f61e4...42c

AnonymBruker
Skrevet

Når dere sier "var som før" mener dere da i utseende og følelse? At den fysisk kjentes ut som før (for han og deg) eller at sexen kjentes ca ut som før eller?

Anonymkode: 3d930...1f5

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når dere sier "var som før" mener dere da i utseende og følelse? At den fysisk kjentes ut som før (for han og deg) eller at sexen kjentes ca ut som før eller?

Anonymkode: 3d930...1f5

For meg var det fysisk bedre enn før :) Jeg ble mer følsom etter fødsel faktisk. Mulig noe ble plassert annerledes :P 

Han hadde aldri turt å si at jeg var fysisk annerledes, så det aner jeg faktisk ikke. Siden jeg ikke gjør knipeøvelser har jeg sikkert litt endringer, men merker ikke noe på utholdenhet osv fra hans side. 

Anonymkode: 0aef0...521

AnonymBruker
Skrevet

Det er vell ikke nødvendig med mindre dere skal ha enda et barn med en gang

Anonymkode: 0564e...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...