AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #41 Skrevet 29. juli 2017 Pølser til brllupet høres faktisk ganske hyggelig ut da! Det smaker sikkert like greit som sånn "fancy" luksus-mat... Anonymkode: f7be7...a2e
Uglems Skrevet 29. juli 2017 #42 Skrevet 29. juli 2017 Det mest fornuftige å gjøre her er å kontakte brudeparet og fortelle dem at matvalget deres er ganske sært og om de kan endre menyen.. Hvis ikke kan de se langt etter gaven. Om ikke du tør så kan du heller vente til bryllupsdagen og spørre om du kan få noe annet fordi du fikk pølser i en barnebursdag dagen før. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #43 Skrevet 29. juli 2017 Da Kate Winslet og Sam Mendes giftet seg i 2003 var menyen pølser og eplepotetmos med sherrysaus. Anonymkode: dece5...53b 3
Gjest O.G. Skrevet 30. juli 2017 #44 Skrevet 30. juli 2017 Jeg synes det høres litt teit ut og ville sørget for å ete en seriøs frokost før jeg dro i det bryllupet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #45 Skrevet 30. juli 2017 Synes det høres skikkelig teit ut. Hadde vært greit dersom det var ulike eksotiske pølser, ulike tilberednings metoder, skikkelig god potetstappe med urter og en god potetsalat. Når det står "en real pølsefest!" på invitasjonen ser jeg bare for meg posepotetstappe, kokte poteter med posedressing, idun sennep og ketchup, og noen firstprice pølser. Ikke galt i seg selv, men for et bryllup så er det egentlig ikke helt greit hvis de først har ønske om å feire dagen. Hvis der ble kalt "Tapas med chorizo" eller noe annet hadde det nok vært bedre, "pølsefest" hadde nok presten protestert til Anonymkode: 89ada...31b
FrankDrebin Skrevet 30. juli 2017 #46 Skrevet 30. juli 2017 (endret) EDIT: Oops, glemte at jeg allerede har svart i tråden. Mitt bad! Endret 30. juli 2017 av FrankDrebin
Gjest Coolaid Skrevet 30. juli 2017 #47 Skrevet 30. juli 2017 På 26.7.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt bedt i bryllupet til en bekjent nå i høst, og må si jeg ble sjokkert da jeg oppdaget hva bryllupsmiddagen skulle være. Her skal det nemlig bli "En real pølsefest", dvs. pølser (wiener, grill osv) og tilbehør (potetsalat, potetstappe etc.) Dette er jeg vel neppe alene om å reagere på, men de andre jeg kjenner som også skal i bryllupet påstår de bare synes det er artig. Er jeg sær som mener de burde finne på litt mer ordentlig mat til et bryllup? Anonymkode: 681f7...063 Om det er godt nok for brudeparet burde det være godt nok for deg også....
Nettmagica Skrevet 30. juli 2017 #48 Skrevet 30. juli 2017 Er det virkelig så ille å gå i bryllup til en bekjent, som helt sikkert er superlykkelig og gleder seg stort til å gifte seg, til tross for pølser på menyen? Hva med å glede seg sammen med brudeparet? Egoistisk... 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #49 Skrevet 30. juli 2017 ovnsbakte store kjøttpølser, med potet, grønnsaker og brunsaus er noe av det beste jeg vet men å ta inngangspenger synes jeg blir helt feil, da er det bedre å ha sånn spleiselag der alle tar med litt mat eller tilbehør synes jeg, og så selvfølgelig ikke forvente gave. Anonymkode: 5a633...f27 2
LittDiva Skrevet 31. juli 2017 #50 Skrevet 31. juli 2017 Absolutt beste / morsomste /mest kjærlige bryllupet jeg har vært i Norge var det pølser . Brudeparet hadde vært sammen mange år , hadde mange venner , ikke all verdens råd . Men de hadde pølser med tilbehør fra Strøm- Larsen , alle kjøpte sin egen drikke i baren og brudeparet sto for underholdning , da de er musikere. Heeeelt fantastisk fest med mange venner og kjente og ikke minst brudeparet som budet på for oss gjestene.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #51 Skrevet 31. juli 2017 På 29.7.2017 den 11.06, AnonymBruker skrev: Rester fra skrotter blir pølser. Classy å servere i bryllup. Anonymkode: 66e11...fe1 I enkelte pølser går det beste kjøttet til pølser, og skrotter havner ofte i kjøttdeig. Anonymkode: cbe3d...c22
QQbaby Skrevet 31. juli 2017 #52 Skrevet 31. juli 2017 Ingen som reagerer på hva pølsefest faktisk betyr? Er det to menn som gifter seg? Hørtes iværtfall veldig grisete ut med pølsefest. 2
Hurepoix Skrevet 31. juli 2017 #53 Skrevet 31. juli 2017 (endret) Kult, digger invitasjoner som skriker "Muslimer er ikke velkomne, og forresten er vi gjerrige som en gammal imam med fire shoppingkåte barnebruder"! Endret 31. juli 2017 av Hurepoix 2
Sirah Skrevet 1. august 2017 #54 Skrevet 1. august 2017 12 timer siden, LittDiva skrev: Absolutt beste / morsomste /mest kjærlige bryllupet jeg har vært i Norge var det pølser . Brudeparet hadde vært sammen mange år , hadde mange venner , ikke all verdens råd . Men de hadde pølser med tilbehør fra Strøm- Larsen , alle kjøpte sin egen drikke i baren og brudeparet sto for underholdning , da de er musikere. Heeeelt fantastisk fest med mange venner og kjente og ikke minst brudeparet som budet på for oss gjestene. Det hørtes veldig koselig ut Beste bryllupet jeg har vært i så ble det servert grillmat med tilbehør. Det trenger ikke være så vannvittig fancy for å være bra.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #55 Skrevet 1. august 2017 Det er bedre en å servere taco og kebab da Anonymkode: 258a9...457
Gjest O.G. Skrevet 1. august 2017 #56 Skrevet 1. august 2017 På 30.7.2017 den 21.15, Nettmagica skrev: Er det virkelig så ille å gå i bryllup til en bekjent, som helt sikkert er superlykkelig og gleder seg stort til å gifte seg, til tross for pølser på menyen? Hva med å glede seg sammen med brudeparet? Egoistisk... Jeg hadde gjerne kommet som en nydusjet og deilig kaffegjest til den frie baren etter pølsefesten. Kan tenke meg det blir karsk servert utpå kvelden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå