Gå til innhold

PØLSEFEST til bryllupsmiddagen!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pølser til brllupet høres faktisk  ganske hyggelig ut da! 

Det smaker sikkert like greit som sånn "fancy" luksus-mat...    

Anonymkode: f7be7...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest fornuftige å gjøre her er å kontakte brudeparet og fortelle dem at matvalget deres er ganske sært og om de kan endre menyen.. Hvis ikke kan de se langt etter gaven. 

Om ikke du tør så kan du heller vente til  bryllupsdagen og spørre om du kan få noe annet fordi du fikk pølser i en barnebursdag dagen før. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da Kate Winslet og Sam Mendes giftet seg i 2003 var menyen pølser og eplepotetmos med sherrysaus. 

Anonymkode: dece5...53b

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det høres litt teit ut og ville sørget for å ete en seriøs frokost før jeg dro i det bryllupet.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres skikkelig teit ut. Hadde vært greit dersom det var ulike eksotiske pølser, ulike tilberednings metoder, skikkelig god potetstappe med urter og en god potetsalat. Når det står "en real pølsefest!" på invitasjonen ser jeg bare for meg posepotetstappe, kokte poteter med posedressing, idun sennep og ketchup, og noen firstprice pølser. Ikke galt i seg selv, men for et bryllup så er det egentlig ikke helt greit hvis de først har ønske om å feire dagen. 

Hvis der ble kalt "Tapas med chorizo" eller noe annet hadde det nok vært bedre, "pølsefest" hadde nok presten protestert til :P 

Anonymkode: 89ada...31b

Skrevet (endret)

EDIT: Oops, glemte at jeg allerede har svart i tråden. Mitt bad! :P

Endret av FrankDrebin
Gjest Coolaid
Skrevet
På 26.7.2017 den 19.24, AnonymBruker skrev:

Jeg er blitt bedt i bryllupet til en bekjent nå i høst, og må si jeg ble sjokkert da jeg oppdaget hva bryllupsmiddagen skulle være. Her skal det nemlig bli "En real pølsefest", dvs. pølser (wiener, grill osv) og tilbehør (potetsalat, potetstappe etc.)

Dette er jeg vel neppe alene om å reagere på, men de andre jeg kjenner som også skal i bryllupet påstår de bare synes det er artig. Er jeg sær som mener de burde finne på litt mer ordentlig mat til et bryllup?

Anonymkode: 681f7...063

Om det er godt nok for brudeparet burde det være godt nok for deg også.... 

Skrevet

Er det virkelig så ille å gå i bryllup til en bekjent, som helt sikkert er superlykkelig og gleder seg stort til å gifte seg, til tross for pølser på menyen? Hva med å glede seg sammen med brudeparet?

Egoistisk...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ovnsbakte store kjøttpølser, med potet, grønnsaker og brunsaus er noe av det beste jeg vet :fnise: men å ta inngangspenger synes jeg blir helt feil, da er det bedre å ha sånn spleiselag der alle tar med litt mat eller tilbehør synes jeg, og så selvfølgelig ikke forvente gave.

Anonymkode: 5a633...f27

• Liker 2
Skrevet

Absolutt beste / morsomste /mest kjærlige bryllupet jeg har vært i Norge var det pølser . Brudeparet hadde vært sammen mange år , hadde mange venner , ikke all verdens råd . Men de hadde pølser med tilbehør fra Strøm- Larsen , alle kjøpte sin egen drikke i baren og brudeparet sto for underholdning , da de er musikere. Heeeelt fantastisk fest med mange venner og kjente og ikke minst brudeparet som budet på for oss gjestene. 

AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2017 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Rester fra skrotter blir pølser. Classy å servere i bryllup.

Anonymkode: 66e11...fe1

I enkelte pølser går det beste kjøttet til pølser, og skrotter havner ofte i kjøttdeig. 

Anonymkode: cbe3d...c22

Skrevet

Ingen som reagerer på hva pølsefest faktisk betyr? Er det to menn som gifter seg? Hørtes iværtfall veldig grisete ut med pølsefest. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kult, digger invitasjoner som skriker "Muslimer er ikke velkomne, og forresten er vi gjerrige som en gammal imam med fire shoppingkåte barnebruder"!

Endret av Hurepoix
  • Liker 2
Skrevet
12 timer siden, LittDiva skrev:

Absolutt beste / morsomste /mest kjærlige bryllupet jeg har vært i Norge var det pølser . Brudeparet hadde vært sammen mange år , hadde mange venner , ikke all verdens råd . Men de hadde pølser med tilbehør fra Strøm- Larsen , alle kjøpte sin egen drikke i baren og brudeparet sto for underholdning , da de er musikere. Heeeelt fantastisk fest med mange venner og kjente og ikke minst brudeparet som budet på for oss gjestene. 

Det hørtes veldig koselig ut :)

Beste bryllupet jeg har vært i så ble det servert grillmat med tilbehør. Det trenger ikke være så vannvittig fancy for å være bra.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre en å servere taco og kebab da

Anonymkode: 258a9...457

Skrevet
På 30.7.2017 den 21.15, Nettmagica skrev:

Er det virkelig så ille å gå i bryllup til en bekjent, som helt sikkert er superlykkelig og gleder seg stort til å gifte seg, til tross for pølser på menyen? Hva med å glede seg sammen med brudeparet?

Egoistisk...

Jeg hadde gjerne kommet som en nydusjet og deilig kaffegjest til den frie baren etter pølsefesten. Kan tenke meg det blir karsk servert utpå kvelden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...