Gjest Amandana Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 "Belinda was mine 'til the time that I found her Holdin' Jim And lovin' him Then Sue came along, loved me strong, that's what I thought But me and Sue, That died, too." Den som vet svaret skriver litt av en ny tekst osv...
Samantha Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Britney Spears I went to the doctor and guess what he told me...
Brunhilde Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Britney Spears I went to the doctor and guess what he told me... Tar denne jeg, siden Miss Angelina ikke svarte: Sinead O´Connor (en av de fineste sangene jeg vet...) "... in the jingle-jangle morning I´ll come folllowing you"
Gjest Catwoman Skrevet 17. januar 2005 #9 Skrevet 17. januar 2005 det er en tilsvarende lek inne på kultur, film, litteratur http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=28006
Brunhilde Skrevet 17. januar 2005 #10 Skrevet 17. januar 2005 Hmm... Trur vi trenge tips, Brunhilde! OK - Bob Dylan, Mr. Tambourine Man.... Prøver en ny, skal vi se.... ....det ligger nært å anta det var deg som sendte kort fra gud-vet-hvor...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå