Gå til innhold

Når bestille sydentur for sommer 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lønner det seg å bestille med engang det blir lagt ut. Eller vente til nærmere sommeren. ? 😊

Anonymkode: a96a5...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer litt an på hvor mange som skal reise og hvor viktig akkurat det feriemålet du vil reise til er for deg. Er det en plass du har vært før og gjerne vil tilbake til, så hadde jeg bestilt så fort det var mulig å bestille. Hvis ikke dere er mange og ikke har et bestemt sted du vil så hadde jeg ventet til vinteren. Er det et ekstremt populært feriested, så følg med ukentlig når salget starter og bestill når andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snakk om  en voksen og et barn. Ikke noe spess reisemål men sol og bad er og foretrekke. Vil reise samme dag som skolen slutter neste år, er vel billigst å reise da?

Anonymkode: a96a5...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort det heter ferie på skoler så går prisene opp. Har du mulighet til å ta fri noen dager før skoleslutt, så tror jeg du vil spare penger.
Sjekket Ving nå for neste år og det er mulig å bestille nå. Må dere reise akkurat når skolen slutter? Synes det er dyrt da, sikkert fordi jeg aldri har vært avhengig av å reise da. Har alltid hatt muligheten til å flexe på tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bestille i januar om jeg skal reise om sommeren 

Anonymkode: a66cc...140

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammelt er skolebarnet? For vi har fått flere billige reiser, har vi reist noen dager før skolens sommerferie. Da har vi bestilt turen ca 1 mnd i forveien. Dette har vi gjort mens barna går på barneskolen, de siste dagene, så er det bare rydding, aktivitetsdag, brus, godis og film dag. Siste uken er det jo ikke noe faglig.

Anonymkode: dba5f...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammelt er skolebarnet? For vi har fått flere billige reiser, har vi reist noen dager før skolens sommerferie. Da har vi bestilt turen ca 1 mnd i forveien. Dette har vi gjort mens barna går på barneskolen, de siste dagene, så er det bare rydding, aktivitetsdag, brus, godis og film dag. Siste uken er det jo ikke noe faglig.

Anonymkode: dba5f...878

Barnet går på barneskole. Kan sikkert bestille noen dager før skoleslutt siden det bare er kos. 😊

Anonymkode: a96a5...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...