Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

5 timer siden, #Sunrise skrev:

Ørjan Burøe! 

Har ikke sett på noen timer i den gruppa nå. Sist jeg sjekka, så hadde ei lagt ut en tråd om tema, at han var "hatet" av kollegaer.  flere syntes det var synd, fordi de syns ØB er en så koseligmann. og at det at han har tafsa på jenter, vært utro mot kona bare er blåst opp, å nå som han har sagt unnskyld så må det legges bak seg. TS valgte å stenge tråden.  

Da kom det en ny tråd som gikk på personangrep på hun som la ut tråden om ØB. "Artig, ho NAVN ETTERNAVN. Gikk tom for argumenter, så da stenger jeg kommentarfeltet....*le emoji*"



Dette er ikke diskusjon om en sak, dette er bare tull. Ei som svarer nesten alle kommentarer med bæsj emoji. Folk som overhodet ikke setter seg inn i saken før de kommenterer, og folk som tar alt personlig å svarer helt random på kommentarer. 

For noen unger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg ut av alle gruppene nå. Blir for flau av å være medlem

Anonymkode: 6e03e...f36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2019 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Hun skrev at hennes hunder har aldri hatt flått, aldri sett Eller hørt om🤣

Anonymkode: eb2cf...35a

Men bor man langt nok nord så er det faktisk ikke flått. Jeg så aldri noe på utekattene våre opp gjennom før jeg var sånn 14 år gammel. Flått er virkelig ikke vanlig i noen deler av landet, tro det eller ei.

Anonymkode: a82f6...20a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men bor man langt nok nord så er det faktisk ikke flått. Jeg så aldri noe på utekattene våre opp gjennom før jeg var sånn 14 år gammel. Flått er virkelig ikke vanlig i noen deler av landet, tro det eller ei.

Anonymkode: a82f6...20a

Sant. Jeg bor i nord og har hatt både hund og katter. Har aldri sett en flått i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tibbie skrev:

Sant. Jeg bor i nord og har hatt både hund og katter. Har aldri sett en flått i mitt liv.

Men denne dama bor i Buskerud 

Anonymkode: eb2cf...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men denne dama bor i Buskerud 

Anonymkode: eb2cf...35a

Da er det verre, ja. :fnise: I Buskerud er det flått nok, og den er ikke akkurat noen nyinnvandret art heller. 

Anonymkode: c38db...2f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...

20190221_202543.png

Anonymkode: caa3f...ff4

Hahahaaaa🤣🙄 hva kommenterte folk da? Ser jo ut som det er mengder av kommentarer! 

Anonymkode: f9734...813

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kvinnesnakk. De kaller oss brødhuer. De har åpenbart ikke spesielt stor selvinnsikt 😂

593D13EB-1AF3-45D0-BFE9-7A90D115EB8E.thumb.jpeg.37e9b7d3ad0ecb90db0db67ce46058da.jpeg

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaaaa🤣🙄 hva kommenterte folk da? Ser jo ut som det er mengder av kommentarer! 

Anonymkode: f9734...813

Siden du spør..

 

20190221_204450.png

20190221_204536.png

20190221_204617.png

Anonymkode: caa3f...ff4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo mange brødhuer her inne og 😂 bare å se i vaksinetråder eller bvt-tråder det 🤪

Anonymkode: 17098...c2e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo mange brødhuer her inne og 😂 bare å se i vaksinetråder eller bvt-tråder det 🤪

Anonymkode: 17098...c2e

Slike ting leser ikke jeg her inne, men jeg tviler absolutt ikke på at det er en del (ekstremt mange) brødhuer her også 😂

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnesnakk, diskusjon om hva som er best av omskjært og «naturlig» penis. SÅ mange som mener at omskjært er best, mest hygienisk, deiligere etc... Nå er ikke jeg noe orakel på omskjæring, men det å kutte i et guttebarn av estetiske eller religiøse grunner synes jeg er barbarisk, og jeg fatter ikke at så mange støtter dette? Jeg ante ikke at så mange nordmenn faktisk synes dette er greit, eller enda verre - foretrekker dette???

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Poppie skrev:

Kvinnesnakk, diskusjon om hva som er best av omskjært og «naturlig» penis. SÅ mange som mener at omskjært er best, mest hygienisk, deiligere etc... Nå er ikke jeg noe orakel på omskjæring, men det å kutte i et guttebarn av estetiske eller religiøse grunner synes jeg er barbarisk, og jeg fatter ikke at så mange støtter dette? Jeg ante ikke at så mange nordmenn faktisk synes dette er greit, eller enda verre - foretrekker dette???

Jeg visste ikke at det var så mange herrer i Norge som faktisk var omskjært at man kunne "velge og vrake".
Når det er sagt, syntes jeg det er helt forferdelig at så mange tydeligvis har blitt lemlestet av estetiske eller religiøse grunner. For det er ihvertfall ikke for hygienens skyld!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Poppie skrev:

Kvinnesnakk, diskusjon om hva som er best av omskjært og «naturlig» penis. SÅ mange som mener at omskjært er best, mest hygienisk, deiligere etc... Nå er ikke jeg noe orakel på omskjæring, men det å kutte i et guttebarn av estetiske eller religiøse grunner synes jeg er barbarisk, og jeg fatter ikke at så mange støtter dette? Jeg ante ikke at så mange nordmenn faktisk synes dette er greit, eller enda verre - foretrekker dette???

Er endel nordmenn som er omskjært av medisinske grunner 😊 får håpe det er disse 🙈 

Anonymkode: c4258...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fascinerende drama på Kvinnesnakk, hvor ei dame slenger ut at det ikke lenger er lov å hjelpe folk fordi hun tydeligvis har fått noen kommentarer. Problemet er at absolutt ingen skjønner hva hun mener. Hun blir mer og mer sur, desto flere som spør hva dette dreier seg om og desto rarere og rarere blir kommentarfeltet.

Noe av det snåleste jeg har sett på lenge. :bond: 

Hjelper ikke at hun skriver med dialekt, veldig forvirrende. Ehm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler enn meg som begynner å bli lei av de «morsomme» statusene som innebærer 29.-31.februar?

F.eks de som skal på date med drømmemannen 31.februar og ønsker tips, eller de som spanderer tur til eksotisk sted om de interesserte er tilgjengelige 29.-31.februar 🙄 

DET VAR IKKE MORSOMT FØRSTE GANGEN OG DET ER IKKE MORSOMT DEN 17.GANGEN HELLER!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakendama bryr seg visst lite om at hun har barn som straks er i FB-alder selv.

20190228_123511.png

20190228_123546.png

Anonymkode: caa3f...ff4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nakendama bryr seg visst lite om at hun har barn som straks er i FB-alder selv.

20190228_123511.png

20190228_123546.png

Anonymkode: caa3f...ff4

Hvor er vergerådet????

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...