Gå til innhold

Samletråd for kvinnegrupper på Facebook


Hattivatti

Anbefalte innlegg

1 time siden, ladyleah skrev:

Ingen nye teite innlegg i gruppa nylig? 😂

Hva med hun som klikka fordi tredjeklassingen lærer om historie på skolen? Guttungen hennes er visst ALTFOR ung til å lære om hvordan jenter og kvinner i India har det. De hadde lært om Malala, og hun og halve kommentarfeltet ville ringe til skolen for å klage på at de lærer om for alvorlige ting.

Jeg er ganske sikker på at alle disse hadde lært om både andre verdenskrig og bibelens tøffe historier da de var på den alderen. What's the difference? :klo:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En dame på kvinnesnakk spør om noen har barn med navn som ligner, slik som Martin og Martine. 

Helt OK spørsmål det. Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor folk må svare som ikke har barn med navn som ligner! «Mine barn heter Thomas og Susanne». Ok liksom, ingen bryr seg!

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Min kjæreste var på guttetur for 14 dager siden. Kjøpte da med en flott gave til meg for første gang. Pleier ikke å kjøpe gave. Forrige helg når jeg var borte hadde han vaska hele huset, til og med pussa vinduene. Hvordan skal jeg tolke dette? Bør jeg skilles?"

Anonymkode: 3a660...657

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2018 den 10.31, AnonymBruker skrev:

En dame på kvinnesnakk spør om noen har barn med navn som ligner, slik som Martin og Martine. 

Helt OK spørsmål det. Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor folk må svare som ikke har barn med navn som ligner! «Mine barn heter Thomas og Susanne». Ok liksom, ingen bryr seg!

Anonymkode: b75da...430

Så noe av det samme i hønsehjørnet tidligere i uka. Var ei som lurte på hvor høye 8-åringene var, og fikk en hel drøss med svar på hvor høye 5-åringer, 11-åringer, 13-åringer osv var. 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk føler de MÅ svare på spørsmål son ikke er relevante for deres situasjon. 

Anonymkode: 6ca9d...ac8

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Dette er veldig flaut, men vet ikke hvor jeg skal spørre. Jeg og typen hadde akkurat anal sex og han kom inni meg, burde jeg ta angrepille? Også lekte vi litt mer å fant en banan.. vi skrella den å brukte den på meg og nå har det satt seg fast en bit der.... What to do??

Anonymkode: 6e03e...f36

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! Dette er veldig flaut, men vet ikke hvor jeg skal spørre. Jeg og typen hadde akkurat anal sex og han kom inni meg, burde jeg ta angrepille? Også lekte vi litt mer å fant en banan.. vi skrella den å brukte den på meg og nå har det satt seg fast en bit der.... What to do??

Anonymkode: 6e03e...f36

Det der var jo bare en spøk :) les kommentarfeltet, hun ville bare få folk til å le. 

Anonymkode: 9e965...542

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnesnakk, tråden «er du fornøyd med NAV».

Altså, forstår det er frustrerende å vente på f.eks sykepenger, men hee klages det over at NAV ikke ville låne dem 1500kr og det legges skyld på NAV fordi noen er uføre fordi det «ødela dem psykisk» og at NAV ikke skaffa dem jobb, at man ikke får igjennom ufør fordi man kun kan jobbe dagtid...

Blir helt matt! Ja, mange er legitime, men her finnes det noen blottet for selvinnsikt og innsatsvilje.

Anonymkode: db441...726

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnesnakk, tråden «er du fornøyd med NAV».

Altså, forstår det er frustrerende å vente på f.eks sykepenger, men hee klages det over at NAV ikke ville låne dem 1500kr og det legges skyld på NAV fordi noen er uføre fordi det «ødela dem psykisk» og at NAV ikke skaffa dem jobb, at man ikke får igjennom ufør fordi man kun kan jobbe dagtid...

Blir helt matt! Ja, mange er legitime, men her finnes det noen blottet for selvinnsikt og innsatsvilje.

Anonymkode: db441...726

Slik får du overalt, hadde ett par venner som diskuterte nav og jeg skrev "er fornøyd jeg, blablabla" og fikk bare tilbake;

 

"du lyver, NAV er jævlige uansett hvor du befinner deg, jeg tviler på at dette er sant,  for 99,99999999% er misfornøyde*masse bannskap innimellom ordene* er urettferdig at enkelte får hjelp,mens andre ikke!Du har sikkert sleika ræv for å få vilja di!" 😂 😂 😂 

En time eller to etterpå var jeg fjernet som venn.

Nå skal det være sagt, personen dette gjelder jobbet svart og måtte betale tilbake store summer til NAV noen år tidligere og mistet uføren. Nå er NAV "ræva" som ikke hjelper han og alt er NAV sin feil 😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chizue skrev:

Slik får du overalt, hadde ett par venner som diskuterte nav og jeg skrev "er fornøyd jeg, blablabla" og fikk bare tilbake;

 

"du lyver, NAV er jævlige uansett hvor du befinner deg, jeg tviler på at dette er sant,  for 99,99999999% er misfornøyde*masse bannskap innimellom ordene* er urettferdig at enkelte får hjelp,mens andre ikke!Du har sikkert sleika ræv for å få vilja di!" 😂 😂 😂 

En time eller to etterpå var jeg fjernet som venn.

Nå skal det være sagt, personen dette gjelder jobbet svart og måtte betale tilbake store summer til NAV noen år tidligere og mistet uføren. Nå er NAV "ræva" som ikke hjelper han og alt er NAV sin feil 😉

Minner litt om de som er sinna på BV. Samme måte å argumentere på og samme sinnet. 

Anonymkode: e2580...545

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig service av politiet? Jeg fant et nøkkelknippe og tok vare på det, jeg har ikke bil og de svarte bare at det var svært få som etterlyste nøkler, kolektivtransporten er ikke på det beste nå i helgen og , jeg fikk beskjed om at hittegods ikke åpner før på mandag, jeg skal til middag til mine foreldre i morgen, men da må vi kjøre en omvei for å få levert disse nøklene, nesten så man blir fristet til å bare slenge de der jeg fant de, slik det hørtes ut. Ikke noe takk for at du gav beskjed eller noe, men politiet kan jeg ikke noe med de syns jeg generelt er uhøflige rett og slett og har fra før bare dårlig erfaring, så hadde egentlig mest lyst til å la nøklene ligge , men nå får vi vel levere de i morgen da.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, MalloryK skrev:

Dårlig service av politiet? Jeg fant et nøkkelknippe og tok vare på det, jeg har ikke bil og de svarte bare at det var svært få som etterlyste nøkler, kolektivtransporten er ikke på det beste nå i helgen og , jeg fikk beskjed om at hittegods ikke åpner før på mandag, jeg skal til middag til mine foreldre i morgen, men da må vi kjøre en omvei for å få levert disse nøklene, nesten så man blir fristet til å bare slenge de der jeg fant de, slik det hørtes ut. Ikke noe takk for at du gav beskjed eller noe, men politiet kan jeg ikke noe med de syns jeg generelt er uhøflige rett og slett og har fra før bare dårlig erfaring, så hadde egentlig mest lyst til å la nøklene ligge , men nå får vi vel levere de i morgen da.

Hva mener hun politiet skulle gjort? Gitt henne finnerlønn? 🙄

Anonymkode: bf4ee...09b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, MalloryK skrev:

Dårlig service av politiet? Jeg fant et nøkkelknippe og tok vare på det, jeg har ikke bil og de svarte bare at det var svært få som etterlyste nøkler, kolektivtransporten er ikke på det beste nå i helgen og , jeg fikk beskjed om at hittegods ikke åpner før på mandag, jeg skal til middag til mine foreldre i morgen, men da må vi kjøre en omvei for å få levert disse nøklene, nesten så man blir fristet til å bare slenge de der jeg fant de, slik det hørtes ut. Ikke noe takk for at du gav beskjed eller noe, men politiet kan jeg ikke noe med de syns jeg generelt er uhøflige rett og slett og har fra før bare dårlig erfaring, så hadde egentlig mest lyst til å la nøklene ligge , men nå får vi vel levere de i morgen da.

Hun er helt vill, skriver mye sånt der inne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.9.2018 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Hva mener hun politiet skulle gjort? Gitt henne finnerlønn? 🙄

Anonymkode: bf4ee...09b

Gitt henne finnerlønn, og selvfølgelig hentet dem hjemme hos henne! De måtte jo kjøre en omvei for å få levert dem 🙄

Anonymkode: 98df0...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som var greia her? For med mindre han som ville prøve støvlettene var en kjent voldtektsmann, var dette innlegget skikkelig stygt å legge ut (hun skrev inn arbeidsplassen hans, jeg har tatt det vekk her). Greit å ikke ville møtes hjemme, men dette var stygt! 

Tror hun har stengt for kommentarer/slettet, for hun svarer ikke de som kritiserer henne (og det kommer heller ikke nye kommentarer)  

7F4B0309-7900-491D-82E3-B7BA24062A8F.jpeg.e47ab53f9f3c9291a7149a748cfd719e.jpeg

Anonymkode: b75da...430

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frister å sende melding til styrer😱

 

Anonymkode: 6e03e...f36

Ta det direkte med kommunen. Det blir bare verre om andre ansatte skal involveres i personalsaker av den typen. 

Anonymkode: 6ca9d...ac8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...