Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #1 Skrevet 9. januar 2005 Ble litt :o her om dagen. Vi hadde lagt oss, og plutselig oppdaget jeg at jeg hadde fått ei diger kvise i skrittet. Ikke på venusberget, men der låret begynner, liksom. Siden det var litt vanskelig å komme til og få klemt på den, hjalp kjæresten min til, hentet en klut og klemte og tørket vekk puss. Snille gutten Det var på en måte litt flaut, og ikke var jeg særlig velbarbert akkurat da heller, kan du si. Så etterpå sa jeg at ja, da blir det vel ikke noe sex denne kvelden. Åh, det kan nok hende du får lurt meg med på et eller annet, sa han, og jammen ble det ikke en skikkelig omgang også. Er dette en normal reaksjon fra gutter? Skulle jo tro han syntes det var litt ekkelt eller noe? :oops:
Gjest Hel Skrevet 10. januar 2005 #2 Skrevet 10. januar 2005 Kviser er da helt normalt, helt menneskelig. Er vel bare bra at du har en kjæreste som ikke lar seg plage av en kvise.
Carmen_ Skrevet 10. januar 2005 #3 Skrevet 10. januar 2005 Jeg tror dette er ganske normalt. jeg forventer ikke at kjæresten min skal klemme kvisene mine, men hadde blitt litt forskrekka hvis han "hylte" ut noe som: Æssj e.l. Hadde du brydd deg om om dine kjære hadde en kvise på lår e.l? Jeg hadde ikke det i allefall men jeg hadde ikke orket å klemme den heller...er ikke så veldig glad å sånne ting...
Kevin Skrevet 10. januar 2005 #4 Skrevet 10. januar 2005 Vi har vel visse sperrer vi og... men den går langt forbi en kvise....
chimp Skrevet 10. januar 2005 #5 Skrevet 10. januar 2005 Hva er en KVISE... i den store sammenhengen? Skal nok en GOD del hardere stoff til for å få en normal mann (er heldigvis dem det er flest av) til å dette sammen, enn en liten.... kvise... takk og pris!
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 10. januar 2005 #6 Skrevet 10. januar 2005 turn-off for MEG hvis han hadde begynt å klemme kvisa mi altså (men jeg har jo aldri kviser så det er ikke noe problem).
Gjest GunnarP Skrevet 11. januar 2005 #7 Skrevet 11. januar 2005 Det største turnoff'en jeg har opplevd, var såkalt "sexy" undertøy, og et ubehjelpelig forsøk på stripping. Da mistet jeg lysten totalt, selv om dama var helt OK. Alle forsøk som kvinner gjør på "å skape seg til noe" er turnoff. De er mest sexy som seg selv.
Gjest TomKrus Skrevet 11. januar 2005 #8 Skrevet 11. januar 2005 Bremsespor i tangaen tente ikke akkurat meg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #9 Skrevet 11. januar 2005 Bremsespor i tangaen tente ikke akkurat meg. Historie fra virkeligheten?
Gjest GreenSky Skrevet 11. januar 2005 #11 Skrevet 11. januar 2005 .... Og det var ikke meg, sånn for å avklare det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #12 Skrevet 11. januar 2005 Kvinner som fiser når du gir dem oralsex er også litt turn-off, det må innrømmes...
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #13 Skrevet 11. januar 2005 Kvinner som fiser når du gir dem oralsex er også litt turn-off' date=' det må innrømmes...[/quote'] I hverfall i 69...! ElisaB
Gjest lurven Skrevet 12. januar 2005 #14 Skrevet 12. januar 2005 joda finnes mye jeg synes er turnoff hvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 Er det vanlig å prompe under oralsex?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå