Gå til innhold

Kjønnsleppereduksjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer? 

Er veldig nyskjerrig på dette. Både hvordan det foregår, om folk har blitt fornøyde/misfornøyde i etterkant, hvor de har fått utført inngrepet etc.

Jeg har undersøkt litt og for meg virker det som at Aviva driver mye med dette. Erfaringer? 

Jeg har en indre kjønnsleppe som er større en den andre. For meg virker det som en smal sak å fikse, men jeg er jo ingen ekspert. Det jeg er mest redd for er å få nedsatt følsomhet der nede. Etter dette kommer redselen for at arret blir stygt/fremtredende etc. 

Finner lite nye tråder om dette, derfor håper jeg å høre fra noen med erfaringer rundt dette :-) 

Anonymkode: f0ede...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått kommentarer fra noen du har hatt sex med? Har du spurt hva de mener? Har du noen problemer sånn som det er nå? 

En tidligere partner hadde samme som deg. Jeg merket det ikke før hun spurte, og jeg er mye der nede. :P

Kjønnsorganer kan variere mye i utseende, men så lenge de fungerer og gir glede og nytelse la de være som de er. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, stan skrev:

Har du fått kommentarer fra noen du har hatt sex med? Har du spurt hva de mener? Har du noen problemer sånn som det er nå? 

En tidligere partner hadde samme som deg. Jeg merket det ikke før hun spurte, og jeg er mye der nede. :P

Kjønnsorganer kan variere mye i utseende, men så lenge de fungerer og gir glede og nytelse la de være som de er. 

Nei, har aldri fått kommentarer om det, og jeg er overhodet ikke noe 'skrekkeksempel'. Men det hemmer meg litt mtp ting jeg er komfortabel med, og jeg tenker at om det er en smal sak så hvorfor ikke.. 

Jeg er godt voksen :-) 

ts 

Anonymkode: f0ede...fb9

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det, ikke angret, selv om resultatet ikke ble som forventet (det ble fjernet mer på den ene siden enn den andre, så jeg er litt skjev der nede, men ikke mye. Men litt morsomt da det kanskje er slik du er nå, litt skjev for noen kan oppleves som veldig skjev av andre :fnise:).

Operert på Aviva, tok 40minutter m/bedøvelse. Bedøvelsen var helt grusom å sette i det følsomme området. Hadde sterke smerter og hevelse første gangen jeg opererte. Varte i en mnd. Etter korreksjonsoperasjonen (måtte fjerne mer på den ene siden, det var gratis), hadde jeg bare ubehag de to første dagene. Jeg har arr som bare jeg ser. Faktisk tulla jeg med en ff en gang om at jeg hadde operert meg der nede (latet som jeg tulla) og da sa han at han ikke trodde på meg fordi det hadde han merket. :P Hehe! Så det er bare jeg som vet det som ser det..

Har samme følelse som før. Men det er vanskelig å bedømme, for jeg nøt ikke sex før ettersom jeg hatet underlivet mitt. Nå som jeg synes musa er helt fin, så klarer jeg å slippe meg mer løs. :)

Anonymkode: c8815...e6a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også operert på aviva. Veldig fornøyd! Bedøvelsen var litt vond, men jeg hadde ingen smerter i ettertid. Jeg gikk med luftige bukser uten truse, da det var ubehagelig at noe kom borti sømmene den første måneden etter operasjonen. 

Det synes ikke at jeg har operert. Jeg ser det selvsagt selv, da jeg husker hvor lange kjønnsleppene var før. Jeg har hatt sex med en FF både før og etter operasjonen, og han har ikke merket noen endring. Jeg har heller ikke fortalt om operasjonen. 

Jeg har heller ikke redusert følsomhet. Jeg klarte ikke å nyte sex før, da jeg hadde store komplekser. Nå synes jeg at jeg ser fin ut nedentil, og kan slippe meg løs under sex. Helt ny verden åpnet seg for meg! 

Anonymkode: bd825...fdf

AnonymBruker
Skrevet

Ta en titt på denne linken: http://gynodiversity.tumblr.com Anbefaler også boka gleden ned skjeden :) Kusa di er nok unik og fin nok som den er. Jeg er lubben og flagrende der nede og har bare positive erfaringer, fra begge kjønn... Jeg stiller meg kritisk til denne utviklingen. Uansett hva du gjør, lykke til! :)

Anonymkode: 1c420...fe6

AnonymBruker
Skrevet

Opererte meg for litt over 10 år.  Men jeg var plaget!! 

Ville aldri ha gjort Det dersom det kun var for utseende.  Har aldri angret et sekund

Hadde forferdelige smerter lenge etterpå. Kunne ikke gå eller sitte.

Gjorde det på Colosseum klinikken i Stavanger. 

Du bør tenke deg godt om før du gjør noe sånt. For alle del ikke gjør det om det kun er for å bli "perfekt" der nede. For det finnes ikke noe fasit på hvordan en bør eller Skal se ut. Tipper du er mer en ok nok der nede :).

Anonymkode: ca11e...870

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...