Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kun gått fra Spiterstulen, men jeg hadde ikke sendt ungene mine opp Galdhøpiggen i joggesko! Det kan være både kaldt og sleipt og anklene burde ha støtte. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. 

Jeg tenkte ikke å sende de opp i joggesko nei, spørsmålet var nok mer om de kunne bruke gode vinterstøvler istedenfor å måtte bruke fjellsko/fjellstøvler og det ser jo urt som at flere mener det er greit.

Det ser ut som at vi ender opp med å ligge i telt på Reubergstulen, da slipper vi å forhondsbestille og kan følge litt med på hva som er meldt av vær fremmover. Selvfølgelig trenger jo ikke det å stemme, men da har vi iallfall litt muligheter til å slippe unna de dagene det er meldt striregn iallfall. Kjenner jeg gleder meg.

Anonymkode: 371e4...75e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på Galdhøpiggen, og er ganske fjellvant. Yngste barnet mitt var 6 år da han gikk sammen med meg. Hadde med meg det andre barnet mitt også, han var 9 år. Barna mine er fjellvante også. Det gikk veldig fint. Vi har gode fjellsko til dem. Og gode klær. Vi overnattet på juvasshytta. Vi brukte 4,5 time opp, og ned. Vi gikk fort fra de andre etter at selen ble tatt av over styggebreen. Vi hadde alle årstidene på turen, og så ingenting da vi kom opp. Håper på sol neste gang jeg skal opp dit :)  Lykke til med fjellturen :) 

Anonymkode: 8c230...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...