Gå til innhold

Sofie Karlstad

Hanne94

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun skaper et uoppnåelig press på Instagram siden hennes. Hun har i tillegg startet med å reklamere for disse sol pillene som gjør at hun minner meg mer om en afrikaner, enn en Nordmann. Hun kan da umulig se slik ut i virkeligheten?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun ser litt annerledes ut i virkeligheten, ja. Hun har vært lenge i sosiale medier med mange følgere. Tror ikke hun er kjent for noe spesielt, annet at hun var i media for et par år siden pga et bilde av hun og fotballspilleren Nicki Bille, samt "Det beste vorspillet" i nyere tid på TV3. Hun er glad i å vise frem kroppen sin, det er vel alt. Det gir oppmerksomhet og følgere.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke slik ut naturlig uten den overdrevne poseringen. Og jenten kan såvidt skrive, så er vel like greit at hun har fått seg en jobb hvor det ikke trengs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ikke hun definisjonen av vakker, men det betyr ikke at hun er stygg i det hele tatt. Har noen av dere sett henne i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest orfeus

Sjekket bloggen hennes for første gang og ble litt satt ut av språket. Er hun ikke norsk? Det er ikke dysleksifeil, det kan jeg se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2017 den 21.38, orfeus skrev:

Sjekket bloggen hennes for første gang og ble litt satt ut av språket. Er hun ikke norsk? Det er ikke dysleksifeil, det kan jeg se.

Jo hun har dysleksi, og har tydeligvis ikke forbedret seg siden hun var 15. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...