Hanne94 Skrevet 25. juli 2017 #1 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg synes hun skaper et uoppnåelig press på Instagram siden hennes. Hun har i tillegg startet med å reklamere for disse sol pillene som gjør at hun minner meg mer om en afrikaner, enn en Nordmann. Hun kan da umulig se slik ut i virkeligheten? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 25. juli 2017 #2 Del Skrevet 25. juli 2017 Hun ser litt annerledes ut i virkeligheten, ja. Hun har vært lenge i sosiale medier med mange følgere. Tror ikke hun er kjent for noe spesielt, annet at hun var i media for et par år siden pga et bilde av hun og fotballspilleren Nicki Bille, samt "Det beste vorspillet" i nyere tid på TV3. Hun er glad i å vise frem kroppen sin, det er vel alt. Det gir oppmerksomhet og følgere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 26. juli 2017 #3 Del Skrevet 26. juli 2017 Hun ser ikke slik ut naturlig uten den overdrevne poseringen. Og jenten kan såvidt skrive, så er vel like greit at hun har fått seg en jobb hvor det ikke trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vase Skrevet 26. juli 2017 #4 Del Skrevet 26. juli 2017 Syns hun var sinnsykt pen før leppeforstørrelsen og den overdrevne brunfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 26. juli 2017 #5 Del Skrevet 26. juli 2017 Synes hun er sinnsykt vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne94 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 26. juli 2017 For meg er ikke hun definisjonen av vakker, men det betyr ikke at hun er stygg i det hele tatt. Har noen av dere sett henne i virkeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. juli 2017 #7 Del Skrevet 26. juli 2017 Sjekket bloggen hennes for første gang og ble litt satt ut av språket. Er hun ikke norsk? Det er ikke dysleksifeil, det kan jeg se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 27. juli 2017 #8 Del Skrevet 27. juli 2017 Ryddet for kommentarer om kropp og persondebatt. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 30. juli 2017 #9 Del Skrevet 30. juli 2017 På 26.7.2017 den 21.38, orfeus skrev: Sjekket bloggen hennes for første gang og ble litt satt ut av språket. Er hun ikke norsk? Det er ikke dysleksifeil, det kan jeg se. Jo hun har dysleksi, og har tydeligvis ikke forbedret seg siden hun var 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg