AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #21 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du kjøper hermetisk så trenger du ikke det nei Kikerter an brukes til å lage falafel, hummus, og andre erstatninger for kjøtt. Billig er det i alle fall! Anonymkode: cc9f7...81f Er vel ingen som spiser det ut fra boksen? Anonymkode: b2c45...731
emilie123 Skrevet 24. juli 2017 #22 Skrevet 24. juli 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Spiser du hele boksen opp med engang? Anonymkode: b2c45...731 Kjøper boks på 250 g og bruker 1/2 boks cottage cheese og 200 g blåbær. Det er jo en smakssak, men jeg synes den blandingen er god.
Gjest Cyrus Skrevet 24. juli 2017 #23 Skrevet 24. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kikerter er naturlig, mens proteinpulver er i pulverisert form. Mon tro hva de blander det med, det ser vi jo aldri.. Anonymkode: b2c45...731 Kos deg med ertene dine du 😘 Jeg har jo ikke snøring på hva jeg snakker om. Ikke er det innholdsfortegnelse på produktene heller..
Gjest Cyrus Skrevet 24. juli 2017 #24 Skrevet 24. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som spiser det ut fra boksen? Anonymkode: b2c45...731 Jeg spiser det ut fra boksen
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #25 Skrevet 24. juli 2017 7 minutter siden, Cyrus skrev: Kos deg med ertene dine du 😘 Jeg har jo ikke snøring på hva jeg snakker om. Ikke er det innholdsfortegnelse på produktene heller.. Så du bruker proteinpulver veldig mye? Og har ikke følt deg dårlig osv av det? Anonymkode: b2c45...731
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #26 Skrevet 24. juli 2017 7 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg spiser det ut fra boksen Som om du skulle spist nøtter? Spiser du opp alt? Hørtes ikke ille ut.. Anonymkode: b2c45...731
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #27 Skrevet 24. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som spiser det ut fra boksen? Anonymkode: b2c45...731 Nei... Du bruker et dørslag og får ut væsken rundt kikertene, så skyller du dem, deretter tilbereder du dem slik du selv ønsker Anonymkode: cc9f7...81f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #28 Skrevet 24. juli 2017 Det er 35 gram proteiner i 1 boks tunfisk? Oi..... Anonymkode: b2c45...731
Gjest Cyrus Skrevet 24. juli 2017 #29 Skrevet 24. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du bruker proteinpulver veldig mye? Og har ikke følt deg dårlig osv av det? Anonymkode: b2c45...731 1-2 scoops om dagen. Jeg spiser rundt 200g proteiner om dagen, og har aldri følt meg dårlig av det nei 😊 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som om du skulle spist nøtter? Spiser du opp alt? Hørtes ikke ille ut.. Anonymkode: b2c45...731 Jeg tømmer ut det ekle vannet og spiser dem med en skje 😊
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #30 Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, Cyrus skrev: 1-2 scoops om dagen. Jeg spiser rundt 200g proteiner om dagen, og har aldri følt meg dårlig av det nei 😊 Jeg tømmer ut det ekle vannet og spiser dem med en skje 😊 Er du på deff? Hvor mye kcal er du på om dagen? 200 g proteiner er endel. Anonymkode: b2c45...731
Gjest Cyrus Skrevet 24. juli 2017 #31 Skrevet 24. juli 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du på deff? Hvor mye kcal er du på om dagen? 200 g proteiner er endel. Anonymkode: b2c45...731 Jeg er på bulk! Ca 3000kcal om dagen 💪🏼 Prøver meg på 3mnd bulk - 1mnd cut fremover. Jeg tror det vil gi jevnere og mer effektiv styrkeøkning og muskelvekst sammenlignet med 9mnd powerbulk og 3mnd auschwitzcut
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #32 Skrevet 24. juli 2017 14 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er på bulk! Ca 3000kcal om dagen 💪🏼 Prøver meg på 3mnd bulk - 1mnd cut fremover. Jeg tror det vil gi jevnere og mer effektiv styrkeøkning og muskelvekst sammenlignet med 9mnd powerbulk og 3mnd auschwitzcut Hvordan klarer du det? Jeg sliter med å få i meg 1000 liksom.. noen tips og triks du vil dele? :D Anonymkode: 3c6aa...54e
Jelly333 Skrevet 25. juli 2017 #33 Skrevet 25. juli 2017 Cottage cheese m/ sukkerfritt syltetøy Hermetisk tunfisk Kylling Eggehvitter Oupmh (vegetar kjøtterstatning) Soyabønner/soya chunks
Gjest Cyrus Skrevet 25. juli 2017 #34 Skrevet 25. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer du det? Jeg sliter med å få i meg 1000 liksom.. noen tips og triks du vil dele? :D Anonymkode: 3c6aa...54e Man må lære seg å spise. Legg til litt og litt mat hver dag slik at kroppen vender seg til et høyere matinntak. Da vil energinivået stige, man får lyst til å være mer aktiv, noe som igjen fører til økt matlyst 😄
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #35 Skrevet 25. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.mindbodygreen.com/0-11371/why-you-really-shouldnt-use-protein-powders.html Itiliegg er det flere eksempler av folk som har fått hjerteinfrakt ved høyt proteininntak. Anonymkode: b2c45...731 Denne siden du linket til er jo ren bullshit. I tillegg går det liksom an å velge proteinpulver som er best i test osv. Jeg selv bruker derfor whey isolate and concentrate fra Nutramino. Høyt proteininntak er svært diffust av deg å si, og du har heller ingen kilder som støtter det. Jeg tar proteintilskudd dager jeg trener (ca 25 g protein) og er i superform. Legen sier han aldri har sett så flotte resultater på blodprøver noen sinne for eksempel. Hvis jeg får hjerteinfarkt tviler jeg på at det er pga proteinpulveret. Det er svært lite sannsynlig at noen som meg får hjerteinfarkt. Anonymkode: ae915...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #36 Skrevet 25. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer du det? Jeg sliter med å få i meg 1000 liksom.. noen tips og triks du vil dele? :D Anonymkode: 3c6aa...54e Du må bare øke matinntaket så økes sultfølelsen etterhvert. Jeg spiser 2000-2500 kcal daglig og veier 57 kilo. Er ikke interessert i bulking, men har jevn og god fremgang og en vektøkning i muskelmasse uten at det blir ekstra fett. Anonymkode: ae915...1dc
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #37 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Denne siden du linket til er jo ren bullshit. I tillegg går det liksom an å velge proteinpulver som er best i test osv. Jeg selv bruker derfor whey isolate and concentrate fra Nutramino. Høyt proteininntak er svært diffust av deg å si, og du har heller ingen kilder som støtter det. Jeg tar proteintilskudd dager jeg trener (ca 25 g protein) og er i superform. Legen sier han aldri har sett så flotte resultater på blodprøver noen sinne for eksempel. Hvis jeg får hjerteinfarkt tviler jeg på at det er pga proteinpulveret. Det er svært lite sannsynlig at noen som meg får hjerteinfarkt. Anonymkode: ae915...1dc http://www.webmd.com/heart/news/20150508/high-protein-diet-may-be-dangerous-for-those-at-risk-of-heart-disease#1 If the heart is too stiff to relax quickly, then during fast heart rates the heart actually becomes less efficient. As a consequence symptoms of shortness of breath and exercise intolerance develop. As a consequence, of your many muscles, the one that you don’t want thickened or hypertrophied is the heart. In this regard, if chronic creatine supplementation stiffens or thickens the heart then its use may be harmful over time. Anonymkode: b2c45...731
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #38 Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Cyrus skrev: Man må lære seg å spise. Legg til litt og litt mat hver dag slik at kroppen vender seg til et høyere matinntak. Da vil energinivået stige, man får lyst til å være mer aktiv, noe som igjen fører til økt matlyst 😄 Er du mann? Kan man bygge litt muskler på underskudd/vedlikehold? Jeg har lest svært mange om folk som har en generelt daff kropp og som via litt underskudd og mye protein, allikevell har bygget på seg muskler, men samtidig ikke lagt på seg med enda mere fett. Anonymkode: b2c45...731
Gjest Cyrus Skrevet 25. juli 2017 #39 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du mann? Kan man bygge litt muskler på underskudd/vedlikehold? Jeg har lest svært mange om folk som har en generelt daff kropp og som via litt underskudd og mye protein, allikevell har bygget på seg muskler, men samtidig ikke lagt på seg med enda mere fett. Anonymkode: b2c45...731 Jeg er ikke bare mann. Jeg er "The Man"! Det viktigste for å bygge muskler er å trene hardt med jevn progresjon over lengre tid. Det er alltid det man skal ta utgangspunkt i. Altfor mange nybegynnere tar seg vann over hodet når de helt ifra starten av skal legge seg på samme nivå som de som har holdt på i årevis. Da er det lett å bli overveldet og derfor miste interessen.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #40 Skrevet 25. juli 2017 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg er ikke bare mann. Jeg er "The Man"! Det viktigste for å bygge muskler er å trene hardt med jevn progresjon over lengre tid. Det er alltid det man skal ta utgangspunkt i. Altfor mange nybegynnere tar seg vann over hodet når de helt ifra starten av skal legge seg på samme nivå som de som har holdt på i årevis. Da er det lett å bli overveldet og derfor miste interessen. Ser den. Men hva tenker du om å bygge i vedklikehold modus? Hvor mye proteiner bør jeg legge meg på f.eks? Om jeg er en mann som veier 82 kg. Anonymkode: b2c45...731
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå