AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Jeg synes saken er utrolig interessant, og har sett mange dokumentarer om det. På grunn av alle bevisene på at han hadde enorme sinne-problemer og at han banket henne gjentatte ganger, så tror jeg at han gjorde det, men samtidig vil jeg bare ikke tro at han kunne drepe moren til barna sine og bli frikjent! Rettsaken var helt sinnsyk å se på. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Ron Goldman var der? Hadde han og Nicole et forhold, og så klikket det for OJ? Noen andre som har satt seg inn i saken, og har noen formeninger? Utdyp! Anonymkode: 5359a...c4f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Klart at han gjorde det. Anonymkode: 51b48...08b 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klart at han gjorde det. Anonymkode: 51b48...08b Utdyp:):) Anonymkode: 5359a...c4f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Selvfølgelig, glemte å nevne det, men så er det jo alt med blodet, og såret på hånda hans etc.. Samt null alibi. Kan ikke begripe at han ble frikjent Anonymkode: 5359a...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Khloe Kardashian mener åpenbart at han gjorde det (selvom hun ikke har sagt noe direkte), så da tror jeg det også. Anonymkode: b466b...ad7 1
WubWub Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 Han har vel nærmest tilstått dette i boken sin og under flere intervjuer - han har ihvertfall hintet ganske mye i den retningen. Det finnes de mordere som liker skryte av at de ikke blir tatt for udådene sine - kanskje han er en av de. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 Overbevist om at han gjorde det! Anonymkode: f83d1...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Han har vel nærmest tilstått dette i boken sin og under flere intervjuer - han har ihvertfall hintet ganske mye i den retningen. Det finnes de mordere som liker skryte av at de ikke blir tatt for udådene sine - kanskje han er en av de. Har ikke fått med meg det... Men hvorfor tror dere at det var slik at de fleste svarte ikke trodde han hadde gjort det, mens de fleste hvite trodde han hadde gjort det? Var jo en periode med mye anspenthet ift til svarte og politi i USA, og mye urettferdig behandling mot svarte. Han hadde vel flest svarte i juryen også, som nok hadde mye hat ovenfor politiet Anonymkode: 5359a...c4f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 Ja, han gjorde det. Rettssaken var en skandale. Anonymkode: 0edc4...6bf
WubWub Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke fått med meg det... Men hvorfor tror dere at det var slik at de fleste svarte ikke trodde han hadde gjort det, mens de fleste hvite trodde han hadde gjort det? Var jo en periode med mye anspenthet ift til svarte og politi i USA, og mye urettferdig behandling mot svarte. Han hadde vel flest svarte i juryen også, som nok hadde mye hat ovenfor politiet Anonymkode: 5359a...c4f Mange afro-amerikanere føler at de blir urettmessig og urettferdig behandlet av politiet og rettssystemet
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Tenk at han har drept moren til barna sine, så ble han frikjent og fortsatte å tilbringe tid med dem. Skjønner fortsatt ikke dette med Ron. Jeg blir helt fascinert og skremt av dette. Synes liksom han virket så kul og ja egentlig, syntes alltid han hadde så mye karisma. Og hvorfor drepe henne sånn 2 år etter de ble separert? Anonymkode: 5359a...c4f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke fått med meg det... Men hvorfor tror dere at det var slik at de fleste svarte ikke trodde han hadde gjort det, mens de fleste hvite trodde han hadde gjort det? Var jo en periode med mye anspenthet ift til svarte og politi i USA, og mye urettferdig behandling mot svarte. Han hadde vel flest svarte i juryen også, som nok hadde mye hat ovenfor politiet Anonymkode: 5359a...c4f Det er jo bare å se på dagens USA. Hvor mange roper ikke "fake news" på alt de ikke liker. Omtrent samtlige klimaforskere er enige om at det er menneskeskapte klimaendringer, men svært mange som fortsatt nekter for at det forekommer. Har man først bestemt seg for noe så skal det svært mye til før en blir overbevist om noe annet, spesielt om man tror at det er noen som konspirerer for å hindre sannheten. Anonymkode: 09ad7...f45
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk at han har drept moren til barna sine, så ble han frikjent og fortsatte å tilbringe tid med dem. Skjønner fortsatt ikke dette med Ron. Jeg blir helt fascinert og skremt av dette. Synes liksom han virket så kul og ja egentlig, syntes alltid han hadde så mye karisma. Og hvorfor drepe henne sånn 2 år etter de ble separert? Anonymkode: 5359a...c4f Anbefaler å se serien som ligger på netflix. Den forklarer mye. Anonymkode: 0edc4...6bf
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler å se serien som ligger på netflix. Den forklarer mye. Anonymkode: 0edc4...6bf Jeg så den for en stund siden, men begynte å tenke på saken igjen når han nå ble løslatt Anonymkode: 5359a...c4f
Nevian Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 Jeg tror også han gjorde det. Når blodet ditt er å finne flere steder rundt drapsstedet - til og med blandet med blod fra drapsofferet - da burde det egentlig ikke være mer å si om saken.
Sveva Skrevet 24. juli 2017 #17 Skrevet 24. juli 2017 Ja, tror han gjorde det. Det ble jo lagt opp til rasekonflikt under rettssaken, det var jo noe av det som sporet av hele greia og fikk han frikjent. Serien som ligger ute på Netflix med bla John Travolta er veldig bra.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #18 Skrevet 24. juli 2017 Ja, han gjorde det, men politiet var noen idiotiske rasister i tillegg, så de ødela egentlig saken selv. Anonymkode: abe48...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 Det er vel egentlig svært få som i våre dager tror annet enn at han gjorde det? Det mener jo selv et solid flertall av afroamerikanere, som egentlig var den eneste gruppen der et antall av betydning trodde han var uskyldig, nå som saken er gjennomgått grundig gang på gang. Han slapp unna pga. et godt (om enn rimelig over-the-top for oss nordmenn) forsvar og flere enorme tabber fra påtalemyndigheten, men det er klart han var skyldig som bare det. Anonymkode: 1bee8...6ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå