AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Jenter er sannelig gavmilde i disse sommertider når det kommer til påkledning. De viser frem pupper, rumper, lår og cameltoes.. Hva sier dere jenter? Merker dere de lange blikkene fra gutta. Og hva føler dere? Må jo gi bra selvtillit. Anonymkode: f0c83...faa
perplexed Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 For det meste vil jeg vel bare ikke være varm, det er grunnen til at jeg ikke har på høyhalset genser og boblebukse. 29
Sphere Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Ender, heter det, kompis. Ender. Ikke slutts. Og de vil jo bare formere seg! 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter er sannelig gavmilde i disse sommertider når det kommer til påkledning. De viser frem pupper, rumper, lår og cameltoes.. Hva sier dere jenter? Merker dere de lange blikkene fra gutta. Og hva føler dere? Må jo gi bra selvtillit. Anonymkode: f0c83...faa Hvorvidt menn stirrer på meg har ingen betydning for selvtilliten min. Ikke litt engang. Det å gå lettkledd på sommeren innebærer bare at jeg er mer utsatt for seksualisering og objektifisering, noe som gjør at jeg ønsker å kle på meg igjen. I hodet ditt er det kanskje uskyldig å tenke over hvor fine kvinnene du ser er. Men med engang vi ser at du ser så utsetter du mange av oss for ubehag. Selvsagt mange kvinner som setter pris på oppmerksomheten og også de som gjerne vil være seksualiserte objekter. Men de er ikke i flertall. Anonymkode: 27e64...3ee 13
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 18 minutter siden, perplexed skrev: For det meste vil jeg vel bare ikke være varm, det er grunnen til at jeg ikke har på høyhalset genser og boblebukse. Hehe. Ser jenter i minimalt tøy selv i skarve 20 grader celcius. Så det er jo ikke akkurat tropehete..😀 Anonymkode: f0c83...faa 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! Anonymkode: 594bc...39a 30
Bakepulver Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! Anonymkode: 594bc...39a Det er fordi det blåser stiv kuling rett igjennom topplokket. De har et hode men mangler innmaten.. 24
Gjest BerntJohnny Skrevet 24. juli 2017 #8 Skrevet 24. juli 2017 (endret) . Endret 8. oktober 2017 av BerntJohnny
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 Ikke se på meg, jeg forlater aldri hjemmet uten min respektable refleksvest
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! Anonymkode: 594bc...39a Noen menn mener du? Nei si det Jeg tror vel egentlig ingen menn tror det bare er for at de skal ha noe å se på, men at mange kvinner liker å kle seg i klær som viser litt av vært om sommeren og gjør dem sexy er det ikke noen særlig tvil om. Konsekvensen er at enkelte menn stirrer langt mer enn det som er greit, og at enkelte kvinner klager på at folk de ikke finner attraktive nok stirrer like mye som de de der oppmerksomheten bare er smigrende. Anonymkode: 2e5ee...729 2
perplexed Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Ser jenter i minimalt tøy selv i skarve 20 grader celcius. Så det er jo ikke akkurat tropehete..😀 Anonymkode: f0c83...faa Ja, men daså! Da har de jo selvfølgelig kun kledd seg slik i håp om at du, og alle andre menn, skal glo litt på dem. 14
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #12 Skrevet 24. juli 2017 Det er rett og slett guffent å bli betraktet som et middels kjøttstykke klart slik enkelte stirrer. Mannfolk som stirrer som om de aldri har sett et par bare ankler før er bare ekkelt. Anonymkode: a3335...55e 8
Gjest impressa Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 Hvis det er hundre mennesker på stranda som kler av seg først og fremst for å vise seg frem og høste blikk, så er 99 av dem menn. Helt garantert
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #14 Skrevet 24. juli 2017 Oisann. Neste gang du ser jenter som går rundt uten en trå på kroppen i offentligheten burde du tilkalle vektere eller politi. Anonymkode: c37d8...de7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, impressa skrev: Hvis det er hundre mennesker på stranda som kler av seg først og fremst for å vise seg frem og høste blikk, så er 99 av dem menn. Helt garantert Det hørtes ut som en høyst objektiv påstand, begrunnet på absolutt ingen måte. Om du snakker om typen "hunks" som du kanskje finner mest interessante og legger mest merke til, som har trent hele vinteren for å bli klar til sommeren er nok 100 av 100 av disse interessert i å vise seg frem ja, akkurat som kvinnene som også har jobbet med en kropp de kan vise fram. For de aller fleste kvinner og menn handler ikke det å gå på stranda om å vise seg fram. Ingen grunn til å gjøre alt til en kvinne vs. menn debatt. Anonymkode: 2e5ee...729 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! Anonymkode: 594bc...39a Samme det. De kler av seg. Da har vi noe å se på:-) Anonymkode: 23c6b...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #17 Skrevet 24. juli 2017 Ts, det er hyggelig om noen synes jeg ser bra ut i sommervarmen, men når du bruker uttrykket "slut" blir jeg bekymret for om du har det helt godt med deg selv. Trenger du en klem? Anonymkode: 5e8d1...c57 16
Bakepulver Skrevet 24. juli 2017 #18 Skrevet 24. juli 2017 Gud ga menn en penis og en hjerne og akkurat nok blod til bare å styre en av dem om gangen! 😂 10
Gjest impressa Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes ut som en høyst objektiv påstand, begrunnet på absolutt ingen måte. Om du snakker om typen "hunks" som du kanskje finner mest interessante og legger mest merke til, som har trent hele vinteren for å bli klar til sommeren er nok 100 av 100 av disse interessert i å vise seg frem ja, akkurat som kvinnene som også har jobbet med en kropp de kan vise fram. For de aller fleste kvinner og menn handler ikke det å gå på stranda om å vise seg fram. Ingen grunn til å gjøre alt til en kvinne vs. menn debatt. Anonymkode: 2e5ee...729 Oi, beklager. Denne tråden var så idiotisk at jeg ikke forventet så strenge krav til form og innhold på svaret mitt. "Sluts", liksom...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #20 Skrevet 24. juli 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! Anonymkode: 594bc...39a 25 grader er ikke varmt. Derimot er jeg overrasket over hvor mange som er ute mellom 12 og 16 når UV-indeksen til tider er skadelig. Anonymkode: d9005...bc2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå