Gå til innhold

Mange sluts som går løs nå.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter er sannelig gavmilde i disse sommertider når det kommer til påkledning. De viser frem pupper, rumper, lår og cameltoes.. Hva sier dere jenter? Merker dere de lange blikkene fra gutta. Og hva føler dere? Må jo gi bra selvtillit. 

Anonymkode: f0c83...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det meste vil jeg vel bare ikke være varm, det er grunnen til at jeg ikke har på høyhalset genser og boblebukse.

• Liker 29
Skrevet

Ender, heter det, kompis. Ender. Ikke slutts. Og de vil jo bare formere seg! 

IMG_1585.JPG.bf10019ec000d5fde93b249955cf869a.JPG

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter er sannelig gavmilde i disse sommertider når det kommer til påkledning. De viser frem pupper, rumper, lår og cameltoes.. Hva sier dere jenter? Merker dere de lange blikkene fra gutta. Og hva føler dere? Må jo gi bra selvtillit. 

Hvorvidt menn stirrer på meg har ingen betydning for selvtilliten min. Ikke litt engang. Det å gå lettkledd på sommeren innebærer bare at jeg er mer utsatt for seksualisering og objektifisering, noe som gjør at jeg ønsker å kle på meg igjen. I hodet ditt er det kanskje uskyldig å tenke over hvor fine kvinnene du ser er. Men med engang vi ser at du ser så utsetter du mange av oss for ubehag. Selvsagt mange kvinner som setter pris på oppmerksomheten og også de som gjerne vil være seksualiserte objekter. Men de er ikke i flertall. 

Anonymkode: 27e64...3ee

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, perplexed skrev:

For det meste vil jeg vel bare ikke være varm, det er grunnen til at jeg ikke har på høyhalset genser og boblebukse.

Hehe. Ser jenter i minimalt tøy selv i skarve 20 grader celcius. Så det er jo ikke akkurat tropehete..😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! 

Anonymkode: 594bc...39a

• Liker 30
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror menn at kvinner kler seg med mindre klær om sommeren kun for at de skal ha noe å se på? Det er varmt!! 

Det er fordi det blåser stiv kuling rett igjennom topplokket. De har et hode men mangler innmaten..

• Liker 24
Gjest BerntJohnny
Skrevet (endret)

.

Endret av BerntJohnny
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Ikke se på meg, jeg forlater aldri hjemmet uten min respektable refleksvest

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn mener du? Nei si det :) 

Jeg tror vel egentlig ingen menn tror det bare er for at de skal ha noe å se på, men at mange kvinner liker å kle seg i klær som viser litt av vært om sommeren og gjør dem sexy er det ikke noen særlig tvil om. Konsekvensen er at enkelte menn stirrer langt mer enn det som er greit, og at enkelte kvinner klager på at folk de ikke finner attraktive nok stirrer like mye som de de der oppmerksomheten bare er smigrende.

Anonymkode: 2e5ee...729

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Ser jenter i minimalt tøy selv i skarve 20 grader celcius. Så det er jo ikke akkurat tropehete..😀

Ja, men daså! Da har de jo selvfølgelig kun kledd seg slik i håp om at du, og alle andre menn, skal glo litt på dem.

:ironi:

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er rett og slett guffent å bli betraktet som et middels kjøttstykke klart slik enkelte stirrer. Mannfolk som stirrer som om de aldri har sett et par bare ankler før er bare ekkelt.

Anonymkode: a3335...55e

• Liker 8
Gjest impressa
Skrevet

Hvis det er hundre mennesker på stranda som kler av seg først og fremst for å vise seg frem og høste blikk, så er 99 av dem menn. Helt garantert :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Oisann. Neste gang du ser jenter som går rundt uten en trå på kroppen i offentligheten burde du tilkalle vektere eller politi. 

Anonymkode: c37d8...de7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, impressa skrev:

Hvis det er hundre mennesker på stranda som kler av seg først og fremst for å vise seg frem og høste blikk, så er 99 av dem menn. Helt garantert :fnise: 

Det hørtes ut som en høyst objektiv påstand, begrunnet på absolutt ingen måte. Om du snakker om typen "hunks" som du kanskje finner mest interessante og legger mest merke til, som har trent hele vinteren for å bli klar til sommeren er nok 100 av 100 av disse interessert i å vise seg frem ja, akkurat som kvinnene som også har jobbet med en kropp de kan vise fram. For de aller fleste kvinner og menn handler ikke det å gå på stranda om å vise seg fram.

Ingen grunn til å gjøre alt til en kvinne vs. menn debatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme det. De kler av seg. Da har vi noe å se på:-)

Anonymkode: 23c6b...6c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts, det er hyggelig om noen synes jeg ser bra ut i sommervarmen, men når du bruker uttrykket "slut" blir jeg bekymret for om du har det helt godt med deg selv. Trenger du en klem? 

Anonymkode: 5e8d1...c57

• Liker 16
Skrevet

Gud ga menn en penis og en hjerne og akkurat nok blod til bare å styre en av dem om gangen! 😂

• Liker 10
Gjest impressa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes ut som en høyst objektiv påstand, begrunnet på absolutt ingen måte. Om du snakker om typen "hunks" som du kanskje finner mest interessante og legger mest merke til, som har trent hele vinteren for å bli klar til sommeren er nok 100 av 100 av disse interessert i å vise seg frem ja, akkurat som kvinnene som også har jobbet med en kropp de kan vise fram. For de aller fleste kvinner og menn handler ikke det å gå på stranda om å vise seg fram.

Ingen grunn til å gjøre alt til en kvinne vs. menn debatt.

Oi, beklager. Denne tråden var så idiotisk at jeg ikke forventet så strenge krav til form og innhold på svaret mitt.

"Sluts", liksom...

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

25 grader er ikke varmt. :P Derimot er jeg overrasket over hvor mange som er ute mellom 12 og 16 når UV-indeksen til tider er skadelig. 

Anonymkode: d9005...bc2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...