AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Hei, har en boks med medisterfarse som hadde siste forbruksdag i går, kan jeg fortsatt steke denne i dag, nå? Lukter ikke rart og smakte heller ikke noe merkverdig.. Har stått i kjøleskapet hele tiden, uåpnet. Hva tror dere? Anonymkode: 00d2f...fe6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #4 Skrevet 24. juli 2017 Takk, da setter jeg i gang :D Anonymkode: 00d2f...fe6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 Kan jeg få spørre hvor du får kjøpt medisterfarse nå? Har ikke sett det noe sted... Anonymkode: 12b25...57d
Jerry Lee Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg få spørre hvor du får kjøpt medisterfarse nå? Har ikke sett det noe sted... Anonymkode: 12b25...57d Min lokale Meny har det alltid. Og TS... Bare spis. Det har du vel allerede gjort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå