AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Min er nok nr. tre av de femten jeg har vært med. Men vi har ikke vært sammen så lenge, så at han kan bli nr. to tror jeg helt sikkert Nummer én er og blir nummer én, føles i hvert fall uoppnåelig å skulle oppleve det så bra igjen. Noen synes sikkert det er vanskelig å rangere, andre synes det er et dumt og unødvendig spørsmål... Men hva med dere andre? Anonymkode: e65af...a80
innsats Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Hva gjorde nummer 1 til å være en klar ener? 1
Nuith Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Min er definitivt #1, og har vært det fra første date. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #5 Skrevet 24. juli 2017 42 minutter siden, Nuith skrev: Min er definitivt #1, og har vært det fra første date. 42 minutter siden, kattepusen skrev: Han er helt klart den beste, på alle måter. Så bra, må være en fantastisk følelse Anonymkode: e65af...a80 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #6 Skrevet 24. juli 2017 46 minutter siden, innsats skrev: Hva gjorde nummer 1 til å være en klar ener? Det var helheten. Måten forventningene bygget seg opp når vi var fra hverandre, hvordan han ga meg så intenst lyst, og det rent fysiske under sexen, måten han tok meg, lukten hans, pusten hans, orgasmenene mine og hvordan han nøt selv Anonymkode: e65af...a80
Katten.2.0 Skrevet 24. juli 2017 #7 Skrevet 24. juli 2017 Slår meg ikke til ro før jeg finner det. Tviler på at det er mulig, dog.
Inwe Skrevet 24. juli 2017 #9 Skrevet 24. juli 2017 Helt klart. Har aldri hatt noen som er så god i sengen eller som har gitt meg så mange orgasmer.
Mippi Skrevet 24. juli 2017 #10 Skrevet 24. juli 2017 Nei Men man kan ikke få alt her i verden... Så da valgte jeg det bort da jeg slo opp med exen. Sexen var fantastisk, men resten av forholdet var ikke det. Å finne noen som får meg til å føle meg så begjært tror jeg ikke jeg vil finne igjen. Måten han nøt meg på, hvor selvsikker han gjorde meg, hvor avslappet jeg følte meg naken, hvor kåt han var på meg 24/7, hvor kjærlig han var, hvor rå han var... Nei, for de fleste virker sex mye mindre... hva skal jeg si... det virker som at folk flest ikke har sex slik jeg og exen hadde sex. Ingen menn har noen gang fått meg til å føle meg slik som han gjorde. Ingen menn har nytt sex på samme måte virker det som. Med exen var det helt vilt, helt altoppslukende, helt perfekt, helt... fantastisk og spennende hver gang. Nå er det også bra, men jeg har ikke hatt sex på samme måte igjen etter exen. 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #11 Skrevet 24. juli 2017 3 minutter siden, Mippi skrev: Nei Men man kan ikke få alt her i verden... Så da valgte jeg det bort da jeg slo opp med exen. Sexen var fantastisk, men resten av forholdet var ikke det. Å finne noen som får meg til å føle meg så begjært tror jeg ikke jeg vil finne igjen. Måten han nøt meg på, hvor selvsikker han gjorde meg, hvor avslappet jeg følte meg naken, hvor kåt han var på meg 24/7, hvor kjærlig han var, hvor rå han var... Nei, for de fleste virker sex mye mindre... hva skal jeg si... det virker som at folk flest ikke har sex slik jeg og exen hadde sex. Ingen menn har noen gang fått meg til å føle meg slik som han gjorde. Ingen menn har nytt sex på samme måte virker det som. Med exen var det helt vilt, helt altoppslukende, helt perfekt, helt... fantastisk og spennende hver gang. Nå er det også bra, men jeg har ikke hatt sex på samme måte igjen etter exen. Akkurat det samme føler jeg! Anonymkode: e65af...a80
Mippi Skrevet 24. juli 2017 #13 Skrevet 24. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme føler jeg! Anonymkode: e65af...a80 Har du slått deg til ro med dette? At du kanskje aldri vil føle på samme måte igjen? Jeg merker at jeg higer etter ekstra mye oppmerksomhet og bekreftelse fra kjæresten ettersom jeg ikke får samme fix av sexen som jeg gjorde med exen. Jeg merker at jeg ikke føler meg like... vanskelig å forklare, men det føles som at det mangler noe. Å føle at den nye kjæresten ikke er like keen på meg som jeg er vant til går ut over selvtilliten tror jeg? :( Men så prøver jeg å tenke at de fleste jeg har snakket med aldri har opplevd den samme gleden av sex som jeg til og med har nå, så jeg prøver å tenke at det er bra nok?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #15 Skrevet 24. juli 2017 Nei, dessverre. Og jeg vurderer å gi opp av den grunn. Sex er for viktig for meg. Anonymkode: 30f51...159
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #16 Skrevet 24. juli 2017 5 minutter siden, Mippi skrev: Har du slått deg til ro med dette? At du kanskje aldri vil føle på samme måte igjen? Jeg merker at jeg higer etter ekstra mye oppmerksomhet og bekreftelse fra kjæresten ettersom jeg ikke får samme fix av sexen som jeg gjorde med exen. Jeg merker at jeg ikke føler meg like... vanskelig å forklare, men det føles som at det mangler noe. Å føle at den nye kjæresten ikke er like keen på meg som jeg er vant til går ut over selvtilliten tror jeg? :( Men så prøver jeg å tenke at de fleste jeg har snakket med aldri har opplevd den samme gleden av sex som jeg til og med har nå, så jeg prøver å tenke at det er bra nok? Ja, jeg har på en måte det. Vanskelig å forklare, men han var som en rus for meg i flere år, en besettelse som aldri slapp, selv om vi aldri ble sammen. Det var så utrolig slitsomt...det er deilig å være helt ferdig med det. Sexen og alt som hadde med sex å gjøre var magisk, men det kostet for mye, så da tenker jeg at det er like greit, et godt minne og et vondt minne på samme tid. Tenker jo som deg at folk flest aldri opplever så sinnsyk sex, at den sexen jeg har nå som jeg bare ser på som bra ville vært fantastisk for folk flest. Anonymkode: e65af...a80
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #18 Skrevet 24. juli 2017 28 minutter siden, Mippi skrev: Nei Men man kan ikke få alt her i verden... Så da valgte jeg det bort da jeg slo opp med exen. Sexen var fantastisk, men resten av forholdet var ikke det. Å finne noen som får meg til å føle meg så begjært tror jeg ikke jeg vil finne igjen. Måten han nøt meg på, hvor selvsikker han gjorde meg, hvor avslappet jeg følte meg naken, hvor kåt han var på meg 24/7, hvor kjærlig han var, hvor rå han var... Nei, for de fleste virker sex mye mindre... hva skal jeg si... det virker som at folk flest ikke har sex slik jeg og exen hadde sex. Ingen menn har noen gang fått meg til å føle meg slik som han gjorde. Ingen menn har nytt sex på samme måte virker det som. Med exen var det helt vilt, helt altoppslukende, helt perfekt, helt... fantastisk og spennende hver gang. Var det jeg som skrev dette? For det kunne det vært Dagens partner har jeg hatt i 15 år og fått tre barn med, og han er så absolutt en god nummer to. Men det er på en annen måte.. god sex, men uten den intense lidenskapen og råskapen jeg hadde med exen. Det jeg har nå er trygt, godt og stabilt. Men etter barn og flere år på nakken, så er ikke lidenskap og råskap like høyt på ønskelisten lenger heller Exen har blitt en god fantasi, og jeg tror egentlig jeg hadde blitt skuffet om jeg hadde hatt sex med han i dag... (Heller ikke han er det han var for snart 20 år siden...) Anonymkode: 6acc7...91f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 Nei. Men på alle andre måter er han den beste, og det er viktigst. Anonymkode: 55e12...d4c
Mippi Skrevet 24. juli 2017 #20 Skrevet 24. juli 2017 10 minutter siden, Sariou skrev: Selvfølgelig, jeg nedgraderer ikke. Så nye kjærester må være bedre enn den gamle kjæresten på alle punkter, ellers er det nedgradering? Eller gjelder det bare sexen, eller hva mener folk som sier dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå