AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #1 Skrevet 24. juli 2017 Av og til hører jeg klikking eller slag i øret, og det ligner på små hjerteslag. Dette forekommer hovedsakelig i det høyre øret, og har funnet ut at berøring av visse steder i hodebunnen kan forårsake det. Andre ganger, som nå, kommer det helt av seg selv uten at jeg behøver å gjøre noe som helst. Er det noen andre som opplever dette, og kan fortelle meg hva det er? Det er ikke vondt, kun ubehagelig og irriterende på det viset at det er det eneste jeg klarer å konsentrere meg om når det skjer. Anonymkode: 0e65a...b86
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #2 Skrevet 24. juli 2017 Hmm jeg har lyder i ørene som minner om en kvist som knekker, dette skjer hver gang jeg svelger. Skjønner at det er utroooolig irriterende. Anonymkode: e2696...d99
NydeligVakkerPen Skrevet 24. juli 2017 #3 Skrevet 24. juli 2017 Har lest om noen som hadde en plagsom klikkelyd i ørene konstant. Det viste seg å ikke være tinnitus, men at det var et hull eller åpning mellom øret og hjernen. Det gjorde at den personen hørte blodstrømmen/pulsen i hjernen hele tiden.. ikke farlig, men plagsomt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå