Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Gjør det? :o Da skal vi jammen sjekke ut det. Tusen takk Lillesky :klem:

Både bestemor og ei tante av meg mente vi burde ta kontakt med forbrukerombudet å høre om de hadde rett til å gjøre slik, hvertfall ved så graverende årsaker. Så vi får se. Kommer ikke til å gi oss med det første hvertfall ;)

Nå har vi spist middag og alle regninger betalt. Skal strax hoppe i dusjen før vi drar til stasjonen.

I dag har jeg kikka masse på fugler. Pappsen har jo satt opp så mange fuglekasser på tomta vår og nesten alle er bebodd av både ugler, troster, fluesnapper og kjøttmeis. Er ikke mye sommerferie å spore der i gården :ler:

Jeg kan sitte lenge med kikkerten til papps å følge med, og uansett hvor nære jeg kommer fuglekassa så stopper det ikke foreldrene i mAte sine håpefulle. Artig :P

På formiddagen da jeg satt å skrev søknad på utsettelse til skolen, hørte jeg valpen vår begynne å bjeffe så rart. Jeg skjønte jo med en gang at noe var galt fatt så jeg løp ned trappa og ut til hundegården.

Da hadde hun surra seg rundt et tre og holdt på å strøpes i kjettingen. Hun forsøkte å knurre, så jeg skjønte at hun var redd. Men at hun kanskje kunne bite gir man en lang f.. i i slike situasjoner.

Ikke var det så lett å hjelpe henne heller for hun dro jo alt hun klarte selv for å komme seg løs, feil vei. Til slutt ga jeg henne en skikkelig dytt i rompa så hun datt på hode og dro henne med meg slik at jeg fikk hempet av kjettingen fra halsbåndet. Så ble hun liggende slik en stund mens jeg satt å strøk og snakket så rolig jeg kunne til hunden. Ikke så veldig lett for jeg var jo livredd hun skulle dø selv.

Jeg tror kanskje hun kan ha surret seg inn under et anfall for hun klarte ikke stå på beina først, og hun frådet fra munnen. Men så kan det kommet av at bikkja virkelig nesten ikke pusta da jeg kom ut heller, og jeg er sikker på hun hadde gått med om ingen hadde hørt henne.

Så nå skal vi sette henne i en egen gård så hun får gå fritt. På den måten kan hun ikke skade seg om hun skulle få flere anfall.

Pappsen har fått streng beskjed om å ikke ta bikkja før jeg har fått kommet meg hjem og tatt avskjed med henne, om vi er nødt til å avlive. Det er jo tross alt lillejenta vår :hjertesmil:

Nei, nå må jeg kaste meg rundt her.

Tusen tusen takk for masse fine hilsner den siste tiden. Lykke til på nytt forum. Jeg kommer garantert diltende etter :tommelsmil:

Og ikke minst.........

GOD :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du! Hvis dere har betalt reisen med visakort eller lignende, så ligger det avbestillingsforsikring i det. Hvis ikke, så kan det hende at reiseforsikringa dekker det!

:Nikke: Akkurat det jeg skulle til og si!

Hvis du har helårs reiseforsikring er det som regel avbestillingsforsikring i den.

GOOOOOOOOOOD FERIE!!!!! Kos deg som bare det! ;)

:kose: & :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar lille valpen. :-( Håper alt vil gå bra.

God ferie, vennen min.

Kos deg masse! Snakkes når du er tilbake. :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huffa, så skummelt med vofsa!! var jo skikkelig bra at du hørte henne, og fikk hjulpet stakkaren!! Vesle tutte...

Hihih, så herlig med masse fugler!! jeg digger fugler, kan sitte og studere de i timesvis!!:)

Nå må du storkose deg i ferien, og slappe av:D det fortjener du virkelig!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :P

Som vanlig skjer det mye mellom hver gang jeg er her inne :o Håper du og snuppen :kline: får en fin ferie, det fortjener dere begge nå :sur:

Er morsomt å høre om alt dyrelivet hos dere, men stusselig med den lille valpen,da :grine:

Sommer :klem: fra meg til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin ferie! Endelig har jeg ferie jeg også - veldig etterlengtet, men varer ikke så lenge da, så jeg får nyte de dagene som er :)

Ha en fortsatt GOD SOMMER!! :blomst:

klem, cosmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Rainbow

Jeg ER, ~Alwa~ , selv om det ikke ser sånn ut ved første øyekast B)

Endret av Rainbow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

hei hei vennen!

Ny profil? Er helt borte jeg nå...trodde Rainbow var teletubbien jeg... hmm..

Hjelp meg litt her da alwa!

Håper du har hatt det fint i ferien!

Endret av baby-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...