flowerpower Skrevet 30. juni 2005 #1681 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei vennen Godt å høre at du føler at den siste legen tar vare på deg! Selvom de ikke kan gjøre noe med en gang, så blir du ihvertfall tatt på alvor nå, og det fortjener du jammen Tenker snuppen klarer seg uten Spania-tur nå jeg. Han er sikkert også lettet fordi det ser positivt ut! Du får kose deg i sommer da, ~Alwa~, håper du får mange fine dager uten altfor mye plager (ihvertfall at du slipper hodepinen som jo ødelegger for ALT!) Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1682 Del Skrevet 30. juni 2005 Hellu hellu Hva i alle dager gjør boka di helt borte på side 2 da Alwa :klø: Manglende aktivitet fra megses kanskje? Tenkte jeg skulle ta meg en dagbokrunde etterpå. Formen er så dårlig for tida med dundrende hodepine til alle døgnets tider. Men nå har det vært strålende solskinn og knallblå himmel de siste 2 dagene, og jeg klager ikke det grann men troooor det kan være en medvirkende årsak Jeg sitter for det meste ute på terassen og enten plotter med studiene mine eller leser interiørbøker og blader. Nå har jeg igjen beskrivelsen så er oppgaven ferdig til innsending, og da er jeg ferdig med 1 av 2 permer Snuppen har det fint. Han er hjemme hos foreldrene sine og har besøk av en fetter. Går alt etter planen blir vi gjenforent på søndag og da blir det ferie da Hvor vet vi ikke enda, men siden innkallelsen til ny MR kan komme kjapt blir det ikke så fryktelig langt unna vil jeg tro. Også har jeg bestemt meg for å utsette den videre skolegangen frem til januar. Snakket med legen om det i dag og skulle bare ta kontakt om jeg trengte attester. Jeg tror det er best å gjøre det slik for nå har jeg hatt det hengende over hodet så lenge at jeg mååå bli frisk til den datoen skolen begynner, og sjansen for at jeg er det blir bare mindre og mindre. 8. august er jammen ikke lenge til, og skulle det komme en operasjon midt i skolestarten vil i grunnen det meste bli spolert fra begynnelsen av. En annen ting er at det nå etter 6 mnd. begynner å bli rimelig tøft psykisk så et annet spørsmål er om jeg virkelig er innstilt på videre skolegang nå. Det tror jeg ikke, og alt dette skal jo bearbeides den dagen det er over også, og da ser jeg helst at jeg har familien min rundt meg. Jeg er egentlig ikke lei meg over dette heller, mer letta over at jeg kan senke skuldrene og kun konsentrere meg om å bli frisk. Også vil det bli mye lettere for meg å fullføre konsulentkurset jeg er midtveis i også, for det vil jeg fullføre Også vil jeg gjærne tilbake til hverdagen igjen først. Faste rutiner, arbeide igjen og rett og slett få igang hverdagen før jeg setter meg på skolebenken. Forsøkte å få kontakt med skolen i dag men må forsøke igjen på mandag. Men siden saken min er såpass sterk vil jeg tro det ikke er noe problem. Da er jeg litt mer spent på reiseselskapet, men har fått attest å sende med der også så jeg håper det går i orden. I går så jeg filmen Finding Neverland, og den var så fin :-) Er ganske sikker på at Jonnhy Depp må være den peneste mannen som går omkring på jorda her :oops: Koser meg som sagt utendørs for tiden, men sitter stort sett med hodet i skyggen. Undulaten hadde sin første tur utendørs i går, og det var nok en stor opplevelse for pippe Den første tiden satt den bare å titta opp på himmelen, men så hørte han andre fugler som prata til han, og da ble det liv I går grillet vi og i dag hadde vi bestemor på besøk til sodd-middag. Jeg og bestis var til byen i dag på kafe og handla litt etter legebesøket mitt. Så koselig atte Jeg traff farmor også og hun var jo helt på gråten stakkars. Hun var så letta over å høre at det gikk så fint på sykehuset for hun har vært så fryktelig bekymra for meg men ville ikke vise det for hun tenkte jeg hadde nok å stri med. Stakkars :trøste: I dag var jeg ute med kikkerten til pappsen og titta på fugler. Så mange fine fugler som spretter omkring her i skogen også er de så happy Nei, nå får jeg begi meg ut på dagbokrunden min istedet for å sitte her å skvaldre Takk for hilsen alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2005 #1683 Del Skrevet 30. juni 2005 kult at du tilbake igjen mumsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. juni 2005 #1684 Del Skrevet 30. juni 2005 hei hei vennen! Forstår deg godt at du vil vente med skolen. For det er jo ikke bare selve behandlingen som kan ta tid, det er jo etter behandlingen også. Med tanke på det psykiske tenker jeg! Men du er tøff du jenta mi! Kos deg i helgen! Sakl krysse fingrene for at hodepinen ikke tar helt overhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1685 Del Skrevet 30. juni 2005 Du er så tøff vennen Dette kommer til å gå så bra tilslutt skal du se! Godt du har snuppen din som er der for deg. DET er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. juni 2005 #1686 Del Skrevet 30. juni 2005 Høres ut soim en god idé å ta studiepause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2005 #1687 Del Skrevet 30. juni 2005 *Puuuhhuuu sann * Det var en rimelig drøy dagbokrunde Tror ikke jeg rekker innom mange gangene før jeg virkelig tar ferie knerten. Det blir nok dårlig med internetforbindelse på jenta da. Men en og annen oppdatering skal jeg nå klare å slenge innom en gang i bland Men vi snakker lang tid uten KG gitt :o Også god til Baby. Til dark angel Og Fighter :-D I morgen ble jeg spurt av en venninne om jeg ville være med på grillings, men skal jo ut å spise med jobben i morgen. Blir sikkert kos det :-) Jeg får nå hvertfall pynta meg litt, og det skjer ikke ofte for tiden Nå skal jeg strax hoppe til køys før en ny og forhåpentligvis like solfylt dag venter Sove godt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 1. juli 2005 #1688 Del Skrevet 1. juli 2005 hei vennen! så utrolig flott at det er litt fortgang i sakene nå! Og høres jo, om ikke helt flott ut, så om enn litt bra, at det antagelig er en snill svulst! Håper du får en knakende deilig ferie, med masse sol og bading, og alt du måtte ønske :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 1. juli 2005 #1689 Del Skrevet 1. juli 2005 Hallois. Så fint at det er litt mer som er klart med hensyn til helsetilstanden din nå. Siden svulsten er rund og fin.....så har du tydeligvis en snill og ufarlig liten svulst.....og det er jo *jippi* da. Ok at det er plagsomt med alt som følger med....men hallo....du skal ikke dø av hjernesvulst....hallo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 1. juli 2005 #1690 Del Skrevet 1. juli 2005 Det er nok lurt å utsette skolegangen litt, ja, og ta litt vare på deg selv først og fremst. Utrolig kjedelig at man skal bli rammet av sånne svulster når man er så ung. Livet er jammen urettferdig. Har du forresten lest i dagboka til CarpeDiem? Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonster Skrevet 1. juli 2005 #1691 Del Skrevet 1. juli 2005 Lenge siden jeg har vært innom. Skjer så mye for tiden. Nesten ikke KG tid jo :o Jeg prioriterer feil Hvordan har du det da jenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 1. juli 2005 #1692 Del Skrevet 1. juli 2005 Ferie Alwa - Jeg har fått ferie Det er så herlig!! Sikker på at du gjør lurt i å utsette utdannelsen litt, det er ikke verdt å måtte "gi seg" midt i heller - det er jo en ny sjanse i januar, eller til neste høst... Vi er jo så unge, både jeg og du at vi kan gjøre mye enda Det er godt å se at du er ved godt mot og at prognosene er gode - var så bekymret for deg en stund :trøste: Kos deg riktig godt med Snuppen i ferien Alwa, så er jeg sikker på at det meste blir bra med tiden - GOD FERIE, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 1. juli 2005 #1693 Del Skrevet 1. juli 2005 God ferie og god helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 1. juli 2005 #1694 Del Skrevet 1. juli 2005 Nei uff! Nå skulle jeg skrive litt til deg, men jeg rekker det ikke, har bare 1 minutt :-? Men en Goooooood Helg og en God Ferie hilsen rekker jeg i alle fall. Kooooooooooooos deg masse med tilværelsen og snuppen Ha det såååååååå fint :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 1. juli 2005 #1695 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei. Må innom og klappe litt på deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 3. juli 2005 #1696 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg bare henter opp boka di en tur jeg Alwa - den har vel ikke no på side 2 å gjøre vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 3. juli 2005 #1697 Del Skrevet 3. juli 2005 Hopper innom og ønsker deg en fiiiiiiiin søndag! :D Håper du nyter sommeren der du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. juli 2005 #1698 Del Skrevet 3. juli 2005 Så godt at legebesøket var positivt! Ikke rart egentlig, for du er sånn ei positiv og flott jente selv. Det skal gå så fint. Det er ikke lenge til du kan se på den opplevelsen her som en vond drøm. Godt at dere får en liten ferietur! Har snuppen lang ferie? Vi vurderer å kjøpe oss telt og soveposer, og dra litt rundt omkring i sommer. Samboer har jo ingen sommerferie han, så vi må være i nærheten vi og. Har jo alskens lege, fysioterapi, psykolog, aetat-timer jeg og så. Har aldri vært på telttur jeg, så det hadde vært artig å prøve! Jeg er egentlig en sånn luksuspike som bare bor på hotell. :oops: Godt at du har det fint iallefall, vennen. Jeg har hatt noen fine dager jeg også. Det er deilig. Ha det riktig så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2005 #1699 Del Skrevet 3. juli 2005 Hittil har dette vært en ganske stressende ferie synes jeg :o De siste dagene har jeg vært sammen med tantebarna mine før de drar til Danmark. Godt at jeg starta ferien så tidlig i år I dag har jeg lagt siste hånd på oppgaven så nå er den i posten og jeg er kommet halveis i studiet Har nettopp pakket nå og strax er det middag. Etter middag må jeg ordne alle papirer som kanskje må sendes skolen i forbindelse med utsettelsen, men kopiering,henting av attest osv må mammsen og pappsen ta seg av for jeg setter meg på toget til snuppen i kveld. Skal ringe skolen i morgen å høre hva de egentlig trenger. Også må jeg betale regninger først ogsååååå kan jeg ta ferie Det som ikke gikk i orden var reiseselskapet, for i følge dem har vi ikke bestilt avbestillingsgebyr. Enda både jeg og snupp er så godt som 100% sikker på at vi gjorde det, så de pengene får vi ikke igjen. De blir nå stående på deres konto i 12 mnd. så vi kan reise for dem innen da men vi har jo allerede tapt 1200,- på at vi ikke kan dra den 9. som planlagt. Og ikke er det sikkert vi får dratt i løpet av det tidsrommet heller for utenom sommerferien er det lite tid å reise på for begge. Å bestille biletter på nettet går fint det så lenge alt går som det skal Jeg rekker desverre ingen dagbokrunde før jeg drar, men skal ordne no greier på personlige Også har jeg fått ny time til både MR og hos nevrologen. Skal til MR den 28 juli, og nevro. den 9. august. Så nå går det jammen fremover :-D Jeg og snupp vet fremdeles ikke hvor vi skal gjøre av oss i ferien, men jeg skal vaffal shoppe klær Da var det middag her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. juli 2005 #1700 Del Skrevet 3. juli 2005 Men du! Hvis dere har betalt reisen med visakort eller lignende, så ligger det avbestillingsforsikring i det. Hvis ikke, så kan det hende at reiseforsikringa dekker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg