Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #1641 Del Skrevet 21. juni 2005 Tusen takk Kakemonster Det går bedre nå. OGså vannmelon da' date=' som nesten bare er vann :trøste: [/quote'] Akkurat det tenkte jeg også, det er da ikke stort annet enn vann det da Her har vi littavhvert baby. En del skyer,litt sol nå og da og knall god temp Bodde dere på en av de billigste rommene Lillesky? Hvordan var standarden på de? De har sikkert ikke klistra opp bilder av rommene til 1000,- natta tenker jeg Tusen takk Lille My Magen er ikke heeelt ved sine fulle fem enda, men den kommer seg Svisker kan jo være ganske hardt for magen det Sixx, setter hvertfall i gang systemet Kirurgen som opererte meg advarte meg om at jeg kunne få vondt i magen om jeg spiste noe jeg ikke burde, men da så jeg for meg litt vondt i magen jeg da Det kjipe er at dette må ærfares for folk reagerer ulikt etter slike operasjoner. Så da står hvertfall vannmelon på lista mi sammen med gullerøtter Kanskje jeg bare tåler kvikk lunsj en vakker dag Jeg skal ta det isi en stund nå Tubby Heisann Escada. Koselig at du stakk innom meg og takk takk :bukke: Også god tilbake til Fighter :-) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg spiste makaroni til frokost i dag, spiser som regel veldig grovt til måltider men turte ikke risikere noe så jeg tok noe som er lettfordøyelig. Det gikk fint og middagen også (pappas sitronmarinerte laks ) også er jeg snart ferdig med deloppgaven jeg hadde tenkt jeg skulle bruke morgendagen på, så i dag snakker vi frøken effektiv Også dagens nedtur.Pappsen merket at hundene var så urolig på morgenkvisten i dag, så han gikk ut og fant valpen liggende på siden, med kramper og tunga ut av munnen. Da han forsøkte å gå bort til henne hadde hun blitt sint så han hentet litt vann til henne og stod der til hun kom seg igjen. Etterpå hadde hun store problemer med å holde seg på beina og var slapp å sliten. Så skjedde det samme senere på dagen da papps var jo jobben. Hundene var urolige så jeg gikk ut og fant valpen. Hun var sint da også så jeg ventet til hun kom seg igjen så kom hun til slutt selv og ville kose. Hun kunne jo nesten ikke stå på beina stakkars. I sted ringte vi dyrlegen som sa at hun mest sannsynlig har fått epilepsi. Vi skal bare se det an for er vi heldige kan hun vokse det av seg. Men om hun fortsetter å har hyppige anfall er det ingen vits i å beholde henne siden hun er så ung, og siden hun allerede har hatt 2 anfall bare i dag ser det ikke lyst ut :cry: Vi fikk beskjed om å holde oss unna under anfallene, for hun aner jo ikke hva som foregår så hun blir redd og kan derfor bite. Vi fikk også beskjed om å passe på at de andre hundene ikke kommer nær for de kan også bli redde og bite henne, og i værste fall oss. Jeg skjønner ikke hva det er med denne familien. Er vi forbannet eller noe? :o Jeg hadde en artig opplevelse på morgenkvisten da, for den ene av bikkjene stod å småbjeffa. Vi har satt 2 av bikkjene utenfor hundegården for det ble litt trangt om plassen der. Da jeg kikka ut av vinduet så jeg den ene hunden og snurten av en rød hale som gikk frem og tilbake. Jeg har jo skrevet om en rev som surrer rundt her og er mer enn pågående, så det var jo det første jeg tenkte på. Så jeg rasket med meg kameraet for å ta bilde av bikkja og "reven" i skjønn forening for å oppdage at valpen hadde slitt seg fra kjettingen sin Men hun er rød og ser ut som en rev på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. juni 2005 #1642 Del Skrevet 21. juni 2005 Svisker kan jo være ganske hardt for magen Jamen var jo ikke magen jeg fikk vondt i, men fikk sånn varmeutslett over hele meg. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. juni 2005 #1643 Del Skrevet 21. juni 2005 Huff så fælt med den hvalpen, det er så vondt å se at de plages, også ikke kunne gjøre noe. Vi hadde en Cocker Spaniel hann som hadde epilepsi. Han fikk ikke anfall veldig ofte, men var helt borte i noen minutter når han fikk det og var veldig sliten etterpå. Han levde til han ble ganske gammel, men døde til slutt av et anfall som varte i mange timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 21. juni 2005 #1644 Del Skrevet 21. juni 2005 Uff, så mye fælt som skal skje dere da. :-( Du er utrolig sterk som holder humøret såpass oppe igjennom alt dette! Håper ting blir lysere framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 22. juni 2005 #1645 Del Skrevet 22. juni 2005 hei tøffa Også vannmelon av alle ting :o synd det er så utrolig godt.... Trist med hunden :-( håper den blir bedre, er aldri gøy når dyr blir syke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 22. juni 2005 #1646 Del Skrevet 22. juni 2005 :o Er det mulig... Så mye vondt som skjer med deg da!!! Håper det ordner seg med valpen, slik at dere slipper å avlive den. Er så utrolig trist å avlive dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. juni 2005 #1647 Del Skrevet 22. juni 2005 Uff da, stakkars lille valpen.. :cry: Håper det går bra med deg. Hvordan er formen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. juni 2005 #1648 Del Skrevet 22. juni 2005 Var det du som leta etter en Fakse-bok en gang? Nå er den visst plutselig her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #1649 Del Skrevet 22. juni 2005 Tusen takk for hilsen Swan Synes du har så fin avatar Jamen var jo ikke magen jeg fikk vondt i' date=' men fikk sånn varmeutslett over hele meg :oops: [/quote'] Får du varmeuslett av svisker Sixx? Det er jo nesten like rart som å nesten dø av vannmelon det da Jeg fikk et blodrødt utslett nedover hals og litt i ansiktet jeg. Så nesten ut som blødninger under huden. Det har gitt seg for det meste nå men er igjen litt på halsen, men så har ikke magen kommet seg helt enda heller da. Men jeg drista meg til en tekopp i dag, og det gikk som forventa bare bra, så det var nok melonen som var djevelen i dette tilfelle Snuppen foreslo at det kanskje var steinene magen reagerte på? Ikke vet jeg.Skal høre med legen neste uke hvertfall for makan :o Tusen takk Fakse Det har gått greit i dag, hvertfall så langt. Håper vi slipper å ta henne for hun er jo bare året. Men skal hun fortsette å ha det slik heller vi nok mest mot avliving for det er ikke riktig at hun skal gå å plages slik. Men jeg håper vi slipper, for hun er nå babyen vår Tuuusen takk Puff Vannmelon er jammi jammi ja, Seroxata, men etter disse 2 rundene skal jeg ha lite problemer med å holde meg unna tenker jeg Men jeg trooooor jeg kan spise honningmelon da.Er ikke så lenge siden vi hadde det i en salat, og det gikk fint. Men nå snakker vi heller ikke om så store biter da så jeg tar mine forhåndsregler Håper du har det fint Tusen takk for hilsen Lille My. Det hadde blitt en sørgelig start på ferien om vi måtte tatt henne ja, så vi håper virkelig vi slipper. Formen er grei dark angel. Sånn passelig med hodepine bortsett fra noen skikkelig støt innimellom. Men jeg sovner ikke bak rattet da hvertfall Ellers er det flotters Går det fint med deg? Faksebok har jeg etterlyst lenge jupp Fakse. Er den endelig her? *iler til* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dagen i dag startet seint, for noen sov så lenge I går fikk jeg gjort både det jeg tenkte jeg skulle gjøre i dag og begynt på det jeg hadde planlagt til i morgen, skulle egentlig bare mangle for jeg satt i 12 timer i går. Litt avbrutt av småpauser. Så når klokka nærma seg 23.00 i går kveld og time 13 sa pappsen at det sikkert var lov til å pakke sammen snart Var også forferdelig svimmel i går kveld og trodde jeg skulle hilse på gulvet flere ganger, men jeg er da oppegående enda jeg Nå har jeg vært til byen og handlet meg den nye Holiday skin body lotion av Natusan. Tror vel neppe den fungerer som reklamen påstår men jeg må jo sørge for at markedsføringen deres har en effekt synes jeg. Bortkasta penger for deres del ellers Kjøpte også fuglefrø, sokker (enda flere ) og det nye Makeup og Hår bladet som jeg skal kose meg med senere i kveld. Fikk også Bonytt i posten i dag og katalog fra Westerbergs, men det får ligge til jeg får tid. Nå skal jeg først lage middag så fort pappsen kommer hjem med varene, fortsette med studiene og gå meg en tur før de 2 siste episodene av LOST. Skal bli en sørgelig trist onsdag i neste uke vil jeg tro :-? Men da har jeg jo snuppen miiiiin Skal se om jeg får tatt meg en dagbokrunde igjen snart, men jeg irriterer meg så fælt over "skavankene" på forumet for tiden, så jeg lover ingenting Ha en flotters ettermiddag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. juni 2005 #1650 Del Skrevet 22. juni 2005 har brukt den derre holiday skin body lotion lenge jeg den gjør underverker for huden.. fordi du fortjerner det... veldig bra kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. juni 2005 #1651 Del Skrevet 22. juni 2005 Stakkars valpenlile... Jeg skjønner dere godt, det er best å avlive enn at hun må lide. Selv om det er grusomt å måtte skilles med henne også... Håper, håper at dere slipper! Ang. Villa Provence, så bodde vi i superior rom. Vi fikk tilbud gjennom Color Line, men jeg ser på siden til VP at de har tilbud selv på superiorrom til 995 pr. natt. Og det er det verdt! Vi var en annen gang i Århus, og da bodde vi på Cab-inn ("sleep cheap in luxury" var deres motto), og det er det verste jeg har sett! Det var akkurat som å bo i en lugar, bare mindre! :o Bildene på VP sine sider, er ikke fra det rommet vi hadde, men det var like fint! Bortsett fra at vi ikke hadde himmelseng og badestamp... Den nye Natusan, er det den med selvbruning? Fortell hvordan den er da! Ha en fin LOST-onsdag! (Ja, trist det er siste episodene i dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. juni 2005 #1652 Del Skrevet 22. juni 2005 heia... Håper du er komt deg etter vannmelonskrekken! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #1653 Del Skrevet 23. juni 2005 Hei Må bare si unnskyld for at jeg ikke har vært innom på en stund! Vært litt mye. Ønsker deg en riktig god St.Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 23. juni 2005 #1654 Del Skrevet 23. juni 2005 Oj, det har visst skjedd mye siden jeg leste i dagboka di sist :o Vannmelon og hund med epilepsi, godt det er ferietid nå,da ~Alwa~. Håper det går bedre nå og at du får snuppen hjem snart Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 23. juni 2005 #1655 Del Skrevet 23. juni 2005 Uuhuuu! Ikke noe mer LOST for seint på høsten! Når kommer snuppen da? Har han fri lenge? Har dere bestemt ferien eller? Hvordan går det med hvalpen?? Håper du har en flott St. Hansaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. juni 2005 #1656 Del Skrevet 24. juni 2005 Håper voffsen blir frisk.. Kan ikke se for meg åssn jeg hadde takla å ta livet av mi nå, hun er også ettår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2005 #1657 Del Skrevet 24. juni 2005 god helg mums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. juni 2005 #1658 Del Skrevet 25. juni 2005 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2005 #1659 Del Skrevet 25. juni 2005 Er innom sånn "lettere" stressa med en oppdatering før jeg gjør meg ferdig med siste gjøren og laden før snuppen kommer, juuuhhh De siste dagene har jeg vært hos frisøren, klipt av 3 cm på lengda også farget han det ned en tone så håret ble honningblondt. Synes det var finere enn stripene jeg hadde fra før av. Fargen ble mer jevn, varmere og jeg ser definitivt litt mer voksen ut Kjøpte meg også Bula bukse, Adiletter (Adidas sandaler) turkis øyenskygge og eyeliner og epilator. Skal ikke gå for mye inn på den epilatoren nå, men fytti helv Også ble jeg skikkelig godkompis med en mus i går. Artig opplevelse og hadde jeg vært litt mer modig kunne jeg klappa småen også, men turte ikke Bortsett fra det så har jeg sittet med oppgaven og rekker ikke bli ferdig før snuppen kommer likevel, men det var et sabla godt forsøk vaffal Jeg får muligheten til å gjøre den ferdig mot slutten av uka som kommer, for mens jeg skal være hjemme og farte mellom nevrolog, legebesøk og middag med arbeidskollegaer, får snuppen og familien hans besøk av noen slektninger så han blir der noen dager. Så jeg kommer innom igjen da og tar en durabelig dagbokrunde før jeg tar ferie. I morgen skal hele gjengen (meg,snupp,mamms,papps,yngste bror,eldste bror,kona hans og 3 unger) ut å spise middag. Bortsett fra det har vi ikke lagt noen planer enda men tar det litt som det kommer. Vi skal hvertfall slappe av og kose oss sammen Snuppen er letta og fornøyd over å være ferdig med 5 mnd på kurs og fikk til og med utmerkelse for beste elev *stolt av gutten sin jah* Og nå kommæ`rn snart Valpen har det bra og jeg har det bra.Sliter litt med formen men den blir vel så mye bedre nå tenker jeg Har ikke tid til å svare de siste innleggene nå, men takk skal dere ha Håper alle får en kjempefin helg med sol himmel og alt annet som hører sommeren til :dagensrose: Og en ekstra god til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 25. juni 2005 #1660 Del Skrevet 25. juni 2005 Innom med en hastig klem (har mamsebesøk ) og ønsker deg og Snuppen noen herlige, flotte dager sammen!!!! KOS DEG Alwa, og grattis til utmerkelsen til Snuppen - sånn en flink Snupp - Store, myke Teletubbiklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg