Superlammet Skrevet 20. juni 2005 #1621 Del Skrevet 20. juni 2005 slenge igjen en :klem:'e-hilsen her jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. juni 2005 #1622 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg tror nok det blir X460 på meg. Har kikket litt på E330, men leste en test hvor de skrev at kameraet er veldig dårlig? Jeg har ikke bruk for kamera i mobilen heller, så da passer X46 bedre. Feriepenger! Mine brukte jeg opp i mai! Mest på regninger, men også på Danmarksturen. Kan anbefale dere å dra til Århus altså! Og bo på hotellet Villa Provence. Jeg er sikker på at dere ville kost dere der, både du og snuppen! Dere kan få låne min bil hvis dere tar båten fra Larvik. Ha en fin dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 20. juni 2005 #1623 Del Skrevet 20. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 20. juni 2005 #1624 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei ~Alwa~vennen Klart du får et annet perspektiv på livet når en har noe sånt som du, eller som da jeg fikk den ondartede føflekken min Men, det er rart med hvor fort ting endrer seg når en finner ut at en ikke skal dø allikevel :o Noe holder seg vel, men hovedtrekkene er tilbake til det "gamle". Jeg kjøpte meg ny telefon i april, Sony Ericsson K700I, og er kjempefornøyd!! Tok litt tid å venne seg til å ikke ha Nokia, men nå er jeg "helfrelst". Feriepenger kan jeg se langt etter, siden jeg er uføretrygdet får jeg jo ikke det :-( . Ser dårlig ut med skattepengene jeg får til høsten også! Halvparten forsvinner i restskatt fra tidligere og resten regner jeg med blir borte i noe jeg ar fått fra sosialkontoret da jeg sleit Men, vi har SOMMER og da er det nesten det samme..... Håper du har en fin dag i dag!!! Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
englefjes Skrevet 20. juni 2005 #1625 Del Skrevet 20. juni 2005 Hei. Kanskje du skal samle på / skrive ned alle de fine tingene du ser? Det er så fint å lese om. Hei, forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #1626 Del Skrevet 20. juni 2005 Men om dere skal nordover, må jeg iallfall anbefale og få med dere Lofoten!!! Snuppen har skrytt av hvor fint det er der. Han hadde en kompis som bodde der som han besøkte på høsten i fjor :-) Jeg har så lyst til Stavanger, Kristiansand og København jeg, så vi får se hva det blir til Det blir vaffal ferie Har da aldri noe i mot klenging jeg vettø Lambie Kan anbefale dere å dra til Århus altså! Og bo på hotellet Villa Provence. Jeg så jo nettsiden etter at du å kjæresten hadde vært der, og det så jo ut som en nydelig plass, men er sikkert fryktelig dyrt da :-? Hvordan kom dere dit egentlig? Nå kjøpte jo snuppen seg bil i fjor, en 2004 modell attpåtil, så jeg tror neppe jeg får dratt han ut av den Men takk for tilbudet Hellu Tubby Det er rart hvor vant man blir til Nokia telefonene Maisen. Husker 1. gang jeg gikk over til et annet merke så sleit jeg skikkelig Men nå som jeg har vent meg av med den går jeg aldri tilbake til Nokia heller Hovedsaken er jo at det er sommer Heisann englefjes Koselig at du stikker innom, og takk for hilsen. Håper det er bra med deg :dagensrose: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hodepine, ooohhh jess :-? Men så er det sikkert ikke rart heller, for jeg har sittet lenge med oppgaven i dag og det er voldsomt varmt og klamt ute. Jeg merker synet blir mer og mer tåkete desto værre hodepinen blir så nå skal jeg jumpe til sengs snart. Har satt opp en liten plan for hvordan jeg skal rekke å bli ferdig med oppgaven før førstkommende lørdag. Torsdag er jeg opptatt både på dagen og ettermidagen så da blir det vel neppe gjort stort. Men i mål, det skal jeg Snuppen har avsluttende eksamen i morgen,onsdag og torsdag. Han er så spent å nervøs stakkars, for marginene er så små og det skal ikke mye til før man blir kastet på hode og rompa ut. Men jeg tror han kommer til å klare seg fint jeg Sove godt alle sammen, og ha en fin dag i morgen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #1627 Del Skrevet 20. juni 2005 Er vel ingen grunn til å gjenta seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. juni 2005 #1628 Del Skrevet 20. juni 2005 Neida, det var ikke dyrt! Villa Provence Vi reiste med Color Line båt fra Larvik-Fredrkshavn, og kjørte til Århus (tror det tok 1,5 time). Siden jeg er Color Club medlem fikk vi oppgradering til bedre rom. De hadde en utrolig lekker frokost, helt etter min smak! Og en koselig bakhage med stoler hvor de tenkte fakler om kvelden. Og veldig sentralt! Kigger rett ved gågata, men det var stille så ,am fikk sove. Jo, det ble jo litt dyrt (båtoverfart, lugar, mat, hotell etc.), men det var virkelig verdt det! Kristiansand er jo nydelig da! Og København er den beste storbyen, forutenom Stockholm. Er glad i Skandinavia også, jeg. Jeg får gi meg her, for påilla begynner å sette inn, så jeg ser ikke tastene heeelt. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. juni 2005 #1629 Del Skrevet 21. juni 2005 hei snuppsa:D ville bare innom og si hei, jeg er her enda skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #1630 Del Skrevet 21. juni 2005 I natt var det rett før ambulansen ble tilkalt gitt. Jeg fikk en,mildt sagt,reaksjon på en urtete jeg har forsøkt de siste 14 dagene. Kjente jeg fikk vondt i magen av den for litt siden, men siden det gikk bra etterpå tenkte jeg ikke mer over det, før i går kveld. Så grådig feil kan man ta, for det var ikke te`n jeg reagerte på men vannmelon!!!! Før jeg skulle hoppe til sengs spiste jeg vannmelon, og det gjorde jeg forrige gang jeg hadde samme reaksjon så jeg måtte jo gjennom samme driten en gang til :-( Men i går kveld var reaksjonen om mulig værre enn sist, for nå slet jeg skikkelig med å få puste. Jeg fikk åpnet døra på verandaen og lå halveis ute for å få luft. Jeg har blodmerker i håndflata etter neglene fordi jeg knytta hendene så hardt sammen og fikk et blodrødt utslett i ansiktet og nedover halsen. Nå har ikke jeg noen sammenligningsgrunnlag, og jeg vet det er vondt men en fødsel kan neppe være værre enn dette :-? Mammsen fikk jo helt krampe sist gang hun kom inn på badet og så at hele doen var rød, for hun trodde jeg kasta opp blod. Og i går var det ikke bare melonen som kom opp igjen, men stort sett det jeg hadde fortært den dagen. Nei, fytti faen. Dette er uten tvil noe av det jævligste jeg har vært gjennom og jeg skjønner ikke at man kan ha så fysisk vondt at man rett og slett mister kontrollen over hva man sier eller gjør. Sikker på jeg kunne skremt vannet av de fleste med en slik opptreden :o Også hater jeg så inderlig å kaste opp. Da jeg var mindre var jeg livredd for å få omgangssyke og måtte gjennom den bøtteballetten der. Smaken i munnen som går langt opp i nesa, åååhhhh :-x Men nå vet jeg hvertfall at jeg ikke tåler vannmelon mer Men kommer til å spørre legen min om dette for jeg satte virkelig ikke melonen i sammenheng med disse smertene. Hvem reagerer på vannmelon liksom Utslettet har gått litt tilbake nå men området rundt der gallelæra satt og operasjonsåret er sårt og vondt, så magen har vel fått nok kan jeg tenke meg. Også er det så forferdelig varmt på soverommet mitt, så nå var det ikke råd for å få sove mer :o Da er det like greit å sprette opp å begynne med dagen så får jeg heller sove en time eller to på ettermiddagen hvis jeg blir sliten. Jeg skal vise linken til snuppen jeg Lillesky Det virker hvertfall som et knall sted å "pleie kjærligheten" som det så fint heter Hellosann S Begynte å lure på deg. Håper du har det fint Have a nice day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemonster Skrevet 21. juni 2005 #1631 Del Skrevet 21. juni 2005 Oj, det hørtes jo helt forferdelig ut! :o Og vannmelon enda da? Så skummelt! Håper det går bra med deg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. juni 2005 #1632 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei jenta mi! Tidlig oppe i dag? Uff da, i natt igjen! OGså vannmelon da, som nesten bare er vann :trøste: Hvordan er været hos dere i dag da? Her er det litt grått, men tror sterkt på at solen kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. juni 2005 #1633 Del Skrevet 21. juni 2005 Vannmelon! :o Uhæ! Ring legen og spør om det. Men fint du fant ut av det iallefall. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å prøve den teen, men maisen drikker jo den... Men jeg spiser jo vannmelon da. Enig med deg, å kaste opp er det verste som finnes!! Ja, Villa Provence er virkelig et nydelig og romantisk sted. Det er et stille sted, men likevel midt i byen med masse butikker og gode restauranter. Spør meg hvis du lurer på noe. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 21. juni 2005 #1634 Del Skrevet 21. juni 2005 Uff da! :trøste: Også vannmelon da gitt! :o Håper du føler deg litt bedre nå! Stooooor trøste- og en liten blomst :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 21. juni 2005 #1635 Del Skrevet 21. juni 2005 Synes det var lur allergi jeg....å være allergisk mot vannmelon...hadde vært mye verre med allergi mot kaffe forsjempel. (Jeg har forresten blitt allergisk mot svisker nå...og det ga de samme symptomene som du beskriver. Fint når man finner ut hva man er allergisk mot...for da er det bare å holde seg unna). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 21. juni 2005 #1636 Del Skrevet 21. juni 2005 :o - Huff, du kan jammen skremme livet ta de fleste Alwa!!! Nå må du være forsiktig en stund da, så man rekker å roe seg innimellom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. juni 2005 #1637 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei på deg, står til? 8) Har så fin dagbok du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. juni 2005 #1638 Del Skrevet 21. juni 2005 Hei på deg, står til? 8) Har så fin dagbok du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2005 #1639 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juni 2005 #1640 Del Skrevet 21. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg