flowerpower Skrevet 7. juni 2005 #1441 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei, vennen "Fikk du ikke mange slitsomme spørsmål da du var i den alderen man "skal få" barn? Og kan jeg spørre om det er et bevisst valg eller om det bare ble slik?" Var heldig og fikk ikke så mange spørsmål Kan hende det hadde sammenheng med at 3 av mammas 8 søsken heller ikke hadde barn, så det var på en måte vanlig i slekta vår. Vanskelig å si om det var bevisst eller ikke :-? Det hadde å gjøre med min reaksjon da mamma døde + litt "magisk tenking" som barn ofte bedriver. Men, sånn som jeg ser det, så kunne jeg ikke jobbet med meg selv som jeg har gjort i dette livet om jeg hadde hatt full pakke med mann og barn. Dessuten tenker jeg at: enten hadde jeg 15 unger i det forrige livet eller så får jeg en haug i det neste Og da er det jo greit å ha litt pause..... "Har vært ute å gått 2 turer i dag, ca 1,2 mil til sammen. Så godt å være i form nok til å hvertfall kunne røre litt på kroppen" Så flott at formen er bedre Det er virkelig godt å høre! Men, ikke løp av gårde så du stresser opp hodepinen igjen,da :fy: Fighter sa: "Richard Gere er fin, ja. Liker eldre menn, jeg" Hehe, så fint da, Fighter. Godt noen liker dem også Klemz, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 7. juni 2005 #1442 Del Skrevet 7. juni 2005 Går det greit med deg ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristan Skrevet 7. juni 2005 #1443 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei Alwa, ville bare si at jeg har lest litt i dagboka di. Utifra det jeg har lest til nå så må jeg si at du virker som ei fantastisk jente og at "Snuppen" nok er en heldig gutt. Blir nok nødt til å lese resten også etterhvert hvist det er greit for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 7. juni 2005 #1444 Del Skrevet 7. juni 2005 Heia ~Alwa~ he he var jo ikke noe problem å få med de søte krusedullene på siden av navnet ditt, bare jeg så etter litt bedre Har du det fint? Høres sånn ut, er mye energi over dagboka di nå, de to sidene jeg leste nå altså Håper det gikk fint med eksamen til Snuppen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. juni 2005 #1445 Del Skrevet 7. juni 2005 Juhuuu! Snart 100 sider jo!! (Derfor breier jeg meg litt ekstra! ) Ang. det med barn (siden vi diskuterer det her i din dagbok), så kommer vi også til å vente noen år. Jeg blir 25, han er 30 (i dag! :-) ). Vi har vært sammen i 8 år (!!). Og i det siste året som jeg har slitt masse med meg selv, har kjærligheten vår bare blitt sterkere! Man har jo aldri noen garanti for noe her i livet, men likevel. Jeg gleder meg til vi skal gifte oss og få barn! Men det er nok minst 4 år til, men vi har jo ikke dårlig tid. Ikke du heller, vennen, vi tar det når vi er modne for det. Er det stor (eller liten) aldersforskjell mellom deg og snuppen? Forresten, enig med Tristan, snuppen er en heldig mann som har deg! Nå skal jeg køye, gleder meg til å sove i miiiiin seng igjen! Ha en superfin onsdag da! (må bare breie meg litt til! Vi skal jo nå 100 her!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1446 Del Skrevet 7. juni 2005 Vi kommer nok også til å nærme oss 29-30 år før vi setter i gang med unger dark angel. Vi har så mye fremfor oss nå i forhold til utdannelser og begge er veldig nøye på at vi skal ha på plass både utdannelse,faste jobber og hjem før den tid :-D Det blir spennende å følge deg når den dagen kommer Halluu Sixx En stund siden det var mårnings nå, men det er ikke lenge til en ny melder seg da Hei Babysnuppa mi Det er nettopp det Tubby, at når man glemmer man er dårlig så legger man sjeldent merke til det også Det var en fin historie det, takk skal du ha Jeg tenkte jeg skulle si det Maiken, at da får du vel unger så det holder i ditt neste liv Det er jo ofte slik at man slutter å tenke så mye over seg selv og sitt, for barna vil jo alltid være ens 1. pri. Jeg trives veldig godt med å ha meg selv som hovedfokus akkurat nå, men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet den følelsen vil forandre seg etterhvert. Jeg har alltid sagt at den viktigste oppgaven i livet mitt vil være å være noens mamma, en dag :-) Går det greit med deg ~Alwa~ Joda, har forferdelig hodepine i kveld. Men jeg har jo hatt 2 fine dager nå, så kan liksom ikke klage heller Koselig at du stikker innom meg Swan Hei Tristan Det var fine ord, tusen takk :oops: Du må gjærne lese videre, koselig at noen finner dagboka interessant :-D Tusen takk for besøk :dagensrose: Har nok vært litt mer energi i jenta også de siste 2 sidene tror jeg Chrizzy. Deilig :D Eksamen til snuppen gikk bra, han stod med glans Formen hans var også bedre i dag heldigvis. Og gratulerer med B til deg også. Skrev det i dagboka di men en fin ting kan aldri repeteres for ofte Snart 100 sider jo!! Ja,tenk på det :o Synes ikke det er så lenge siden jeg begynte på side 1. Det må stå utrolig mye humbug i denne dagboka Jøss, 25 år og 8 år`s jubileum er ikke noe å kimse av Lillesky Jeg og snuppen er like gamle vi. Eller det vil si jeg ploppa ut 1 mnd. før han Kanskje vi triller tur med våre håpefulle sammen en dag Forresten, enig med Tristan, snuppen er en heldig mann som har deg! Nåja, jeg vet ikke helt jeg. Han er en utrolig god gutt da. Mer enn jeg noen gang kunne drømt om Godt å ha deg tilbake igjen vennen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nå skal jeg snart smette i seng, for kvalmen sitter i halsen på grunn av hodepinen nå :-? Kom så langt som jeg trodde jeg ville komme på oppgaven i dag, men ikke så langt som jeg håpet (det var det med tidsberegninga igjen da ) Men begynner med finpussen i morgen så er den strax i posten tenker jeg. Gikk en tur med 2 av bikkjene før Frustrerte fruer i kveld. Det er ufattelig skøy å se reaksjonen på bikkjene når de oppdager en mus i veikanten. De spretter av gårde med ørene på stilk og halen rett ut Har gått 2 turer i dag også, men ikke like langt som i går. På den første turen lusket en rev over veien ca 50 meter foran meg i dag :D Også har jeg bestilt meg ny mobiltelefon. En Samsung E-330 som jeg har siklet på siden den kom ut. Jeg har en Samsung fra før av kjøpt for ca 2 år siden og er veldig fornøyd med merket. Har i grunnen aldri hatt noen problemer med den før jeg mista den i bakken i påska (den ENE kvelden jeg var bedugget ) og fikk en sprekk i skjermen på frontdekselet. Etter det driver lyden og detter ut og på søndag mista jeg proppen til handsfree`en. Litt teit men jeg gleder meg som en unge jeg da Nei, nå får jeg finne senga mi. Håper alle får en fin dag med flotters vær i morgen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. juni 2005 #1447 Del Skrevet 8. juni 2005 Det flotterse været er long gone herfra du :-( Her satt jeg og skrev langt og dypt innlegg til deg Alwa, så ringte telefonen og mens jeg var nede så gjorde den hersens #¤!## ungen noe med dataen så jeg måtte streve i over en time for å i det hele tatt koble meg på internett på nytt! :evil: Nå orker jeg ikke begynne på nytt igjen, får ta det igjen en annen dag!!! Formen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 8. juni 2005 #1448 Del Skrevet 8. juni 2005 God morgen! (Begynner ikke 100-markeringa di snart, hehe) Hvordan er formen i dag? Ikke stress for mye da. Jeg har sovet godt i natt, så jeg har det relativt bra. Men jeg er litt bekymret for samboer, for han forsov seg i dag! Jeg har også lyst på ny mobil! Hvor bestilte du fra da? Jeg har hatt lyst på Samsung p510 siden den kom, bare fordi dekslet går autoimatisk opp og spiller en fin lyd! Den er fortsatt kjempe dyr. Men jeg har jo bursdag snart da, hihi. Får koseprate med samboer... Nå skal jeg surfe litt og laste ned litt De Lillos! Ha en super flott dag, Alwavennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1449 Del Skrevet 8. juni 2005 Formen ? Skal si den har stupt bra mye :-( Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har våknet av hodepine både i natt og på morgenkvisten. Og når jeg våknet så var jeg trøtt og helt susete i hode på grunn av smerter. Hele kroppen har hengt seg opp og er sliten og utmattet. Men jeg får gjøre som frosken din Tubby, tenke positivt Ta det innlegget en annen dag du. Jeg vet hvor artig det er når man skriver laaaange innlegg, også *vips* så er de borte :-? Håper du får en fin dag (Begynner ikke 100-markeringa di snart, hehe) Jeg har begynt å bake Lillesky I dag er nok ikke formen bra nok til å stresse naji Jeg forsover meg så å si aldri, men de gangene det skjer er jeg helt utafor resten av dagen. Håper sambo din kom seg Jeg bestilte gjennom www.netcom.no jeg. Har hatt Telenor nå i lengre tid men det er jo så dyrt å ringe andre operatører, og siden snuppen har Netcom var det like greit å bytte Har du Samsung fra før? Mobilen var kjempefin den *har smugtitta* Jeg synes også det er litt kult med flippdeksel Dette er modellen jeg har nå A800 Snart skal jeg legge meg nedpå litt også håper å få gjort litt på oppgaven i dag. Så tar jeg resten som det kommer :-) Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. juni 2005 #1450 Del Skrevet 8. juni 2005 [snart skal jeg legge meg nedpå litt også håper å få gjort litt på oppgaven i dag. Så tar jeg resten som det kommer :-) Ikke annet å gjøre dessverre :-( :trøste: ********** Hos oss er det full krig for tiden, snart sniker det det seg vel grønne menn omkring i hagen vår tilogmed - Det er med andre ord storøvelse i Hedmark og det bare KRYR av grønne menn, biler og fly.... Norsker, dansker, nederlendere og belgiere om hverandre - si meg; er Snuppen her også for tiden??? Nå har jeg akkurat dusjet og vært på butikken! Kjøpt popcorn og coca cola Håper formen tar seg litt opp da Alwa, er så trist at du skal gå rundt og ha det vondt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1451 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det øvelse hos dere :o Kan skjønne det er mye styr rundt leiren da ja Snuppen min er nok ikke i Hedmark nei, han driver med siste innspurt på kurs han serru Tusen takk snille Tubby min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 8. juni 2005 #1452 Del Skrevet 8. juni 2005 Så trist å høre at formen ikke er så bra.. Sender gode energier og håper du blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 8. juni 2005 #1453 Del Skrevet 8. juni 2005 Gode vibber coming your way!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. juni 2005 #1454 Del Skrevet 8. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1455 Del Skrevet 8. juni 2005 Stilig mobil! Uff, hodepine.. Håper du slipper det i natt! Ja, gleder meg veeeldig til unger. Merker klokka tikker nå!! :o Klarer jeg å vente! Det virker utrolig herlig å ha barn.. Går det bra med deg nå? Håper hodepinen er borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1456 Del Skrevet 8. juni 2005 Tusen tusen takk Moon Håper hvertfall mobben er like kul som den ser ut til å være. Er hvertfall kjempefornøyd med den jeg har hatt i 2 år nå, og den kunne sikkert blitt brukt litt lenger hadde jeg gått inn for det Formen er desverre ikke bedre, har ikke gått tur i dag heller.Orker ikke, får se i morgen istedet. Har ligget en del på soafen, sovet litt og kommet litt lenger på oppgaven. Tenkte jeg skulle sette meg ned nå før LOST setter i gang, kanskje jeg kommer i mål i kveld Men siden skuldra er som den er klarer jeg ikke sitte lenge om gangen, noe som gjelder pc også i grunnen (voldsomt så mye elendighet da du ) Hvor gammel er du dark angel? Mener jeg har sett du er rundt 27-28? Du skal jo snart gifte deg og greier, er da lov å både planlegge og praktisere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1457 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er 29 i høst Har lyst å prøve NÅ! Men... Har nettopp starta i jobb og har 6 mnd prøvetid ( Hadde nok blitt sparka da ja.. ). Kunne begynnt å prøvd rundt jul, men da får jeg mage & kan ikke drikke på bryllupsdagen.. Hmm.. Ikke lett! Har litt lyst å utsette bryllupet. På den andre side har jeg lyst å gifte meg først. Er bare såå lenge til.. For hvis vi begynner å prøve i mai, kan det ta tid før det klaffer + at det tar 9 mnd før babyen kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1458 Del Skrevet 8. juni 2005 De 9 mnd. tror jeg kommer til å gå ganske fort for det er jo så mye som skjer da :-) Jeg har egentlig aldri hatt noe stort ønske om å gifte meg, men det siste året så har tanken meldt seg bare mer og mer, og nå vil jeg gjærne være gift før jeg setter unger til verden Så artig med vinterbryllup, er ikke så mange som går for den varianten. Godt at noen skiller seg ut også :-) Når er bryllupet egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2005 #1459 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg ombestemte meg, og ville heller om vinteren. Vi satt det først til april neste år.. Typen ønsker helst sol og varme på dagen.. Mens jeg vil gifte meg og få unger (kjapt!!) Han vil også ha unger rett etter bryllupet, men tror ikke jeg klarer å overbevise han om at vinterbryllup er noe... Han mener det er kjipt at det er kaldt og slaps på bakken. Hadde vi hatt det rundt jul hadde det ikke vert såå lenge til.. Så tanken om å utsette bryllup har slått meg.. Uff a meg, klarer aldri bestemme meg. Vinterbryllup hadde vert midt i blinken, men.. Vi er jo to om det Hvor lenge har dere vert sammen? Vi har vert sammen litt over 3 år nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2005 #1460 Del Skrevet 8. juni 2005 Neida, du er ikke streng klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg