Isola Skrevet 6. juni 2005 #1421 Del Skrevet 6. juni 2005 søte, snille ~Alwa~ Tuusen takk for hilsener i dagboka mi, det er alltid koselig å se engelen i boka mi vettu! Godt du endra tilbake igjen! Har kikka litt i dagboka di nå, og ser du har hatt det vondt i det siste. Uff... :trøste: Synes så utrolig synd på deg. Du må ikke glemme at vi er mange her på KG som krysser fingrene for deg hver eneste dag, så dette skal nok gå bra. Tok med en liten reisegave: :blomst_opp: Ha en fin dag! Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. juni 2005 #1422 Del Skrevet 6. juni 2005 Godt å se engelen tilbake! Hpoer du får en fin kveld, og klarer å være supereffektiv, slik at du blir ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 6. juni 2005 #1423 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei på deg, vennen Ikke så dumt med en toy boy, nei Hehe, vet jeg vel......... Richard Gere er en av de jeg kunne tenke meg en smak av (enda han er eldre enn meg, merkelig....). Har hatt sansen for han i mange år (muligens En offiser og en gentleman var den filmen som gjorde det i sin tid,ja), og når han i tillegg er buddhist (Tibetansk buddhisme som megselv ) og venn av Dalai Lama, ja da smelter jeg som snø i sola Enig med de andre, den engelen din er bare nydelig :rosasmil: Barnevakt er morsomt til en viss grad Jeg hadde kjempetålmodighet da jeg jobbet i barnehage, men merker at jeg sliter med nevøen min (enda han er så snill!) Kan det være alderen, tro Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg ikke har unger, og nå kan jeg snart feire at det er for sent å få det også Håper du får flere dager uten den jæ...... hodepinen Klemz fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2005 #1424 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var en sjarmerende entusiasme Lurven men du sa noe om bær hva slags bær ærrre snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 6. juni 2005 #1425 Del Skrevet 6. juni 2005 Ville bare si at du virker snill og god! Håper du er slik du er her i virkeligheten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 6. juni 2005 #1426 Del Skrevet 6. juni 2005 Å herregud Van Damme da Tubby Jeg tror det var i jula jeg og snuppen satt og sappet mellom kanaler for å finne noe å se på. Da kom vi over den Van Damme filmen der han spiller mot Kylie Minogue. Jeg tror aldri jeg har sett noe så latterlig dårlig i hele mitt liv, og vi så på i 10-15 minutter Og Nicholas Cage er vel ingen skjønnhet han heller synes jeg, samtidig som han har et eller annet ved seg likevel. Styggpen vil jeg heller si Men Gone in 60 seconds er jo kjempebra. Har den på dvd og har sett den gudveth hvor mange ganger :oops: :-( Men atte....Før så.... Og Nicholas Cage ER pen, sådeså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. juni 2005 #1427 Del Skrevet 6. juni 2005 Heeey vennen!! endelig får jeg tatt en liten dagbokrunde, har vært låst fast i noen dager nå.. håper alt går bra med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. juni 2005 #1428 Del Skrevet 6. juni 2005 Richard Gere er fin, ja. Liker eldre menn, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1429 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var et koselig innlegg Lille My, tusen takk Hpoer du får en fin kveld, og klarer å være supereffektiv, slik at du blir ferdig! Det klarte jeg snuppa ) Richard Gere holder seg jo utrolig godt da Maisen, det skal han ha Fikk du ikke mange slitsomme spørsmål da du var i den alderen man "skal få" barn? Og kan jeg spørre om det er et bevisst valg eller om det bare ble slik? :-) men du sa noe om bær hva slags bær ærrre snakk om Dangelbæra knerten, dangelbæra Ville bare si at du virker snill og god! Håper du er slik du er her i virkeligheten også Det var koselig sagt Lammet, tusen takk Jeg er jo meg selv her inne, både på godt og vondt. Og det er nok derfor jeg aldri har lagt ut bilde av meg selv heller. Jeg skriver jo mine tanker, følelser og meninger som alle representerer den jeg er, og det holder på en måte Dessuten har jeg jo møtte flere her på KG forumet i real life, og hadde jeg utgitt meg for å være noen andre ville jeg fort blitt avslørt vet du Men atte....Før så.... Jah åkeji da Tubby. Før så!! Heeey vennen!! endelig får jeg tatt en liten dagbokrunde, har vært låst fast i noen dager nå.. håper alt går bra med deg!! Helluu, der er du ja Hva mener du med låst fast? Jeg fikk noen underlige bilder i hodet mitt nå :o Tror jeg må se å få hjem gubben for all denne praten om mannlige skuespillere gjør sitt Jeg har det fint, går det bra med deg Seroxata? :-D Richard Gere er fin, ja. Liker eldre menn, jeg. Han er hvertfall grei å kikke på Fighter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag har vi hatt skikkelig merkelig vær hær. I det ene øyeblikket er det sol og blå himmel, 2 minutter etterpå snør det som bare det Men så nydelig det er utendørs når det er slik. Det er en spesiell opplevelse og gå ute mens snøen daler ned rundt deg og solen skinner fra en skyfri blå himmel fra den ene kanten, og hvit tåkelignende himmel på den andre :-D Har vært ute å gått 2 turer i dag, ca 1,2 mil til sammen. Så godt å være i form nok til å hvertfall kunne røre litt på kroppen Også fikk jeg gjort det jeg tenke jeg skulle gjøre på oppgaven, så i morgen begynner finpussen. Ha en fin dag i morgen :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. juni 2005 #1430 Del Skrevet 6. juni 2005 hihih, ikke sånn låst fast som du antagelig tenkte på jeg passer dyra til ene venninna mi, og hun har ikke nett der borte, så jeg føler meg ganske isolert:/ Men onsdagen er jeg friii:D Godt og høre du har det fint! jeg er sliten, men ellers går vel livet den veien det skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1431 Del Skrevet 6. juni 2005 Åååååhhh ja sånn ja *puh* Så godt å høre at du har det bra. Det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2005 #1432 Del Skrevet 6. juni 2005 :o (gulp) Trykket øverst på side 97 jeg nå, men da fikk jeg en 'her finnes det ingenting - TOMT' melding på skjermen og trodde et øyeblikk du hadde slettet hele dagboken din! :o Men det hadde du jo ikke som toppen er :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2005 #1433 Del Skrevet 6. juni 2005 DER, hadde vi side 97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1434 Del Skrevet 6. juni 2005 trodde et øyeblikk du hadde slettet hele dagboken din! :o Så hardt som dere har jobbet for å få denne dagboka til side 100 kunne jeg aldri funnet på å gjøre noe sånt Det skjer når dagboka består av 15 innlegg på en side og er på vei til en ny. Da tjuvstarer den på en måte. Er ikke noe å gjøre med sier Hege, så da så Snart 100 sider da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1435 Del Skrevet 7. juni 2005 Hvordan er været idag da? Her er det kaaald vind, men sol! Er du snart for gammel til å få barn sier du? Hvor gammel er du da? Det er IKKE det samme med nevøer og andres barn. Når du får dine egne blir det noe HELT annet! Tålmodigheten & kjærligheten er der sterkere. Derfor jeg gleeeder meg, bare 10-11 mnd til vi skal begynne å prøve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1436 Del Skrevet 7. juni 2005 Er du snart for gammel til å få barn sier du? Hvor gammel er du da? Nei, ikke jeg. Maisen som skrev hun er for gammel. Jeg er 24 år jeg da, så jeg har det ikke så travelt Det blir nok anderledes den dagen jeg får mine egne ja, og selv om jeg ikke kunne tenkt meg unger helt enda så ser jeg faktisk frem til den dagen jeg blir klar for det. Akkurat nå er jeg litt for opptatt av å gjøre meg ferdig med utdannelsen, også skal jeg og kjæresten ha litt flere år på baken først. Få kost oss sammen og bare vært kjærester før familielivet tar til. Det tror jeg er utrolig viktig, at man føler man har levd det livet man ville både på egenhånd og sammen med kjæresten først Så spennende at dere snart skal prøve. Er ikke et år til en gang :-) Akkurat nå er det blå himmel med en del hvite skyer og sol. Men det er kaldt ute så vi kan nok få reprise fra gårdsdagen Snuppen var heldigvis i bedre form i går kveld, så jeg håper han er i form til eksamen i dag. *krysser fingre for snuppen min* Nå er det frokost :-D Ha en flotters dag :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. juni 2005 #1437 Del Skrevet 7. juni 2005 Ah, jeg forstår! Ja, gleder meg til barn! :-D :D Vi har vert sammen 4 år når vi gifter oss og skal prøve.. Og det året fyller jeg 30. Så det er på tide syns jeg! Ja, viktig å være kjærester først! Og greitt å ha jobb og inntekt først. Derfor jeg er glad jeg tilslutt fikk jobb! Håper du får en suuuper dag!! Krysser fingre for snuppeluppen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 7. juni 2005 #1438 Del Skrevet 7. juni 2005 Mårnings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 7. juni 2005 #1439 Del Skrevet 7. juni 2005 hei hei vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 7. juni 2005 #1440 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg tror jammen jeg skal friskmelde handa mi jeg nå... Nå kan jeg faktisk skrive en god del før jeg i det hele tatt husker at jeg har vondt i den ****** Jeg fikk en sånn en fin mail på jobb i dag Alwa - om en hel gjeng froskebebiser. De skulle klatre opp til toppen av et høyt, høyt tårn. Alle stod rundt og sa; "de klarer det ikke, frosker kan ikke klatre" - og etterhvert måtte en etter en av froskene gi opp. Men en frosk, en liten tass, han klatret og klatret og jammen nådde han ikke toppen... Vet du hvorfor? - Fordi han var døv!!! Moralen er visst at man kan nå målet uansett, og at man ikke alltid skal høre på de som står og sier negative ting - men derimot: TENK POSITIVT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg