lillesky Skrevet 5. juni 2005 #1401 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei Alwavennen! Nå er jeg tilbake igjen. Men skal ikke reise hjem før mandag eller tirsdag. Skal en tur på Ikea i morra, også skal jeg se etter bursdagsgaver, både til min samboers kusine og til min samboer. Han blir 30 på tirsdag. Håper du koser deg og får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 5. juni 2005 #1402 Del Skrevet 5. juni 2005 Helluen Alwa... Håper formen bedrer seg betydelig fremover, det er såååå leit når du er dårlig og har hodepine hele tiden.. Hersens sykdom altså :-? Nuvel, jeg så da film for en gangs skyld jeg også i går En teit en sak med van Damme og en bra med Nicholas Cage. Det var en gang i verden da van Damme var skikkelig pen, men det må jammen ha vært en stund siden Enten det, eller så har smaken min endret seg betraktelig i løpet av de senere år Nicholas Cage derimot :hjerter2: - åh, lekker mann ja - Min absolutte favorittfilm igjennom mange år er den med nettopp Nicholas Cage - Gone in 60 seconds - og hvis du ikke allerede har sett den gjør du lurt i å gjøre nettopp det Teletubbien har talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1403 Del Skrevet 5. juni 2005 Håper du har sovet godt vennen! :-D Har du planer for dagen eller blir den like lat som min? Ha en fiin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1404 Del Skrevet 5. juni 2005 Hatt en fin dag. Formen har ikke vært på topp men mye bedre enn de 3 siste dagene, så da kan man ikke klage da velll Skriver mer seinere i kveld. Nå er jeg nydusja, stæscha og ready for Orlando Bloooom på kino Se yah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #1405 Del Skrevet 5. juni 2005 Kose deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 5. juni 2005 #1406 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei ~Alwa~ "Helsa kommer først!!" Så flott at du sier det Jeg håper virkelig du klarer å gjennomføre det også??? "Jeg husker så sjeldent det jeg drømmer, og det jeg husker om morgenen glemmer jeg så fort. Drømmer du mye?" Vi drømmer jo alle mye, men det er det å huske dem når man våkner,da :-? Ikke alltid like greit,nei. Men, om du har papir og blyant ved senga og hiver deg over dem når du våkner,- om du bare husker en følelse eller en liten bit eller en farge, så skriv det ned. Og så kan du (om du har tid) ligge rolig, så kan det nok hende det dukker opp mer, skal du se Etterhvert venner kroppen seg til å huske drømmene og da får du det moro Noen ganger skriver jeg opp 2-3 drømmer i løpet av natten Jeg skrev ned de første drømmene mens jeg gikk på gymnaset, bare skrev dem ned tolket dem ikke. Men, for ca 10 år siden tok jeg flere kurs med ei nydelig dame, og nå bruker jeg drømmene aktivt i selvutviklingen min :rosasmil: Og siden (du vet) også har gått hos samme læreren så kan vi hjelpe hverandre med tolkingene! Jeg kan tydelig følge ting som skjer med meg (da tenker jeg ikke på daglige ting, men når jeg forandrer meg "inni"). Spennende! Håper filmen var bra? Han er jo ikke verst (selv for meg er han vel litt ung, men vi trenger da noe pent å se på også ) Mange, varme klemmer fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #1407 Del Skrevet 5. juni 2005 Aller aller først så må jeg bare si at jeg elsker kjæresten min over alt på jord, og ingen kan selvfølgelig bli kjekkere enn han Men fytti katta så fin Orlando Bloom er :o Også sier det vel ganske mye når jeg går på kino for å se en film jeg ikke har snøring på hva handler om, kun hvem hovedrolleinhaveren er *ooooki, tilbake til jorden * God morgen vennen Håper formen din er mye bedre i dag, og at du får en fantastisk flott dag! Hmmm, jah. Nå er det en stund siden jeg klasket beina på gulvet etter en god nattesøv i senga mi, så hvis det er greit sparer jeg det innlegget til i morgen jeg. Så har jeg noe å kose meg med da også bamsmums Hei knerten min Jeg så du savnet mine smekre lange lemmer av noen bein på personlige, så jeg kom tilbake. Just for u Skal en tur på Ikea i morra. ÅÅååhhhhh, Ikea da gitt :hjerter2: Jeg kommer til å være med deg i tankene, så når du går forbi noe du bare måååå ha så er det sikkert jeg som sitter i hodet ditt og sikler Å herregud Van Damme da Tubby Jeg tror det var i jula jeg og snuppen satt og sappet mellom kanaler for å finne noe å se på. Da kom vi over den Van Damme filmen der han spiller mot Kylie Minogue. Jeg tror aldri jeg har sett noe så latterlig dårlig i hele mitt liv, og vi så på i 10-15 minutter Og Nicholas Cage er vel ingen skjønnhet han heller synes jeg, samtidig som han har et eller annet ved seg likevel. Styggpen vil jeg heller si Men Gone in 60 seconds er jo kjempebra. Har den på dvd og har sett den gudveth hvor mange ganger Har du planer for dagen eller blir den like lat som min? Tja, jeg hadde egentlig ingen planer. Men så ringte eldste bror min å trengte barnepass til mellomstemann på 5 år, så plutselig var dagen min lagt gitt Men fikk gjort noe utenom likevel da. Håper du har hatt en fin søndag Kose deg masse! Tusen takk, det gjorde jeg også Så flott at du sier det Jeg håper virkelig du klarer å gjennomføre det også??? Vet du, nå er kroppen og formen blitt så dårlig at jeg tror ikke jeg klarer å pushe den lengre uansett om jeg vil eller ikke. Det har jeg merket godt de siste dagene at uansett hvor mye jeg trasset og pushet så maktet jeg det rett og slett ikke. Så jeg får bare slutte å planlegge dagene og heller ta de som de kommer. Nå kommer hvertfall kroppen i 1. rekke Jeg har aldri tenkt noe særlig over drømmetolkning. Men jeg drømmer det alltid når de rundt meg skal ha unger og det slår aldri feil. Og dette ofte før de i det hele tatt vet eller muligens har blitt gravide. Mens mammsen alltid har kunnet "sett" kjønnet. Snedig greie :-) Håper filmen var bra? Han er jo ikke verst (selv for meg er han vel litt ung' date=' men vi trenger da noe pent å se på også ) [/quote'] Filmen var meget bra, og hva er i veien med en toyboy? Takk for hilsner alle sammen ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Satt som sagt barnevakt for mellomstemann på 5 år i dag. Det var 7 lange timer det Han er en hærlig unge, ikke no med det. Men fytti katta han kan drive folk til vannvidd også. Midt i værste trass alderen og skal pushe alle grenser heeelt til det ytterste. Også er jeg så forbanna snill også for jeg hater å måtte være streng til guttungen, men i dag måtte jeg si fra ganske hardt opptil flere ganger. Og da har jeg sagt i fra 5 ganger minst allerede. Litt synd at det er sånn, for jeg blir sittende med en slik: fytti katta,unger skal jeg aldri ha følelse etterpå. Men det forandrer seg vel når jeg er voksen og moden nok for det før eller senere tenker jeg. Men akkurat nå er jeg glad jeg er "fri og frank" Det gikk greit under filmen i forhold til hodepinen, ble ikke noe værre av den grunn. Hadde vel ikke tid til å konsentrere meg over den uansett Men nuh er jeg sliten så jeg finner vel senga snart tenker jeg Så får vi se hva morgendagen bringer :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 5. juni 2005 #1408 Del Skrevet 5. juni 2005 Masee, store -mer til deg. Håper du får en flott dag i morgen og at du føler deg litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 5. juni 2005 #1409 Del Skrevet 5. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 5. juni 2005 #1410 Del Skrevet 5. juni 2005 Takk for hilsen....samme ønsker til deg. Snart bare tre uker til 28. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 6. juni 2005 #1411 Del Skrevet 6. juni 2005 god morgen vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 6. juni 2005 #1412 Del Skrevet 6. juni 2005 Det kan være virkelig slitsomt å være barnevakt. Unger som pusher, og tøyer grenser.... Jeg eksploderer før jeg vet ordet av det. Ha en fin dag, ~Alwa~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1413 Del Skrevet 6. juni 2005 Uff, tålmodigheten er ikke den samme når det ikke er ens egen unge nei... Håper formen din blir bedre!! Orlando ja, han er ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. juni 2005 #1414 Del Skrevet 6. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2005 #1415 Del Skrevet 6. juni 2005 Orlando Bloom! Han hadde lurt meg lett ja! Håper alt er bra med deg vennen, . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2005 #1416 Del Skrevet 6. juni 2005 endelige er den superdupersexye engleavataren tilbake :kysse: :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 6. juni 2005 #1417 Del Skrevet 6. juni 2005 endelige er den superdupersexye engleavataren tilbake :kysse: :rosasmil:Ja, det hjalp når du satt dagsorden. Å skifte ut den avataren hører da ingen steds hjemme....makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1418 Del Skrevet 6. juni 2005 Tusen takk CocPuff, godt ha tilbake Puffen igjen til Fighter også.. Snart bare tre uker til 28. Jupp, jeg håper det går fort. Litt slitsomt å gå å grue seg, selv om jeg ikke helt vet hva jeg gruer meg til. Er jo litt redd jeg ikke skal få den hjelpen jeg selv synes jeg trenger. Litt redd jeg ikke skal bli hørt. Men det går sikkert fint :-) Takk for hilsen Sixx God morgen baby Tusen takk Swan, håper du får en fortsatt fin dag Uff' date=' tålmodigheten er ikke den samme når det ikke er ens egen unge nei... [/quote'] Nope, men jeg er egentlig ganske så tålmodig når det gjelder unger også. Fikk mye skryt for det da jeg jobbet i barnehage, men han vet jo akkurat hvilke knapper han skal trykke på. Og det værste er å si nei 5-6 ganger uten at ungen hører eller respekterer det jeg sier. Da begynner det å koke litt i toppen min ja Men han er nå skjønningen min likevel da Formen er fin dark angel Helluu Moon Har du lagt merke til at øynene hans ikke er brune en gang? De er rett og slett svarte som kull Ha en fortsatt fin dag Sneip Ja,ja. Roe bæra dine nå Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. juni 2005 #1419 Del Skrevet 6. juni 2005 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #1420 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var en sjarmerende entusiasme Lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg