Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Så artig å se at så mange var positive til det :-D

Var redd noen skulle rynke på nesa og tenke at det nå sikkert hadde tilta for meg :ler:

Jeg er glad jeg forsøkte det, men det de gjorde i dag var å heale auraen og energifeltet rundt kroppen min. I begynnelsen av forrige uke hadde jeg en sitting hos denne dama, der hun blandt annet ser forskjellige ting som omhandler meg og der hun får kontakt med for eksempel hjelperene mine eller andre avdøde som har et budskap hun skal formidle. Det sies jo at alle mennesker har en eller flere hjelpere rundt seg til en hver tid. (Margit Sandemo for eks.;))

Jeg fikk et budskap fra både bestefar og onkelen min som begge døde av kreft 81 og 50 år gamle, som ville fortelle meg at alt kom til å gå fint med meg og at bestefar så frem til å få meg gift :ler:

Hun så også at jeg har en kreativ fantasi (enkelte ganger tipper den faktisk over på litt for :oops: ) og kunstneriske evner og at jeg tegner mye, for hun så et tegnebrett og en penn. Og hun kunne også se et sykehusopphold som ventet meg, men om dette hadde noe som helst med svulsten å gjøre visste hun ikke.

Men under denne seansen hadde hun fått streng beskjed fra hjelperen min om at hun ikke fikk heale selve svulsten som satt i hode. Dette kan tolkes dit hen at den rett og slett skal ut og bort av kroppen, eller at det skulle være nettopp disse to som healet meg i dag som skulle gjøre det.

Jeg har vært på sitting til denne dama før, og det hun sier til meg har stemt hver eneste gang. Siste sittingen var på februar i fjor der hun fortalte meg at jeg kom til å treffe min tilkommende på en av mine neste turer til Oslo. Og i april samme året traff jeg kjærligheten :hjerte: på bryllupet til bestevenninna mi, i Oslo. Så om dette virkelig er min tilkommende vil nå vise seg, men så langt lover det hvertfall bra :P

Hun sa også at jeg også kom til å flytte tilbake dit.

Jeg husker det så godt for hun sa: du får bare sette deg ned,trekke pusten og samle krefter for du skal snart tilbake dit :ler:

Men jeg skjønte i grunnen ikke hvorfor, for jeg likte meg jo ikke i Oslo i det hele tatt og gjør det enda ikke. Men nå står jeg jo på flyttefot dit på grunn av skolegang ;)

Hun har også sagt at hun ser for seg at jeg kommer til å bo noen år i utlandet. Kanskje Tyskland,Frankrike eller Canada.

Da jeg fortalte dette til snuppen her om dagen ble han helt snål i stemmen før han forteller at han 2 dager tidligere hadde sett en film der handlingen var fra Alaska. Og etter denne filmen hadde han bare sittet å smilt og var kjempeglad av ingen annen grunn enn at han følte han "måtte" dit en gang. Og i det guttehode finnes det ikke mye alternativ tankegang :ler:

Nå fikk ikke jeg med meg så mye under seansen for jeg hadde øynene igjen og var ganske opptatt med det som skjedde i kroppen og hvor denne tunge pusten kom fra.

Men mamma fortalte at flere av de som satt der hadde hatt ganske sterke opplevelser under det hele og satt og gråt. Alle som var tilstedet i dag er jo healere og skal lære seg transehealing eller kanalisering som Maisen sa. Derfor har de alle "kanalene" sine åpne og tar inn og oppfatter mye mer enn det jeg gjør. Og da sier det seg selv at følelsene kan bli sterke,og om de attpåtil sitter der og kan "se" hva som feiler meg så...

Hun som er lærermester er også noe de kaller et medium og tar til seg alt av tanker og følelser på både godt og vondt. Og 17 menneskers tanker kan være mye for en person å skulle føle på en gang. Så man ser at hun blir bare mer og mer sliten utover dagen, og da vi kjørte henne hjem slet hun med å komme seg ut av bilen. Og det skjønner jeg meget godt hvis jeg tenker på hvor ufattelig sliten jeg har vært etter dagen, som ikke en gang tar inn alt det de gjør.

Jeg skjønner at det kan virke fullstendig tullete for dere som leser, og som kanskje ikke tenker alternativt i det hele tatt :ler:

Men mye av det alternative handler rett og slett om sunn fornuft som ofte drukner i tanker og følelser som følge av den livsstilen vi lever i dag.

Alt er ikke like hokus og pokus.

Så jeg forbreder meg egentlig ikke på hverken operasjon,helbredelse eller å måtte leve med svulsten for det tar jeg når den tid kommer.

Men etter både den forrige sittinga og dagens healing er jeg sikker på at uansett hva jeg skal igjennom så kommer det til å gå bra. Også er jeg 100% sikker på at jeg ikke er alene, hverken på det jordiske eller åndelige planet :-)

Redd for at de skal se gjennom meg' date=' og avsløre at jeg bare er en bløffmaker.[/quote']

Maisen har helt rett. Uansett hva slags negative egenskaper som skulle komme frem blir du uansett ikke dømt for det. Du er der for å få hjelp og det forsøker de å gi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
God morgen freaky! :tunge1:

Sovet godt?

Freaky har det bra :sjarmor: Du å? :-)

Tusen tusen takk Cyan :klem:

I dag har jeg vært i vei med bestevenninna. Det gikk fint og hun fikk nok tatt bort en del av børa hun har på skuldrene, selv om hun kanskje hadde håpet på litt mer "gjør slik og slik og slik" så går det bra. Men en god healer gir aldri slike formaninger til noen, men hun fikk en del veiledning til hvordan hun selv kan løse situasjonen som er vanskelig for henne. Og det var nok godt.

Etterpå dro vi på kafe å spiste is med sønnen hennes. Skal treffe henne i kveld også så vi får snakket litt mer sammen før hun drar i morgen, men hun kommer heldigvis hjem til ferien da :-)

Skal snart hente mammsen på jobb (jeg har brommen) og healingdama som kommer på middag.

Hun er utrolig klok den dama og sett bort i fra alt det andre er hun veldig flink til å gi råd. Råd som man faktisk kan tenke seg frem til selv men som kanskje ikke er så klar i den og den situasjonen.

Og mye av dette er ren livsærfaring som hun selv har opplevd gjennom tøffe ting og perioder.

Etter kafebesøket dro jeg hjem og leste blad mens jeg koste meg med Freia premium dark sjokolade (er da godt for hjertet må vite :sjenert: )

Håper alle får en fin fin ettermiddag og kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Koselig du stakk innom dagboken min!

Alltid hyggelig med noen som har en klem til overs! Har foresten en tråd inne på samliv om temaet, står litt mer der. Siden du spurte.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Koselig du stakk innom dagboken min!  

Alltid hyggelig med noen som har en klem til overs! Har foresten en tråd inne på samliv om temaet, står litt mer der. Siden du spurte.

Som sagt så var den ny for meg, ellers hadde jeg vært innom for lenge siden vettu :kose:

*løper å ser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er det dark angel :kose:

Jeg ble skikkelig svimmel og uvel nå på ettermiddagen og håper dette går over for dette var ubehagelig :-? Nå får vi snart middagsbesøk så jeg får logge av for nuh.

Ha en fin kveld :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :P

Håper ubehaget gikk over og at middagen ble koselig :klem:

Jeg ble nok litt smittet av deg nå, har snakket med venninnen min om en time i sommer :wink: Så da får vi se hva hun og hjelperne hennes kan gjøre for meg. Hun driver med Rosenterapi og regresjon så mye spennende kan skje :rosasmil: Jeg var hos henne for noen år siden, før ting virkelig utviklet seg hos henne, og allerede da skjedde spennende ting. Bl.a. bilder fra en annen tid/annet land (som både hun og jeg fikk samtidig) og dessuten var jeg såååå avslappet etterpå at jeg bare fløt av gårde i sneglefart :sjarmor:

Hun du var hos reiser hun rundt i landet og har sittinger, tror du? Kanskje hun skal være på den store Alternativmessa i Oslo i november?

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sove:  

God natt!

Jeg så Vimsevips sin signatur, og trodde du var gravid! :ler:

Ha en flott tirsdag!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Hei snuppa!

Alt bra? Hvordan gikk middagen i går da?

Og skal ikke du til legen idag? Spent på å høre hvordan det gikk! :klem:

Ønsker deg en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Håper middagsbesøket var koooselig! :kose:

Og at du føler deg bra! :kyss:

Det var koselig og jammi jammi dark angel :sikle:

Halla Lillesky :vinke:

hei hei vennen!

Så synd at formen ikke er på topp...Håper alikevel middagen smakte!

Selv om formen hverken var eller ble bedre så smakte hvertfall maten fortreffelig Baby :wink:

Jeg har hatt lyst til å forsøke rosenterapi lenge nå maisen, men har ikke fått rota meg til det. Veldig fasinert av den behandlingsformen. Har du forsøkt det?

det ordner seg for de snille :)

U and me Lurven :kose:

Håper du sov godt Vips :kyss:

Tusen takk for hilsen #Spidergirl#

Og fakse :klem:

Hellusann snuppesneip :kysse:

I dag har jeg vært hos legen ja. Det gikk fint det men ikke så mye uventet som skjedde. Snakket litt sammen, han tok en blodprøve for å sjekke om symptomene kan komme fra et flåttbitt (liten mulighet men likavel..) også forlenget han sykmeldingen til ut juni.

Etterpå var jeg på trygdekontoret for å ordne meg frikort. Nesten litt tragisk når du sitter der og dama kommer opp i en sum på nesten 2500,-, 5 mnd ut i året :-?

Så jeg får tilbake en liten slump med penger.

Etterpå så dro jeg inn i byen og kjøpte meg te, film: Starsky and Hutch ;), en plate mørk sjokolade uten sukker og 4 par nye sokker (noen liker sko,jeg liker sokker :sjenert: )

Så dro jeg på jobb og leverte sykmeldninga mi, hadde en lang og koselig prat med sjefen før jeg dro hjem igjen.

I går hadde jeg, bestevenninne og lillesøstra hennes en skikkelig jentekveld der vi bare satt å prata og prata.

Lillesøstra hennes er 21 hadde fått satt på falske negler et par dager i forveien. Både jeg og bestevenninne prata en del om det som hadde skjedd oss i det siste i forhold til healing og sitting og også andre litt spooky greier vi har vært borti i løpet av oppveksten.

Og lillesøstra synes jo det er veldig spennende, men samtidig litt skummelt også. Så da vi var ferdige med samtaleemnet hadde hun hompet bare lengre og lengre inntil søstra si og spist av seg alle de påsatte neglene :grinele:

Vi satt oss ned før det ble mørkt og satt der mens det var mørkt og til og med mens det ble lyst igjen også. Så da jeg dro hjem var klokka 04.15 :oops:

Men vi hadde det så koselig og bestevenninna mi bor jo så langt unna meg, så det er sjeldent vi får muligheten til slike hyggestunder.

Vi har vært bestevenninner i 19 år faktisk :hjerte:

I dag så var det jo opp igjen til legetime så litt trøtt må det vel sies at jeg var :briller:

Men som sagt så gikk det fint hos legen.

Formen i går ble ikke så mye bedre og jeg er veldig redusert i dag også. Sliten,trøtt med hodepine som vanlig. Tenkte jeg skulle innta soefaen snart og se opptaket av Ungkarskvinnen fra i går som jeg ikke fikk sett :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...