Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Heiiiiiiiii alle sammen :hoppe:

Hodepinen er tilbake igjen, men kom først for et par timer siden. Så jeg er i grunnen storfornøyd jeg da :P

Nå har jeg vært ute å spist med bestevenninne og det var ufattelig deilig å treffe henne igjen. Vi har kost oss med god mat og masse skravling.

Det var så godt å komme seg ut og ikke minst tenke på andre ting, selv om det også ble en del prat rundt meg og mitt naturlig nok.

Skal prøve å treffes i morgen også,gått på kafe en tur så får jeg møtt den skjønne lille sønnen hennes også.

Hun ble kjempeglad for cd`n til sønnen for hun har jo selv mange minner fra Smurfesangen :ler:

Og i morgen kveld skal jeg kanskje se film igjen med kompis :kose:

Før jeg traff henne var jeg på butiken og kjøpte meg ny ansiktskrem: Nivea Visage Rich moisturizing day care for sensitiv hud. Også har de endelig begynt å føre Elisabeth Arden her,så i dag fikk jeg kjøpt meg en ny tube Eight hour cream.

Var helt tom nå og har slitt med såre lepper den siste tiden. Kjøpte Rosebudsalve i går men den er ikke på langt nær like god som E~A`s krem.

Jeg er så glad nå. Greit nok at hodepina er tilbake igjen, men tenk på den dagen da alle dagene mine kommer til å være like gode og smertefrie som dette :hoppe:

Jeg var å tok bilde av reiret i dag og nå hadde hun lagt et egg til. Litt morro for hun har lagt 1 egg i midten, også ligger de andre 5 pent plassert rundt.

Og på veien tilbake så jeg en mus og en mygg :P

Nå har jeg nettopp hatt en lang og koselig samtale med snuppen :hjerte:

Han syntes det var så deilig å høre at dagen har vært så fin som den har, for det sliter fælt på han at jeg har så vondt hele tiden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det har vært en god dag Fighter :klem: Din å? :-)

Tusen tusen takk Sneip. Ha en kjempefin helg du med :klem:

Håper du har kost deg med friheten og ikke hatt mye du absolutt skulle gjøre når du ikke hadde vondt? Mange som bommer sånn' date=' vet du :-?[/quote']

Neida, det har gått fint Maisen.Har kost meg og slappet av jeg. Nå er jeg sliten og trøtt så det er vel for mye for langt at den skulle holde seg borte så lenge men :)

Håper du får det fint i Oslo og at du snapper opp noen tips som kan gjøre hverdagen din litt lettere :klem:

God helg da knerten min :sjarmor:

God helg til deg også Moon :klem:

Whuppssss :ler:

Der var du ja. Var redd jeg måtte vente lenge på fortsettelsen jeg nå :ler:

Er det rødvin eller hvitvin du drikker?

Du vet Tubby, enkelte ganger har man behov for å bli litt dype så man ikke glemmer å tenke på de viktigste tankene. Desverre så er et slik for mange at de samme tankene ikke melder seg før det har skjedd noe, og da gjærne noe trasig som kanskje ble veldig vanskelig å takle.

Jeg tror hvertfall det er en mening med det som skjer oss. Og om en synes livet er bare trasig og dritt å leve så kanskje man burde se litt på hva som gjør det så trasig. For som regel kan det alltids bli bedre, det gjelder bare å se hva :-)

Godt å se at du koser deg akkurat slik en Tubby skal :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Teletubbien

Whuppssss :ler:

Der var du ja. Var redd jeg måtte vente lenge på fortsettelsen jeg nå :ler:

Er det rødvin eller hvitvin du drikker?

Du vet Tubby, enkelte ganger har man behov for å bli litt dype så man ikke glemmer å tenke på de viktigste tankene. Desverre så er et slik for mange at de samme tankene ikke melder seg før det har skjedd noe, og da gjærne noe trasig som kanskje ble veldig vanskelig å takle.

Jeg tror hvertfall det er en mening med det som skjer oss. Og om en synes livet er bare trasig og dritt å leve så kanskje man burde se litt på hva som gjør det så trasig. For som regel kan det alltids bli bedre, det gjelder bare å se hva :-)

Godt å se at du koser deg akkurat slik en Tubby skal :klem:

Sometimes words are not enough.........

- :klem: - *klemmer så hardt at du bare nesten får pustet*

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Da pappsen fikk problemer med :hjerte: fikk han beskjed om å drikke 1 glass rødvin per dag fordi det er godt for helsa.

Og som alle svorne sjokoladeentusiaster har fått med seg funker mørk sjokolade på samme måte.

La meg anbefale Freia premium dark, både med og uten appelsinsmak ;)

Med andre ord, la åss slå åss læus :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien
Da skal du vel snart snakke litt engelsamdkjasakldjjgieriaskkassk da eller? :ler:

:o - Atte Alwa - Sixx mobber meg....... :roll:

- hver gang jeg drikker og henter frem den eminente engeklesken min så kommer hun med sånne elke bemerkninger...... :-(

Men vettu... Jeg hever meg over deh... :sjarmor:

Blæh på deg Sixx... :tunge1:

åsså er det helt sant atte rødvin er sunt :Nikke: - men atte, sånn mørk sjokolade... blæh.

Nei, takke meg til melkesjokolade :hjerte:

KOOOOOOOS :klem: -

fra en fuktig teletubby :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Rød vin er best :tommelsmil:

Hei Alwa :vinke:

Hvordan har du det? :)

Lykken er??? Hva syns du?

Jeg syns:

Som en såpat gris. slipp ikke taget på någet vis :ler2:

Den er kanskje litt tragisk, men er et godt minne for meg, en gammel dame på avlastningen jeg jobbet på sa det, i et av noen lyse øyeblikk jeg hadde med henne da jeg jobbet der, hun var flott :)

Håper du har det fiiint :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
engeklesken
din jah :ler:

Ække noe i veien med den, og melkis er jammen guddi guddi det å ;)

Og bare vent til Sixx skal ha rødvinsaften på KG :sjarmor:

Takk @lfa. Vi satser på det :wink:

Lykken er? Hmmm, selv om din også var sabla god :ler: så må jeg nesten gå for: å være til :-D

Alwa har det fiiiiint Chrizzy, men begynner å bli en skikkelig trøtting nå :Gjesp:

Nå har jeg hatt en durabelig dagbokrunde. Og om jeg har glemt noen nå så: håper dere får ei strålende flotters helg :dagensrose:

Litt sleip men den går :sjenert:

Men tror jeg har husket de fleste ;)

Men nå verker både hode,armer,bein og kropp så nå er det på tide å legge seg i loppekassa. I morgen skal jeg til byen og fikk heldigvis låne bilen av mamms. Egentlig trenger hun den selv men hvis jeg kjører henne inn til et kurs hun skal holde i morgen tidlig så gikk det greit, derfor må jeg opp 07.30 :o

Så natta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har blitt tatt opp til ny vurdering på sykehuset der konklusjonen ble: du har rett til nødvendig helsehjelp.

Derfor blir jeg tatt inn Tirsdag 28 JUNI :hoppe:

Hellu Baby :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien
Jeg har blitt tatt opp til ny vurdering på sykehuset der konklusjonen ble: du har rett til nødvendig helsehjelp.

Derfor blir jeg tatt inn Tirsdag 28 JUNI :hoppe:

JIPPI :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig å kikke innom deg, og takk for besøk i boka! Jeg er rolig i helga. Skal liksom lese, så får vi se hva det blir til. Men skal i alle fall ikke ut på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som smurfer feil?

:ler: Jeg synes han som smurfer feil er såååå søt!

Hvordan går det med deg i dag? Ser at hodepinen din kommer og går. Godt at du skal på sykehuset igjen!! Vi krysser fingrene. Er heeeelt sikker på at det er sånn liten ting som forsvinner av seg selv, sånn som hos min søster. :Nikke:

Nå er jeg iallefall hjemme igjen. Dvs., jeg er hos pappa i Oslo, skal hjem på søndag kveld. Da kommer samboer og henter meg. Gleder meg! :hoppe:

Stooooe :klem2: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Åååhhh, sliten i kroppen :sjokk: Men dagen har vært fin likevel den. Dro inn til byen og handlet litt småtterier på bokhandel før jeg dro til bestevenninna mi (hennes foreldre) og fikk treffe gutten hennes også. Han er så fin og god den gutten. Han får meg til å glede meg til at jeg selv får egne barn. Hadde blitt kjempeglad for smurfecd`n han fikk i går og hørte på den under hele frokosten, så da jeg kom i dag måtte vi smurfedanse :ler:

Etterpå møtte jeg pappa så vi dro på kafe og spiste softis :Hehe: før vi handlet inn til lørdagskvelden.

Da vi kom hjem gikk vi alle en tur til bestemor og drakk kaffe med hun og onkelen min som er på besøk. Så dro vi å så på den nybygde hytta til tanta mi som ligger rett ovenfor bestis. Har nettopp kommet hjem og pappsen driver å lager biff med b.saus og fløtegratinerte poteter som vi skal spise mens vi ser Gladiator :Hehe:

Tusen tusen takk for hilsner gjengen. Må si jeg er letta over at sykehuset forandret mening ja. Søskenbarnet til bestis hadde tatt kontakt med fastlegen min med en gang etter hun hadde ringt, men hva som ble utfallet vet jeg ikke. Får vel høre det på tirsdag tenker jeg.

Også er det kjempe godt å se deg her igjen Lillesky. Du har virkelig vært savna vennen min :klem:

Og syngerfeilsmurfen er desidert søtest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...