Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1261 Del Skrevet 26. mai 2005 Ja, tror det er ca 6000 i mnd. Men det maksimale beløpet er 8000,- men hvordan får man det da? :klø: Jeg kommer til å bo så nærme skolen som mulig, håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. mai 2005 #1262 Del Skrevet 26. mai 2005 hvilken skole skal du¨gå på da, og hvor ligger skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mai 2005 #1263 Del Skrevet 26. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1264 Del Skrevet 26. mai 2005 Lurven: U got m@il, eller PM da. Men det høres så mye kulere ut med m@ail Hmmm, deg var det noe kjent med Fighter?? *tenke,tenke* Jooooo, er det ikke du som har fått din egen tråd på personlige av Donnie?? En kjendis i dagboka mi gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 26. mai 2005 #1265 Del Skrevet 26. mai 2005 Gjemmer meg bak store solbriller så jeg ikke skal bli gjenkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mai 2005 #1266 Del Skrevet 26. mai 2005 :dagensrose: Heia Alwa Full studie planlegging her Blir så bra Takk for hilsen, jeg hadde det kjempe fint Håper du har det flott og fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1267 Del Skrevet 26. mai 2005 Det tror jeg også Chrizzy. Takk for hilsen Da var denne dagen over også. Jeg kommer til å slite noe så infernalsk den dagen jeg må legge meg på kvelden og opp tidlig om morran På kvelden ble det strålende vær igjen. Blå fra alle kanter. Så jeg og pappsen tok med oss 3 av hundene og gikk på tur i skogen. I skogen fløy det opp ei røy ikke langt unna oss, og da vi gikk bort til stedet hun hadde ligget fant vi et reir med 5 egg. De var svak mørkoransje prikker :-D Tenkte jeg skulle snike meg bort å ta et bilde av det i morgen, for det lå så fint til. Da vi kom hjem slapp vi løs tispene i hundegården og hannene utenfor så de fikk rase litt av seg. I morgen skulle jeg egentlig vært inn til byen en tur og ordnet meg frikort til legetimen på mandag. Hvis ikke må jeg betale og vente på å få det returnert og det er det så liten vits i. I morgen kveld skal jeg ut å spise med bestevenninnen min som er her en tur med sønnen sin. Det blir så koselig.Har ikke sett henne siden påska :D Men nå er det sengetid. Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 27. mai 2005 #1268 Del Skrevet 27. mai 2005 bare innom og sier goood natt til deg:D eller god morgen, om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 27. mai 2005 #1269 Del Skrevet 27. mai 2005 Siden du tittet innom bula mi og ga meg en klem så skal gjøre akkurat det samme her, hermegåsa som jeg er ! og en bonusklem fordi du er så nusselig og tar deg tid til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2005 #1270 Del Skrevet 27. mai 2005 Håper du får en kjempe fin dag! Og en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1271 Del Skrevet 27. mai 2005 bare innom og sier goood natt til deg:D eller god morgen, om du vil! Takk Seroxata, og god helg Tuuusen takk Manic Skulle bare mangle om du ikke skulle få besøk innimellom.Og god helg Takke takk Anea, og det samme til deg også ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg har ikke hodepine i dag Eller,altså, jeg har et trykk i hodet men det kjennes ikke ut som hodepine bare litt ubehagelig. Det er 1. gang siden Januar at jeg ikke har hodepine, wiihhii Jeg orker ikke til byen i dag. Skal ikke til legen før tirsdag fant jeg ut, så da kan jeg gjøre det på mandag i stedet. Jeg får kanskje snart besøk av svigerinna mi med mellomste og minste tantebarn :-D Etterpå skal jeg gå meg en tur også skal jeg inn til byen å spise middag med venninna mi. Drar innom butikken før jeg skal treffe henne tenker jeg. Må ha noe småtterier. Nå har jeg lastet ned smurfesangen med Geir Børresen. Nesten som å være tilbake i barndommen dette Ha en fin fiiin dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 27. mai 2005 #1272 Del Skrevet 27. mai 2005 Nå har jeg lastet ned smurfesangen med Geir Børresen. Nesten som å være tilbake i barndommen dette Vi endte opp med å kjøpe den CD`n til Vesla i fjor sommer, men er fortsatt litt i tvil om det er hun eller vi som har størst glede av den Så deilig det må være å endelig ikke ha hodepine etter så lang tid! Lykke til hos legen på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #1273 Del Skrevet 27. mai 2005 Vi endte opp med å kjøpe den CD`n til Vesla i fjor sommer, men er fortsatt litt i tvil om det er hun eller vi som har størst glede av den Nettopp. Takk for hilsen Vips Jeg har lasta ned og brent en del smurfesanger,både nye og gamle nå. Har brent 2 cd`er som jeg skal gi til tantebarnet mitt på 5 og sønnen til bestevenninna mi på 4 år. Jeg hadde stor glede av de gamle smurfesangene da jeg vokste opp og teksten sitter faktisk enda. Litt artig om noen av dagens små kan ha det også :-D Men skriveren vår fungerer ikke så jeg må lage cover selv. Har tegna en søt liten smurf på et ark og skal lage spilleliste nå. Litt artig det også, at jeg må gjøre litt selv. Da blir det litt mer spesielt å gi det bort Svigerinna mi og de 2 små var her en kjapp tur i sted men måtte fly igjen ganske straks. Etterpå skal jeg gå meg en tur før jeg hopper i dusjen og drar til byen. Tar meg en dagbokrunde på kveldingen jeg Ha en fin fredagskveld alle sammen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2005 #1274 Del Skrevet 27. mai 2005 Så bra med en dag uten hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2005 #1275 Del Skrevet 27. mai 2005 Titter bare innom for å ønske deg en flott helg! Håper hodepinen holder seg borte, og at du får kost deg masse og slappet ordentlig av! Hvis jeg ikke "ser" deg før tirsdag får du ha lykke til hos legen! Sneip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 27. mai 2005 #1276 Del Skrevet 27. mai 2005 Hei ~Alwa~ Så fint at hodepinen tar seg litt fri De som ikke har opplevd langvarig hodepine skjønner nok ikke hvordan det føles plutselig å ikke ha det? Håper du har kost deg med friheten og ikke hatt mye du absolutt skulle gjøre når du ikke hadde vondt? Mange som bommer sånn, vet du :-? Dyrene fortsetter å komme jo Så flott da ! Spørs om de ikke prøver å si deg noe? I morgen drar jeg på seminar i Oslo med Ryggforeningsfolk fra hele landet Blir nok ei deilig helg med gooood mat, koselige/morsomme mennesker og litt nyttig lærdom også, tenker jeg God helg,- forhåpentligvis hodepinefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2005 #1277 Del Skrevet 27. mai 2005 god helg a bamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2005 #1278 Del Skrevet 27. mai 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 27. mai 2005 #1279 Del Skrevet 27. mai 2005 Innom med en stor og god fredagsklem - før jeg hiver meg på flaska du vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 27. mai 2005 #1280 Del Skrevet 27. mai 2005 Ahhhh.... I see you are here - somewhere Og DET er jeg åsså Og du, den flaska er tom- Sitter her og har tonnevis med energi og glede og humør - jammen hadde det vært ok om jeg kunne overført litt til deg, for her er det jammen nok Hva skal vi snakke om i kveld da snuppa?!?! Vær og vind er alt for kjedelig... Skal vi være skikkelig dype? - Jeg lurer på om vi noensinne ser hvor "dypt" livet egentlig er før vi er ferdige med deg jeg - av og til så syns jeg at vi tar alt så for gitt, dvs noen av oss.... Så får vi oss en AHA opplevelse, og skjønner at det er så inderlig mye å ta vare på og sette pris på, og forhåpentligvis er det bare en liten oppkvikker hva? - Som kommer for å vise noen av oss hvor fantastisk livet faktisk er.... - :o Dette ble litt for dypt og litt for .... trist.... - nei, kjære Alwa min; HURRA FOR DAGEN I DAG, bare fordi det er akkurat NÅ....- La oss sette pris på dagen- så tar vi en og en dag om gangen - kjempeglad i deg pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg