Gå til innhold

~Dagbok~

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg betalt, bokstavelig talt, et lass med regninger. Så nå ble det dårlig med penger igjen, men aaaahhhh så godt å få det ut av verden :Hehe:

Til jeg begynner på skolen skal jeg kvitte med meg NKI-lånet og alle de andre småregningene som tar så utrolig mye av lønna likevel.

Har ikke råd til dette som student, så da blir det å betale kun husleie og mobilregning. Lille adoptivgutten min tar mammsen og pappsen seg av å betale på så lenge jeg går skole :Nikke:

Ute er det grått og det småregner. Håper det klarner litt mer opp i løpet av dagen, for jeg vil ha sooool jeg :-D

Bortsett fra det så skal jeg pirke litt med studiene igjen og håper å få gått meg en tur senere på dagen.

I kveld skal jeg kanskje til en kompis :hoppe:

Vondt i hodet i dag også men pyttsann, vi blåser den bort ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Uff, er det ikke hat med alle disse regningene? :-( Har et lass hjemme selv som ligger og venter på lønn...

Kunne vel egentlig tenkt meg å studere litt mer jeg også, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det økonomisk og ikke vet jeg hva jeg vil studere heller! :ler:

Hva er det du skal begynne å studere nå da?

Dårlig vær her også, savner virkelig solen!!

Håper hodet ditt blåser bort, og at du får en flott dag! :klem:

Skrevet
Håper hodet ditt blåser bort
:o Så slemt av deg Sneip. :o

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
:o Så slemt av deg Sneip. :o

:ler::ler2:

Jeg skal studere interiør design Sneip ;)

Gjest Gjest
Skrevet

OI!!! :o :o :o :hoho: Den ble nok litt annerledes en tenkt! :ler:

Håper det vonde inni hodet ditt blåser bort, ikke selve hodet ditt!

:trøste: Sånn! trykke det på plass igjen!

Gjest Gjesta
Skrevet
:trøste: Sånn! trykke det på plass igjen!

Takker. Det hold på å sklei ned skjønner du....

Gjest Meteora
Skrevet

*koserpåAlwa*

Håper det vonde i hodet flyr avgårde jeg også;)

Og at du får en fin dag.

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Takker. Det hold på å sklei ned skjønner du....

:ler: Skal passe på at det ikke gjør det jeg!

Skrevet

Heisann. :vinke:

Er det bare regn og grått vær hos dere og? Det har det vært her i mange dager nå. :( Kjempekjedelig.

Håper du føler deg litt bedre. :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg søkt på lån og stipend og plutselig så ble det veldig virkelig at jeg faktisk skal gjennomføre dette :sjokk:

Men jeg gleder meg mest for det er jo denne utdanningen jeg har bestemt meg for å drømt om. Og i en alder av 24 er det vel på tide å få det gjort unna.

Det er litt rart å tenke på alt jeg har rukket å gjort etter barneskolen, for ikke å snakke om videregående.

For jeg har jo allerede en utdannelse (hjelpepleier) som jeg rakk å bruke i 2 år før jeg flytta og jobbet nesten 2 år i barnehage, og det siste året her oppe.

Det er 5 år siden russetiden det :o

Begynner jeg å bli gammel eller? :sjenert:

Men nå må jeg nesten kaste meg rundt her :vinke:

Gjest Gjest
Skrevet

:o Er du ikke mer enn 24?? På innleggene dine synes jeg du virker myyye eldre (på en positiv måte :wink: )

Ble litt satt ut nå jeg.. :ler:

For meg også er det fem år siden russetiden, hver gang jeg tenker over det føler jeg meg eldgammel! :ler:

Ha en flott dag!

Skrevet
:o Er du ikke mer enn 24?? På innleggene dine synes jeg du virker myyye eldre (på en positiv måte :wink: )
Yeah right!!! "Jeg trodde egentlig du var langt over 70, men det er positivt ment asså".

Sneip da :fy:

Er det rart den dama ikke forstod frieriet. (risteoppgittpåhodesmily)

Gjest lurven
Skrevet

syns du holder deg godt til å være 24 jeg asså

Gjest baby-E
Skrevet

hei hei snuppa!

Så fint at du har søkt lån og stip. Det gjprde jeg her om dagen også! Når begynner skolen da? Begynner den 18 august jeg :hoppe:

Gleder meg til du kommer!!! :sjarmor:

Ha en strålende dag!

:klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ble litt satt ut nå jeg.. :ler:

Hæ??? :sjokk:

Nå ble jeg satt ut :ler:

syns du holder deg godt til å være 24 jeg asså

Jadda, både kroppslig å mentalt vettu knerten :sjarmor:

Jeg begynner 15. Baby :Hehe: Søkte du fullt stipend og lån?

Gjest baby-E
Skrevet

Søkte du fullt stipend og lån?

ja, det gjorde jeg. Det er vel 6000kr i mnd det. Å det må jeg ha, siden studiet mitt er så fult med praksis, og da er det veldig slitsomt å jobbe så mye. Også har jeg rett og slett lagt opp ett enormt forbruk, som jeg bare MÅ få gjort noe med i løpet av sommeren, hvis ikke kommer dette til å gå rett vest :wink:

Hvor skal du bo da?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...